بهترین سریال های ترسناک؛ ۳۵ سریال تماشایی در ژانر وحشت

بهترین سریال های ترسناک؛ ۳۵ سریال تماشایی در ژانر وحشت

باید گفت، همه سریال های تلویزیونی ترسناک یا ماوراء طبیعی یکسان ساخته نمی‌شوند. بنابراین، ما می‌خواهیم به معرفی بهترین سریال های ترسناک بپردازیم. از سریال‌های خون‌آشامی گرفته تا سریال‌های بر پایه ارواح و تمام نماد‌های وحشتناک دیگر، در اینجا بهترین سریال‌ های ترسناک تمام دوران‌ها وجود دارد.

کد خبر : ۱۷۴۶۵۲
بازدید : ۲۹۸۷

از آغاز عصر طلایی‌اش، تلویزیون و ژانر وحشت به طور ذاتی با هم مرتبط بوده‌اند. استادان اصلی تولید ترس ابتدا با سریال‌های تلویزیونی ترسناک کلاسیک مانند «The Twilight Zone» و «Alfred Hitchcock Presents» که مرزهای فرهنگ عامه را پیش می‌برند، کار خود را روی صفحه‌نمایش کوچک تقویت کردند.

در واقع، میل زیاد مخاطب امروزی به تماشای تلویزیون ریشه در ژانر ترسناک دارد و ممکن است با ظهور سرویس‌های استریم تجربه تغییر کرده باشد، با این حال، برخی چیزها ثابت می‌مانند.

تاریخ تلویزیون مملو از سریال‌های ترسناک است، از نمایش‌های گلچین دهه 60 میلادی تا جشنواره‌های ترسناک امروزی، که بسیاری از آنها نحوه مصرف رسانه‌ها را تغییر داده‌اند. چیزی که با داستان‌های شبح‌آلود آغاز شد، امروز به یک ژانر پر کاربرد تبدیل شده، با تعدادی از سریال های ترسناک در نتفلیکس، مانند سریال‌ تلویزیونی Stranger Things یا آثار دیگری که روزانه بینندگان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند.

اما باید گفت، همه سریال های تلویزیونی ترسناک یا ماوراء طبیعی یکسان ساخته نمی‌شوند. بنابراین، ما می‌خواهیم به معرفی بهترین سریال های ترسناک بپردازیم. از سریال‌های خون‌آشامی گرفته تا سریال‌های بر پایه ارواح و تمام نماد‌های وحشتناک دیگر، در اینجا بهترین سریال‌ های ترسناک تمام دوران‌ها وجود دارد.

۱- سریال The Haunting of Hill House

The Haunting of Hill House

تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 10 قسمت
بازیگران میشل هویسمن
کارلا گوگینو
هنری توماس
الیزابت ریزر
الیور جکسون کوهن
کیت سیگل
زمان پخش 2018
امتیاز IMDb 8.6

سریال The Haunting of Hill House، یک مجموعه درام جذاب و ترسناک فراطبیعی است که به طرز ماهرانه‌ای به پیچیدگی‌های پویایی خانواده و تأثیرات وحشتناک آسیب‌های گذشته می‌پردازد. این سریال با روایت پیچیده و بازی‌های فوق‌العاده‌اش، نامزدی جوایز متعددی از جمله جایزه ساترن برای بهترین سریال ترسناک و هیجان‌انگیز را به خود اختصاص داد.

خانواده کرین، به رهبری والدین هیو (هنری توماس) و اولیویا (ویکتوریا پدرتی)، تجربه‌های دلخراشی را که پس از اقامت آنها در خانه بدنام هیل رخ می‌دهد، دنبال می‌کنند. همانطور که داستان باز می‌شود، بینندگان با یک ملیله غنی از عمق عاطفی و تعلیق گزگزکننده که آنها را تا پایان در حدس و گمان نگه می‌دارد، روبرو می‌شوند.

۲- سریال The Twilight Zone

The Twilight Zone

تعداد فصل و قسمت 5 فصل – 156 قسمت
بازیگران بادی ابسن
تلی ساوالاس
تئودور بیکل
لوید بوشنر
چارلز برانسون
زمان پخش 1959 تا 1963
امتیاز IMDb 9.1

با ورود به قلمرو ناشناخته، The Twilight Zone یک مجموعه گلچین شده یا همان آنتولوژی را ارائه می‌دهد که اعماق تخیل انسان و اسرار جهان را بررسی می‌کند. با هر قسمت مستقل، این کلاسیک مشهور بینندگان را دعوت می‌کند تا درباره داستان‌های علمی تخیلی، فانتزی و پر از تعلیق فکر کنند.

این سریال که چندین نامزدی و برنده امی را در کارنامه خود به رخ می‌کشد، با داستان سرایی هوشمندانه و اجراهای فراموش نشدنی خود، مانند بازی ویلیام شاتنر از باب ویلسون رنج دیده، توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. «منطقه گرگ و میش» گواهی بر پتانسیل بی حد و حصر تلویزیون به عنوان رسانه‌ای برای سرگرمی جذاب و محرک است و بینندگان را هم مجذوب خود می‌کند و هم به آن‌ها نسبت به چنین ژانری الهام می‌بخشد.

۳- سریال American Horror Story

American Horror Story

تعداد فصل و قسمت 12 فصل – 128 قسمت
بازیگران ایوان پیترز
سارا پلسون
اما رابرتز
تایسا فارمیگا
زمان پخش از 2011 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 8

این مجموعه آنتولوژی با کاوش در گوشه‌های تاریک و پیچیده فرهنگ آمریکایی، به انواع داستان‌های وحشتناکی می‌پردازد که بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‌دارد. با هر فصلی که به عنوان یک روایت مستقل عمل می‌کند، داستان ترسناک آمریکایی تحسین‌های متعددی از جمله جوایز گلدن گلوب و امی را به دست آورده است.

گروه بازیگران سریال، با حضور افرادی مانند سارا پلسون در نقش لانا وینترز و ایوان پیترز در نقش تیت لنگدون، مجموعه‌ای از شخصیت‌های شوم و داستان‌های هیجان‌انگیز را به طرز درخشانی زنده می‌کنند. از خانه‌های خالی از سکنه گرفته تا کارناوال‌های پیچیده، هر قسمت چشم‌اندازی تازه و وهم‌آور درباره عمیق‌ترین ترس‌های ما و جنبه‌های وحشتناک انسانیت ارائه می‌دهد.

۴- سریال The X-Files

The X-Files

تعداد فصل و قسمت 11 فصل – 2018 قسمت
بازیگران دیوید دوچونی
جیلیان اندرسون
رابرت پاتریک
آنابث گیش
میچ پیلگی
زمان پخش 1993 تا 2018
امتیاز IMDb 8.6

این سریال یک درام علمی‌تخیلی پیشرو است که به پدیده‌های غیرقابل توضیحی می‌پردازد که توسط فاکس مولدر (دیوید دوکوونی) و دانا اسکالی (گیلیان اندرسون) ماموران FBI بررسی شده‌اند. این سریال با ترکیبی از تعلیق، وحشت، دسیسه و طنز گاه به گاه، به دنبال حقیقتی در پس رویدادهای فرازمینی و توطئه‌های دولتی می‌گردد.

داستان جذاب و شخصیت‌های توسعه‌یافته آن، تحسین‌های متعددی را برای The X-Files از جمله 16 جایزه Emmy به ارمغان آورد. در طول اجرای 11 فصل خود، این سریال پایگاه هواداران وفادار خود را حفظ کرد و جایگاه خود را به عنوان یک سنگ محک فرهنگی که همچنان مخاطبان را مجذوب خود می‌کند و الهام بخش مجموعه‌های تلویزیونی بی شمار دیگری در قلمرو ماوراء الطبیعه و وحشت است، مستحکم می‌کند.

۵- سریال Creepshow

Creepshow

تعداد فصل و قسمت 4 فصل – 23 قسمت
بازیگران آدرین باربو
جانکارلو اسپوزیتو
توبین بل
دیوید آرکت
زمان پخش از 2019 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 7

سریال ترسناک Creepshow، مجموعه‌ای از اپیزود‌ها ترسناک و داستان‌های دلخراشی را که به تاریک‌ترین زوایای ترس انسان می‌پردازد، استادانه به هم پیوند می‌زند. ماهیت اپیزودیک سریال به گروهی از شخصیت‌های شوم که همیشه در حال تکامل هستند، مانند پروفسور هارولد (جیانکارلو اسپوزیتو) وهم‌آور اجازه می‌دهد تا تماشاگران را با بازی‌های هیجان‌انگیز خود مجذوب خود کنند.

سریال Creepshow با الهام از فیلم اصلی محصول سال 1982 توسط استفن کینگ و جورج رومرو، تحسین منتقدان را به دلیل رویکرد نوستالژیک و در عین حال با طراوت خود به این ژانر به دست آورده است. با هر داستان دلخراش، بینندگان به دنیایی منتقل می‌شوند که در آن کابوس‌ها جان می‌گیرند، همه اینها در عین احترام به میراث نمادهای ترسناک آن است.

۶- سریال Stranger Things

Stranger Things

تعداد فصل و قسمت 4 فصل – 34 قسمت
بازیگران وینونا رایدر
دیوید هاربر
فین ولفهارد
میلی بابی براون
گاتن ماتارازو
زمان پخش از 2016 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 8.7

در شهر کوچکی که در نوستالژی‌های آمریکایی دهه 80 میلادی پوشیده شده است، سریال تماشایی Stranger Things داستانی مرموز از اتفاقات ماوراء طبیعی و آزمایشات مخفی دولتی را باز می‌کند. سریال Stranger Things به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و دلیل خوبی دارد. گروه تاثیرگذار برادران دافر با سهولت کامل در کنار هم قرار گرفت و بینندگان را به دوران اوج وحشت فوق العاده برگرداند. از موسیقی ترسناک گرفته تا دنیای تاریک وارونه، این داستان سیاه‌چال‌ها و اژدهایان برداشتی بی‌نقص از این ژانر است.

این سریال با ترکیبی یکپارچه از عناصر علمی تخیلی، ترسناک و درام دوران بلوغ، مخاطبان را با داستان سرایی جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی خود مجذوب می‌کند. با هر فصل، بینندگان به شهر خیالی هاوکینز، ایندیانا منتقل می‌شوند، جایی که آنها عمیق‌تر به رازهایی می‌پردازند که در زیر سطح به ظاهر معمولی آن نهفته است.

۷- سریال Alfred Hitchcock Presents

Alfred Hitchcock Presents

تعداد فصل و قسمت 10 فصل – 268 قسمت
بازیگران وینسنت پرایس
کلود رینز
دیک یورک
رابرت هورتون
جیمز گلیسون
زمان پخش 1955 تا 1965
امتیاز IMDb 8.5

شاید مهم‌ترین سریالی که تا به حال ساخته شده است، همین «آلفرد هیچکاک ارائه می‌کند» باشد که نسل جدیدی از فیلم‌سازان ترسناک را برانگیخت. از همان لحظه‌ای که هیچکاک اولین شب‌بخیر خود را به مخاطب گفت، تماشاگران می‌دانستند که در انتظار تجربه یک لذت هستند.

مجموعه گلچین تلویزیونی آمریکایی توسط این فیلمساز افسانه‌ای ساخته، میزبانی و تولید شده است و بینندگان را در درام‌ها، هیجان‌ها و معمای آلفرد هیچکاک فرو می‌برد. همچنین تعدادی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون در اکثر قسمت‌ها حضور داشتند، اما بزرگترین میراث آن؟ آماده شدن هیچکاک برای ساختن یک فیلم کوچک به نام Psycho بود که اکنون ماندگار شده است.

۸- سریال The Walking Dead

The Walking Dead

تعداد فصل و قسمت 11 فصل – 177 قسمت
بازیگران اندرو لینکلن
جان برنتال
سارا وین کالیز
لوری هولدن
جفری دی مورگان
استیون یون
نورمن ریدوس
زمان پخش 2010 تا 2022
امتیاز IMDb 8.1

در دنیایی که توسط یک شیوع آخرالزمانی ویران شده است، The Walking Dead در میان یک واقعیت وحشتناک به مبارزات و پیروزی‌های خام بشریت می‌پردازد. این سریال درام جذاب، که تحسین‌های متعددی از جمله نامزدی گلدن گلوب را به دست آورده است، به طرز ماهرانه‌ای احساسات دلخراش را با اکشن پرتنش متعادل می‌کند.

بینندگان سفر ریک گرایمز (اندرو لینکلن)، معاون سابق کلانتر را دنبال می‌کنند، زیرا او در کنار مجموعه‌ای از شخصیت‌های متنوع و پویا در این منظره خشن و دردناک حرکت می‌کند. از آنجایی که آنها هم با راهپیمایان تشنه گوشت و هم با انسان‌های خیانتکار روبرو می‌شوند، انعطاف پذیری و اخلاق آنها در معرض آزمون نهایی قرار می‌گیرد که منجر به اکتشاف فکری در مورد بقا و طبیعت انسان می‌شود.

۹- سریال Tales from the Crypt

Tales from the Crypt

تعداد فصل و قسمت 7 فصل – 93 قسمت
بازیگران برد پیت
آدام وست
آلن راچینز
آلن راک
آماندا پلامر
اندرو مک کارتی
زمان پخش 1989 تا 1996
امتیاز IMDb 8

سریال Tales from the Crypt با غوطه ور شدن در ماجراهای وحشتناک، خود را به عنوان یک مجموعه گلچین نمادین تثبیت کرده که آزمون زمان را پس داده است. با هر اپیزودی که در این سریال شوم روایت می‌شود، مخاطبان با تعداد بی‌شماری از داستان‌های پیچ‌خورده که اغلب با طنز تاریک همراه هستند، برخورد می‌کنند.

این سریال با داشتن فهرستی چشمگیر از ستارگان مهمان، مانند دمی مور و تام هنکس، نامزدهای جوایز متعددی از جمله نامزدهای جایزه Emmy را به خود اختصاص داده است. سریال Tales from the Crypt که ژانرهای مختلفی مانند ترسناک، هیجان انگیز و تعلیقی را در بر می‌گیرد، بینندگان را در لبه صندلی خود رها می‌کند و در تاریک ترین زوایای طبیعت انسان کاوش می‌کند.

۱۰- سریال Supernatural

Supernatural

تعداد فصل و قسمت 15 فصل – 327 قسمت
بازیگران جرد پادالکی
جنسن آکلز
کیتی کسیدی
لورن کوهان
میشا کالینز
زمان پخش 2005 تا 2020
امتیاز IMDb 8.4

سوپرنچرال، سفری هیجان‌انگیز از دو برادر که با نیروهای ماورایی مبارزه می‌کنند، توانسته است مخاطبان را برای بیش از یک دهه مجذوب خود کند. خط داستانی جذاب سریال سم (جارد پادالکی) و دین وینچستر (جنسن اکلس) را دنبال می‌کند که با شیاطین، فرشتگان و موجوداتی که در سایه‌ها کمین کرده‌اند، روبرو می‌شوند.

این سریال با ترکیبی بی‌نظیر از درام، ترسناک و طنز، جوایز متعددی از جمله جوایز انتخاب مردم را به خود اختصاص داده است. سوپرنچرال در طول بیش از ده فصل خود به موضوعاتی مانند خانواده، فداکاری و نبرد بین خیر و شر وفادار مانده است، در حالی که به طور مداوم در حال تکامل است تا بینندگان را در لبه صندلی خود نگه دارد.

۱۱- سریال Hannibal

Hannibal

تعداد فصل و قسمت 3 فصل – 39 قسمت
بازیگران هیو دنسی
مادز میکلسن
کارولین داورناس
پارک هتین
لارنس فیشبرن
زمان پخش 2013 تا 2015
امتیاز IMDb 8.5

هانیبال یک سریال هیجان‌انگیز روان‌شناختی است که به رابطه پیچیده بین ویل گراهام (هیو دانسی) بازرس ویژه FBI و دکتر هانیبال لکتر (مدس میکلسن)، روان‌پزشکی با ذوق و سلیقه خاص می‌پردازد. این سریال به طرز پیچیده‌ای عناصر جنایی، ترسناک و درام را با هم ترکیب می‌کند و بینندگان را با دید تازه‌ای از شخصیت‌های ادبی مشهور توماس هریس آشنا می‌کند.

هانیبال که نامزد جوایز متعدد، از جمله جایزه Saturn برای بهترین سریال تلویزیونی شده است، تحسین منتقدان را به دلیل داستان سرایی استثنایی، زیبایی‌شناسی بصری خیره‌کننده و بازی‌های هیجان‌انگیز بازیگران اصلی‌اش به دست آورده است. همانطور که داستان باز می‌شود، خطوط بین شکارچی و طعمه محو می‌شود و مخاطبان را زیر سوال می‌برد که واقعاً به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند.

۱۲- سریال Are You Afraid of the Dark

Are You Afraid of the Dark

تعداد فصل و قسمت 10 فصل – 104 قسمت
بازیگران راین پار کول
جیسون الیشان
راس هال
راشل بلانچارد
الیشا کاتبرت
جوآنا گارسیا
زمان پخش 1990 تا 2022
امتیاز IMDb 8.2

یک مجموعه گلچین یا آنتولوژی کلاسیک؛ سریال آیا از تاریکی می‌ترسید؟ دنیای ترسناک و نگران کننده ماوراء طبیعی را بررسی می‌کند. هر قسمت هیجان‌انگیز بر روی گروهی از دوستان به نام انجمن نیمه‌شب تمرکز می‌کند که دور یک آتش جمع می‌شوند تا داستان‌های گزنده‌ای از ترس و تعلیق را به اشتراک بگذارند.

با مجموعه‌ای از ستاره‌های مهمان و رویکرد داستان‌سرایی منحصربه‌فرد، این سریال کالت مورد علاقه در طول فصل‌های متعددش مورد تحسین منتقدان و طرفداران اختصاصی قرار گرفته است. از جمله اپیزودهای مشهور آن می‌توان به دکتر وینک (آرون تاگر) اشاره کرد، شخصیتی مرموز که آزمایش‌های عجیبش اغلب منجر به عواقب وحشتناکی برای شخصیت‌های درگیر می‌شود.

۱۳- سریال Penny Dreadful

Penny Dreadful

تعداد فصل و قسمت 3 فصل – 27 قسمت
بازیگران ریو کارنی
تیموتی دالتون
اوا گرین
روری کینیر
بیلی پایپر
دنی ساپانی
زمان پخش 2014 تا 2016
امتیاز IMDb 8.2

این مجموعه ترسناک گوتیک که به روایت‌های داستانی تاریک لندن ویکتوریایی می‌پردازد، به طرز ماهرانه‌ای چهره‌های ادبی کلاسیک را با روایتی مهیج به هم پیوند می‌زند که بینندگان را در هیجان نگه می‌دارد. سریال Penny Dreadful با گروه بازیگران خود به رهبری ونسا آیوز (اوا گرین) مرموز به دنیای ماوراء طبیعی می‌پردازد و موجودات و افسانه‌هایی را که در سایه‌ها کمین کرده‌اند کشف می‌کند.

این سریال به دلیل بازی‌های فوق‌العاده، فیلم‌برداری تماشایی و داستان‌گویی غنی، نقد‌های تحسین برانگیز به دست آورده است و در طول دوره سه فصل خود جوایز و نامزدی متعددی را کسب کرده است. سریال Penny Dreadful که درام روان‌شناختی را با وحشت درونی ترکیب می‌کند، تجربه‌ای همه‌جانبه را ارائه می‌دهد که مدت‌ها پس از پخش تیتراژ با مخاطب باقی می‌ماند.

۱۴- سریال Black Mirror

Black Mirror

تعداد فصل و قسمت 6 فصل – 27 قسمت
بازیگران برایس دالاس هاوارد
هیلی آتول
میکالا کوئل
جان هام
توبی کبل
آنتونی مکی
زمان پخش از 2011 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 8.7

سریال Black Mirror با کاوش در نکات تاریک تأثیر فناوری بر جامعه، بینندگان را به رویارویی با واقعیت‌های نگران‌کننده در مجموعه‌ای از اپیزودهای تفکر برانگیز دعوت می‌کند. این مجموعه گلچین که توسط چارلی بروکر خلق شده است، به عواقب بالقوه وابستگی روزافزون بشریت به فناوری می‌پردازد و معضلات اخلاقی و پیچش‌های روانی را کشف می‌کند.

سریال Black Mirror با جلب تحسین منتقدان و جوایز متعدد، از جمله شش جایزه از مراسم جوایز سالانه Emmy، فهرستی از استعدادهای برتر را در داخل و خارج از صفحه نمایش دارد. این مجموعه با اپیزودهای برجسته‌ای مانند «سن‌یونیپرو» با حضور یورکی (مکنزی دیویس) و کلی (گوگو امباتا-راو)، به طرز ماهرانه‌ای بین داستان‌گویی دلهره‌آور و توسعه شخصیت‌های قانع‌کننده تعادل برقرار می‌کند و به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در مورد رابطه‌شان با دنیای دیجیتال فکر کنند.

۱۵- سریال Channel Zero

Channel Zero

تعداد فصل و قسمت 4 فصل – 24 قسمت
بازیگران پل اشنایدر
فیونا شاو
لوئیزا دوالیویرا
ناتالی براون
شان بنسون
زمان پخش 2016 تا 2018
امتیاز IMDb 7.2

سریال Channel Zero، یک مجموعه گلچین ترسناک تامل برانگیز است که به عمق وحشتناک افسانه‌های شهری مبتنی بر موارد اینترنتی معروف به «کریپی‌پاستاها» می‌پردازد. هر فصل زندگی را به داستانی جدید می‌برد که به طرز استادانه‌ای بین هیجانات روانی و تصاویری ناراحت کننده تعادل برقرار می‌کند.

این سریال که به خاطر بازی‌های برنده جوایزش، مانند بازی پل اشنایدر در نقش مایک نقاش، قابل توجه است، با داستان‌گویی پیچیده و شخصیت‌های جذابش بینندگان را مجذوب خود می‌کند. سریال Channel Zero از طریق کاوش در ترس‌های انسانی و گوشه‌های تاریک اینترنت، تحسین منتقدان را به خود جلب کرده و یک پایگاه هواداران اختصاصی را در میان علاقه‌مندان به آثار ترسناک و بینندگان معمولی ایجاد کرده است.

۱۶- سریال The Strain

The Strain

تعداد فصل و قسمت 4 فصل – 46 قسمت
بازیگران کوری استول
دیوید بردلی
شان آستین
کوین دوراند
جاناتان هاید
ریچارد سامل
زمان پخش 2014 تا 2017
امتیاز IMDb 7.3

سریال The Strain یک سریال درام ترسناک هیجان انگیز است که با یک پیچش علمی به دنیای ترسناک خون آشا‌م‌ها می‌پردازد. این سریال که از سه گانه رمان گیرمو دل تورو و چاک هوگان اقتباس شده است، عناصری از رمز و راز، تعلیق و وحشت غم انگیز را به طرز ماهرانه‌ای در هم می‌آمیزد تا روایتی جذاب خلق کند.

دکتر افرایم گود ودر (با بازی کوری استول)، متخصص CDC، خود را در رقابتی با زمان می‌بیند که حقیقتی را در پس شیوع ویروسی در شهر نیویورک کشف می‌کند. این سریال نامزد جایزه ساترن شد که به خاطر به تصویر کشیدن شهر تحت محاصره و شخصیت‌های پیچیده‌ای که برای نجات آن می‌جنگند، مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

۱۷- سریال Ash Vs. Evil Dead

Ash Vs. Evil Dead

تعداد فصل و قسمت 3 فصل – 30 قسمت
بازیگران بروس کمپبل
ری سانتیاگو
دانا دلورنزو
جیل ماری جونز
میشل هرد
زمان پخش 2015 تا 2018
امتیاز IMDb 8.4

در طول سال‌های گذشته و در قلمرو تلویزیونی کمدی ترسناک، جواهری پدیدار شد که به طرز ماهرانه‌ای اکشن وحشتناک و طنز تندی را با هم ترکیب می‌کرد. سریال Ash vs Evil Dead، ادامه‌ی سری فیلم‌های کالت کلاسیک Evil Dead، ماجراهای اش ویلیامز (بروس کمپبل) را دنبال می‌کند که با نیروهای ماوراء طبیعی بدخواه مبارزه می‌کند.

این سریال در طول اجرای سه فصل خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به خاطر جلوه‌های ویژه برجسته و اجراهای جذابش نامزد دریافت جوایز متعددی شد. ضمن اینکه این اثر از نمایش نوستالژی لذت می‌برد، شخصیت‌های جدیدی مانند کلی مکسول (دانا دلورنزو) و پابلو سیمون بولیوار (ری سانتیاگو) را نیز معرفی می‌کند که به اش در مبارزه با شر می‌پیوندند. این سریال پیچ و تاب‌های هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد که بینندگان را در لبه صندلی‌های خود نگه می‌دارد و در عین حال خنده‌های دلچسبی را در طول مسیر به ارمغان می‌آورد.

۱۸- سریال The Originals

The Originals

تعداد فصل و قسمت 5 فصل – 92 قسمت
بازیگران جوزف مورگان
دنیل گیلیز
کلر هولت
فیبی تونکین
چارلز مایکل دیویس
زمان پخش 2013 تا 2018
امتیاز IMDb 8.3

یک سفر تاریک و جذاب به دنیای ماوراء طبیعی، The Originals به زندگی خواهر و برادرهای میکلسون می‌پردازد، زیرا آنها در ماجرایی از جنگ قدرت، پیوندهای خانوادگی و نفرین‌های باستانی حرکت می‌کنند. این سریال دراماتیک که در پس‌زمینه شهر نیواورلئان می‌گذرد، دارای گروه بازیگران قدرتمندی است، از جمله کلاوس (جوزف مورگان)، الیجا (دانیل گیلیز) و ربکا (کلر هولت).

این سریال که به خاطر داستان سرایی جذاب و شخصیت‌های پیچیده‌اش تحسین برانگیز است، در طول اجرای پنج فصل خود نامزد چندین جایزه شده است. در حالی که مضامین وفاداری، رستگاری و فداکاری را بررسی می‌کند، The Originals همچنین به‌عنوان اسپین‌آف مناسبی برای The Vampire Diaries عمل می‌کند و طرفداران را با جذابیت متمایز خود راضی می‌کند.

۱۹- سریال Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities

Guillermo del Toro's Cabinet of Curiosities

تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 8 قسمت
بازیگران اف. موری آبراهام
دن استیونز
بن بارنز
روپرت گرینت
زمان پخش از 2022 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 7

کابینه کنجکاوی یا قفسه عجایب گیرمو دل تورو با ورود به قلمرو ترسناک و رازآلود، مجموعه‌ای گلچینی را ارائه می‌کند که انتظارات را به چالش می‌کشد. دل تورو به‌عنوان یک رویاپرداز توانا، داستان‌هایی را به دقت تنظیم کرده است که به کاوش در فرورفتگی‌های تاریک طبیعت انسان، عناصر درهم تنیده وحشت، فانتزی و تعلیق می‌پردازد.

این سریال دارای چندین بازیگر برجسته است، از جمله اف. موری آبراهام در نقش دکتری مرموز، که در دنیای وهم آلود حوادث ماوراء طبیعی حرکت می‌کند. هر اپیزود داستانی متمایز را بازگو می‌کند، که بازتاب سبک خاص دل تورو است که تحسین منتقدان را برانگیخته است. سریال Cabinet of Curiosities با داستان سرایی خاص و جلوه‌های بصری هیجان‌انگیز خود، بینندگان را دعوت می‌کند تا رازهای نهفته در آن را باز کنند.

۲۰- سریال True Blood

True Blood

تعداد فصل و قسمت 7 فصل – 80 قسمت
بازیگران آنا پاکوین
استیون مویر
الکساندر اسکارسگارد
سام ترامل
رایان کوانتن
زمان پخش 2008 تا 2014
امتیاز IMDb 7.9

در دنیای مرموز شهری در لوئیزیانا، مجموعه‌ای از موجودات ماوراء طبیعی با مردم عادی شهر همزیستی می‌کنند و داستانی جذاب و غیرقابل پیش بینی را می‌سازند. True Blood، سریالی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، در طول هفت فصل خود جوایز و نامزدی متعددی از جمله گلدن گلوب برای آنا پاکوین (سوکی استک هاوس) به دست آورد.

روایت قانع‌کننده‌ی سریال مضامین عشق، قدرت و هویت را بررسی می‌کند و در عین حال به پیچیدگی‌های سیاست و اسطوره‌شناسی خون‌آشام‌ها می‌پردازد. این مجموعه با گروه بازیگران مختلف با شخصیت‌هایی مانند اریک نورثمن (الکساندر اسکارسگارد) مبهم و تارا تورنتون (روتینا وسلی) چشم‌انداز تازه‌ای از ژانر ماوراء طبیعی را به بینندگان ارائه می‌دهد.

۲۱- سریال Bates Motel

Bates Motel

تعداد فصل و قسمت 5 فصل – 50 قسمت
بازیگران ورا فارمیگا
فردی هایمور
ماکس تیریوت
اولیویا کوک
نیکولا پلتز
زمان پخش 2013 تا 2017
امتیاز IMDb 8.1

متل بیتس به رابطه تاریک و پیچیده بین نورمن بیتس جوان (فردی هایمور) و مادرش، نورما (ورا فارمیگا) می‌پردازد و مقدمه‌ای دلهره آور برای فیلم هیجان انگیز کلاسیک «روانی» آلفرد هیچکاک ارائه می‌دهد. این سریال که در یک شهر کوچک ساحلی می‌گذرد، لایه‌های پیچیده‌ای از فریب و جنون را که در زیر سطح زندگی به ظاهر عادی آنها نهفته است، آشکار می کند.

این سریال به دلیل داستان سرایی قانع کننده و بازی‌های جذابش تحسین منتقدان را به خود جلب کرده و نامزدی جوایز متعددی را به دست آورده است. هنگامی که بینندگان به دنیای وحشتناک خانواده بیتس کشیده می‌شوند، شاهد تبدیل وحشتناک پسری آسیب پذیر به قاتل بدنام هستند، در حالی که در شبکه‌ای از اسرار حرکت می‌کنند که باعث می‌شود ماهیت واقعی شیطان را زیر سوال ببرند.

۲۲- سریال Grimm

Grimm

تعداد فصل و قسمت 6 فصل – 123 قسمت
بازیگران دیوید جونتولی
راسل هورنسبی
بیتسی تولوچ
ژاکلین توبونی
سیلاس ویر میچل
زمان پخش 2011 تا 2017
امتیاز IMDb 7.9

در دنیای عرفانی گریم، بینندگان به یک افسانه مدرن منتقل می‌شوند که به طور یکپارچه درام، فانتزی، و حل جنایت را درهم ترکیب می‌کند. این سریال داستان کارآگاه قتل نیک بورکهارت (دیوید گیونتولی) را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود او از نوادگان افسانه‌ای گریم است، نگهبانانی که قسم خورده‌اند از بشریت در برابر موجودات ماوراء طبیعی به نام وسن محافظت کنند.

این سریال در طول اجرای شش فصل خود، طرفداران متعهدانه‌ای را به خود اختصاص داد و نامزدی جایزه ساترن را برای بهترین سریال تلویزیونی به دست آورد. گریم با گروه بازیگران قدرتمندی، از جمله سیلاس ویر میچل در نقش بلاتبد مونرو دوست‌داشتنی، به طرز ماهرانه‌ای خطوط داستانی تاریک را با لحظات طنز و رفاقت متعادل می‌کند، و همگی در عین کاوش در پیچیدگی‌های خیر در مقابل شر.

۲۳- سریال Midnight Mass

Midnight Mass

تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 7 قسمت
بازیگران کیت سیگل
زک گیلفورد
کریستین لیمن
سامانتا اسلویان
ایگبی ریگنی
زمان پخش 2021
امتیاز IMDb 7.7

مجموعه Midnight Mass، یک سریال درام ترسناک است که به طرز ماهرانه‌ای عناصر رازآلود و ماوراء طبیعی را با هم ترکیب می‌کند تا یک تجربه تماشایی جذاب ایجاد کند. این سریال با یک گروه با استعداد به رهبری هامیش لینکلیتر (پدر پل)، به زندگی یک جامعه جزیره‌ای کوچک می‌پردازد، زیرا آنها مجموعه‌ای از اتفاقات ناراحت کننده را تجربه می‌کنند.

این مجموعه به دلیل داستان سرایی استثنایی، توسعه شخصیت‌ها و فضای ترسناکش تحسین منتقدان را به خود جلب کرده است. سریال Midnight Mass به‌طور ماهرانه‌ای بین روایت هیجان‌انگیز خود با کاوش‌های تکان‌دهنده ایمان و رستگاری تعادل برقرار می‌کند و آن را به ساعتی جذاب برای مخاطب تبدیل می‌کند.

۲۴- سریال Buffy the Vampire Slayer

تعداد فصل و قسمت 7 فصل – 144 قسمت
بازیگران سارا میشل گلار
نیکلاس برندون
آلیسون هانیگان
کاریزما نجار
آنتونی استوارت هد
زمان پخش 1997 تا 2003
امتیاز IMDb 8.3

در یک شهر کوچک کالیفرنیایی، دبیرستان به ظاهر معمولی سانی‌دِیل قرار دارد، اما در زیر سطح آن دنیای زیرینی از نیروهای ماوراء طبیعی نهفته است. سریال به شدت محبوب و معروف Buffy the Vampire Slayer زندگی بافی سامرز (سارا میشل گلار)، نوجوانی را دنبال می‌کند که سرنوشتی برای محافظت از بشریت به عنوان یک جنگجوی خون آشام ردیاب قتل دارد.

این سریال نمادین ترکیبی بی‌نظیر از ترسناک، کمدی و درام است که در طول هفت فصل خود تحسین‌های متعددی را به دست آورده است. این سریال با شخصیت‌های به یاد ماندنی مانند ویلو روزنبرگ (آلیسون هانیگان) و زاندر هریس (نیکولاس برندون) به طرز ماهرانه‌ای به موضوعات دوستی، عشق و خودشناسی می‌پردازد و در عین حال فضایی هیجان‌انگیز را حفظ می‌کند که بینندگان را درگیر می‌کند.

۲۵- سریال Castle Rock

Castle Rock

تعداد فصل و قسمت 2 فصل – 20 قسمت
بازیگران آندره هالند
ملانی لینسکی
بیل اسکارسگارد
جین لوی
سیسی اسپیسک
لیزی کاپلان
زمان پخش 2018 تا 2019
امتیاز IMDb 7.5

این سریال ترسناک روانشناختی که در شهر مرموز Castle Rock اتفاق می‌افتد، به طرز ماهرانه‌ای مجموعه‌ای از ترس و دسیسه را به هم پیوند می‌زند. با الهام از آثار استفن کینگ، روایت هیجان‌انگیز سریال در حالی آشکار می‌شود که بینندگان با هنری دیور (آندره هالند)، وکیل جنایی که پس از یک تماس مرموز برای کمک به شهر خود بازمی‌گردد، آشنا می‌شوند.

این سریال با بازی‌های جذاب خود، از جمله بازی سیسی اسپیسک در نقش روث دیور، تحسین منتقدان و نامزدی جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است. هر قسمت لایه‌های اسرار و تاریکی را از بین می‌برد و شبکه‌ای پیچیده از ارتباطات غیرمنتظره را آشکار می‌کند.

۲۶- سریال Twin Peaks

Twin Peaks

تعداد فصل و قسمت 3 فصل – 48 قسمت
بازیگران کایل مک لاکلان
مایکل اونتکین
دختر آمیک
دانا اشبروک
ریچارد بیمر
زمان پخش 1990 تا 2017
امتیاز IMDb 8.8

شاهکار سریال‌های تلویزیونی مدرن؛ Twin Peaks راه را برای سریال‌های ماندگاری مانند مجموعه True Detective هموار کرد. این درام جنایی محبوب با هدایت دیوید لینچ، یکی از نام‌های افسانه‌ای سینما، در کار بزرگ خود، به خاطر شخصیت‌های عجیب و غریب و اغلب تصاویر وهم‌آورش شناخته شده است.

توئین پیکس مامور اف‌بی‌آی دیل کوپر را دنبال می‌کند که به شهر کوچک جنگلی سفر می‌کند تا قتل لورا پالمر، دبیرستانی به ظاهر بی‌گناه را حل کند. اما هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. این سریال نه تنها یکی از بزرگترین آثار تلویزیونی ماوراء طبیعی، بلکه یکی از بهترین سریال‌های تمام دوران است. توئین پیکس که جوایز متعدد و تحسین منتقدان را دریافت کرده است، همچنان یک نیروی تاثیرگذار در قلمرو داستان سرایی تلویزیونی است.

۲۷- سریال The Exorcist

The Exorcist

تعداد فصل و قسمت 2 فصل – 20 قسمت
بازیگران آلفونسو هررا
بن دنیلز
هانا کاسولکا
برایان هوی
کورت گییاوان
زمان پخش 2016 تا 2017
امتیاز IMDb 7.9

سریال ترسناک The Exorcist، یک مجموعه تلویزیونی مهیج است که به دنیای وحشتناک تسخیر شیطان و جنگ معنوی پیرامون آن می‌پردازد. این درام ترسناک که بر اساس فیلم نمادین جن‌گیر ساخته شده در سال 1973 تولید شده است، داستان جذاب دو کشیش، پدر توماس اورتگا (آلفونسو هررا) و پدر مارکوس کین (بن دنیلز) را دنبال می‌کند که با نیروهای بدخواه برای نجات خانواده‌ای در آشوب روبرو می‌شوند.

این سریال با فضای وهم آور و اجراهای جذابش، تحسین منتقدان را به خود جلب کرد و نامزدی جایزه ساترن را برای بهترین سریال تلویزیونی ترسناک به دست آورد. جن گیر به طرز ماهرانه‌ای تعلیق روانی را با عناصر فراطبیعی ناراحت کننده ترکیب می‌کند و به بینندگان کاوشی شدید و قابل تامل در مورد ایمان، ترس و رستگاری ارائه می‌دهد.

۲۸- سریال The Outsider

The Outsider

تعداد فصل و قسمت 1 فصل – 10 قسمت
بازیگران بن مندلسون
بیل کمپ
جرمی باب
جولیان نیکلسون
ماری وینینگهام
زمان پخش 2020
امتیاز IMDb 7.6

سریال The Outsider، یک اقتباس تلویزیونی جذاب از رمان استفن کینگ است که عناصری از رمز و راز و وحشت را به طرز ماهرانه‌ای در هم می‌آمیزد و نامزدی جایزه امی را برای خود به ارمغان آورده است. این سریال به بررسی گیج‌کننده یک قتل وحشتناک در یک شهر کوچک می‌پردازد، جایی که مظنون اصلی، تری میتلند (با بازی جیسون بیتمن)، به نظر می‌رسد که دارای حقایق مرموزی است.

در حالی که کارآگاه رالف اندرسون (بن مندلسون) با شواهد وهم‌آور دست و پنجه نرم می‌کند، هالی گیبنی (سینتیا اریوو) بازپرس خصوصی غیرمتعارف به او می‌پیوندد تا یک نیروی ماورایی در حال خودنمایی را تعقیب کنند. این داستان مهیج بینندگان را در حاشیه نگه می‌دارد، زیرا هنرمندانه مرز بین واقعیت و فضای غیرقابل توضیح را بررسی می‌کند.

۲۹- سریال Fringe

Fringe

تعداد فصل و قسمت 5 فصل – 100 قسمت
بازیگران آنا تورو
جاشوا جکسون
جان نوبل
لنس ردیک
کرک آسودو
زمان پخش 2008 تا 2013
امتیاز IMDb 8.4

مجموعه Fringe، یک سریال علمی-تخیلی هیجان انگیز است که به دنیای اسرارآمیز پدیده‌های غیرقابل توضیح و علوم حاشیه‌ای می‌پردازد. با پنج فصل داستان سرایی ذهنی، این سریال طرفداران اختصاصی و نامزدهای جوایز متعددی از جمله جوای Emmy را به خود اختصاص داده است.

سه نفر با محوریت زندگی پیچیده مامور ویژه FBI، اولیویا دانهام (آنا تورو)، دانشمند دیوانه دکتر والتر بیشاپ (جان نوبل)، و پسر نابغه‌اش پیتر بیشاپ (جاشوا جکسون)، موارد عجیبی را بررسی می‌کنند که مرزهای واقعیت را به چالش می‌کشد. همانطور که آنها حقیقت پشت این رویدادهای معمایی را آشکار می‌کنند، فرینج به طرز ماهرانه‌ای جهان‌های موازی، جدول زمانی متناوب، و کمان‌های شخصیتی جذاب را به هم پیوند می‌زند، همه در حالی که روایتی جذاب را حفظ می‌کند که مخاطبان را در طول اجرای خود مجذوب نگه می‌دارد.

۳۰- سریال Chucky

Chucky

تعداد فصل و قسمت 3 فصل – 20 قسمت
بازیگران زاخاری آرتور
بیورگوین آرنارسون
آلیویا آلین لیند
تئو بریونز
برد دوریف
زمان پخش از 2021 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 7.3

مجموعه تلویزیونی ترسناک چاکی در یک کاوش دلهره آور از دوران کودکی فردی که به اشتباه افتاده است، به دنیای شوم یک عروسک قاتل بدنام می‌پردازد. این سریال که به دلیل ترکیب ماهرانه‌ای از طنز سیاه و تعلیق گزنده‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، از اولین نمایش هیجان‌انگیزش، طرفداران اختصاصی را به خود اختصاص داد.

داستان به دنبال جیک ویلر (زاکاری آرتور)، نوجوانی است که با شیاطین ذهنی و درونی خود دست و پنجه نرم می‌کند، در حالی که او ناخواسته روح بدخواهانه چارلز لی ری (برد دوریف) را که در بدن یک اسباب بازی بدنام است، آزاد می‌کند. چاکی با شبکه‌ای پیچیده از داستان‌های فرعی و مجموعه‌ای غنی از شخصیت‌ها، به طرز ماهرانه‌ای رشته‌های گذشته و حال را به هم وصل می‌کند و جان تازه‌ای به داستان کلاسیک چاکی وحشتناک می‌بخشد.

۳۱- سریال From

From

تعداد فصل و قسمت 2 فصل – 20 قسمت
بازیگران هارولد پرینو
کاترین ساندینو براون
یون بیلی
دیوید آلپای
الیزابت ساندرز
زمان پخش از 2022 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 7.7

اگر عاشق اسرار مهیج و تهدیدهای شرورانه هستید، پس این یکی برای شماست؛ From یک سریال پر تعلیق با پیچ و تاب، چرخش و لحظات پرتنش است که با نمایش‌های محبوبی مانند جلیقه زردها رقابت می‌کند. در داستان این سریال ساکنان یک شهر کوچک به دنبال راهی برای خروج هستند که نیروهای ناشناس آنها را از خارج شدن باز می‌دارند.

این سریال ترکیبی از عناصر هیجان‌انگیز روان‌شناختی و وحشت فراطبیعی است که هم تهدیدات انسانی و هم موجودات ماوراء طبیعی را به نمایش می‌گذارد. سریال From دارای ارتباطات واضحی با اثری چون سریال Lost است، با شخصیت‌های مشابه، نیروهای مرموز، و حتی چهره‌ای آشنا. نکته اینجاست که خود شهری که داستان در آن مکان رخ می‌دهد نقش اصلی را در این رمز و راز ایفا می‌کند و محیطی ترسناک و منزوی ایجاد می‌کند.

۳۳- سریال Yellowjackets

Yellowjackets

تعداد فصل و قسمت 2 فصل – 19 قسمت
بازیگران ملانی لینسکی
الا پورنل
سوفی نلیس
کریستینا ریچی
زمان پخش از 2021 تا کنون ادامه دارد
امتیاز IMDb 7.8

جلیقه زردها، یک سریال درام هیجان‌انگیز است که داستان پیچیده یک تیم فوتبال دخترانه دبیرستانی را روایت می‌کند که سقوط هواپیمای آن‌ها در مکانی جنگلی منجر به نبردی دلخراش برای بقا می‌شود. این سریال با روایت گیرا و بازی‌های جذاب تیم بازیگری خود، از جمله کریستینا ریچی در نقش میستی کویگلی و جولیت لوئیس در نقش ناتالی ویلیامز، تحسین منتقدان و طرفداران اختصاصی را به خود جلب کرده است.

خط داستانی به طرز ماهرانه‌ای بین گذشته و حال در نوسان است و رازهای تاریکی را آشکار می‌کند که چندین دهه است که شخصیت‌ها را آزار می‌دهند. جلیقه زردها که کاندیدای جوایز متعدد شده، یک اکتشاف پرخاشگر در طبیعت انسان و مسیری ترسناک است که مردم برای زنده ماندن به سمت آن خواهند رفت.

۳۴- سریال Servant

Servant

تعداد فصل و قسمت 4 فصل – 40 قسمت
بازیگران لورن امبروز
توبی کبل
نل تایگر فری
روپرت گرینت
زمان پخش 2019 تا 2023
امتیاز IMDb 7.4

سریال Servant با ورود به قلمرو وحشت روانشناختی، روایتی جالب ارائه می‌کند که بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‌دارد. این سریال خانواده ترنر، به‌ویژه دوروتی (لورن امبروز) و شان (توبی کبل) را دنبال می‌کند، زیرا آن‌ها عواقب غم‌انگیز یک فقدان سخت را دنبال می‌کنند. در این بین با معرفی لِین (Nell Tiger Free)، یک پرستار بچه مرموز، تنش و دسیسه فقط تشدید می‌شود.

این سریال که توسط ام نایت شیامالان معروف ساخته شده است، تحسین منتقدان را به خاطر بازی‌های خیره‌کننده و داستان‌سرایی استادانه‌اش برانگیخته است. سریال Servant که لایه‌های تعلیق و عمق احساسی را باز می‌کند، تجربه‌ای شگفت‌انگیز است که مدت‌ها پس از انتشار تیتراژ در ذهن شما باقی می‌ماند.

۳۵- سریال Locke & Key

Locke & Key

تعداد فصل و قسمت 3 فصل – 28 قسمت
بازیگران داربی استانچفیلد
کانر جساپ
امیلیا جونز
جکسون رابرت اسکات
پتریس جونز
زمان پخش 2020 تا 2022
امتیاز IMDb 7.3

سریال Locke & Key، یک اثر درام ماوراء طبیعی است که داستان خانواده لاک را در حالی که کلیدهای مرموز خانه اجدادی خود را کشف می‌کنند، به نمایش می‌گذارد. این کلیدها دارای قدرت فوق العاده‌ای هستند و در عین حال نیروهای شوم را نیز جذب می‌کنند. نینا لاک (داربی استنچفیلد) و فرزندانش، تایلر (کانر جساپ)، کینزی (امیلیا جونز) و بود (جکسون رابرت اسکات)، در این ماجراجویی هیجان انگیز حرکت می‌کنند و زندگی روزمره خود را با اسرار پنهان متعادل می‌کنند.

این سریال که از مجموعه رمان‌های گرافیکی محبوب جو هیل و گابریل رودریگز اقتباس شده است، تحسین منتقدان را به دلیل داستان سرایی جذاب و بازی‌های خیره کننده‌اش به دست آورده و نامزدی جوایز متعددی را برای خود به ارمغان آورده است.

نتیجه‌گیری پیرامون بهترین سریال های ترسناک

بهترین سریال های ترسناک | ۳۵ سریال تماشایی در ژانر وحشت - ویجیاتو

هیجان تعلیق و روایت‌های هیجان‌انگیز را با مجموعه گسترده ما که به دنیای سریال‌ های تلویزیونی ترسناک می‌تابد، در آغوش بگیرید. این فهرست ویجیاتو برای مخاطبانی که از تماشای جذب آدرنالین و تماشای آثار ترسناک ماورایی لذت می‌برند، راهنمای مفیدی را در اختیار علاقه مندان به سریال ترسناک قرار می‌دهد تا در پیچ و خم ژانر وحشت در تلویزیون حرکت کنند.

انتخاب ما با استفاده از مجموعه‌ای از منابع، از کلاسیک تا معاصر، سیر تکاملی ژانر ترسناک را به‌عنوان یک عنصر برجسته در جریان اصلی تلویزیون ترسیم می‌کند. این فهرست شامل تطبیق پذیری این ژانر است که شامل تریلرهای فراطبیعی، ترسناک روانشناختی، گلچین‌های پر از تعلیق و موارد دیگر می‌شود. چه داستان سرایی عجیب و غریب از سریال تماشایی و ترسناک American Horror Story یا اسرار مسحورکننده Twin Peaks باشد، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

هر سریال ترسناک در لیست ما ترکیبی از ترس و شیفتگی را به همراه دارد و اطمینان حاصل می‌کند که انتخاب ما به اندازه ژانر متنوع است. ما شبکه گسترده‌ای را برای تطبیق با سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلف طرفداران ترس ایجاد کردیم. خواه اسطوره‌های ترسناک، موجودات وهم‌آور، یا چیزهای عجیب و غریب نگران‌کننده را ترجیح می‌دهید، فهرست ما قصد دارد به دنبال داستان‌های تلویزیونی پر از وحشت شما بپردازد.

آماده کاوش در دنیای تفکر برانگیز سریال‌های تلویزیونی ترسناک هستید؟ لیست ما منتظر شماست در اعماق ترس غوطه ور شوید، به گوشه‌های تاریک تعلیق نگاه کنید و هیجان و خلاقیت آثار تلویزیونی ترسناک را جشن بگیرید.

منبع: ویجیاتو

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید