بهترین سریال‌های کره‌ای که در بهمن و اسفند خواهیم دید

بهترین سریال‌های کره‌ای که در بهمن و اسفند خواهیم دید

در اینجا فهرست بهترین سریال‌های کره‌ای را که در طی یک ماه آینده پخش خواهند شد ملاحظه خواهید کرد.

کد خبر : ۱۷۴۳۳۳
بازدید : ۵۱۴

فرادید| سریال‌های کره‌ای حالا آنقدر طرفدار در سراسر دنیا دارند که خیلی از شبکه‌های غیرکره‌ای مثل نتفلیکس و اپل‌تی‌وی هم در طول سال بارها به سراغ تهیۀ درام‌های کره‌ای می‌روند.

به گزارش فرادید؛ در آستانۀ دومین ماه از سال میلادی جدید، لیست‌های تازه از سریال‌هایی که قرار است پخش آن‌ها در طی یک ماه آینده آغاز شود از راه رسیده‌اند. در اینجا فهرستی برگزیده از این سریال‌ها را ملاحظه می‌کنید.

1. برندسازی در سونگ‌سو دونگ

fullsizephoto1766407

این درام کمدی با حال و هوای اداری، دربارۀ یک اتفاق عجیب و معجزه‌آساست که بین یک کارآموز و رئیس اداره اتفاق می‌افتد: آن‌ها به طور تصادفی بدن‌هایشان را با هم عوض می‌کنند! شخصیت‌های متفاوت این دو نفر باعث می‌شود که ادامۀ ماجرا به یک هرج و مرج طنزآمیز و مفرح تبدیل شود. کارآموز شخصیتی سر به هوا و بی‌قید دارد و رئیس اداره یک آدم سخت‌کوش و معتاد به کار است. آن‌ها چطور می‌توانند موضوع عوض شدن بدن‌هایشان را مدیریت کنند؟!

2. پارادوکس یک قاتل

fullsizephoto1766403

این سریال هیجان‌انگیز که نتفلیکس آن را تهیه کرده، بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده است. چوی وو شیک، بازیگر فیلم «انگل» در این سریال نقش لی تانگ را بازی می‌کند؛ دانشجویی که به طور تصادفی یک قاتل زنجیره ای را می‌کشد. لی تانگ به زودی متوجه می‌شود (یا خود را متقاعد می‌کند) که دارای یک توانایی ذاتی برای شناسایی و حذف جنایتکاران است.

در همین حال کارآگاهی پی‌گیر و مصمم به اسم جانگ گنگ نام (با بازی سون سوک سو) به دنبال کشف راز این قتل است.

3. هتل گراند شاینینگ

54

این سریال دربارۀ دختر جوانی به اسم یو آه یونگ (با بازی جونگ این سان) است که به عنوان کارمند در یک شرکت انتشاراتی کار می‌کند و خودش هم یک رمان‌نویس مشتاق است. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که او به طور تصادفی وارد دنیای تخیلی یک رمان ترسناک می‌شود. بدتر از همه، او متوجه می شود که رئیسش سونگ وو بین (با بازی لی جی هون) نیز با او در آنجا به دام افتاده است.

پیچیدگی و جذابیت داستان از جایی بیشتر می‌شود که این دو نفر می‌فهمند هدف بعدی ضدقهرمان اصلی رمان (که یک قاتل زنجیره‌ای است) شده‌اند. آخرین راه حلی که می‌تواند آن‌ها را از این دنیا بیرون ببرد کشف هویت نویسندۀ رمان است.

4. وارث غیرممکن (The Impossible Heir)

photo1766856

در این سریال که با عنوان (Royal Loader) نیز معرفی شده، لی جائه ووک و لی جون یونگ نقش دو دوست صمیمی را بازی می‌کنند که برای تصاحب یکی از قدرتمندترین شرکت‌های بزرگ کره دست از تلاش نمی‌کشند. کانگ این ها (با بازی لی جون یانگ) در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده، اما مرد جوان جذابی است که مصمم به موفقیت است. او بعداً متوجه می‌شود که در واقع پسر طردشدۀ رئیس شرکت است، اما خانواده‌اش از او دوری می‌کنند.

او که مصمم است جایگاه خود را در این شرکت به دست بیاورد، با دوست دوران کودکی‌اش، هان ته اوه (با بازی لی جائه ووک) همکاری می‌کند و نقشه می‌کشد تا با هم کنترل شرکت را به دست بگیرند. در طول سال‌ها، به نظر می‌رسد برنامه‌های این دو به آرامی پیش می‌رود، تا زمانی که با نا هی وون (با بازی هونگ سو-زو) رو به رو می‌شوند؛ زن جوانی که به همان اندازه تشنۀ قدرت است و گذشته‌ای آشفته و مرموز داشته است.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید