جذاب‌ترین انیمه‌های سریالی سال 2024 تا امروز که نباید از دست بدهید

جذاب‌ترین انیمه‌های سریالی سال 2024 تا امروز که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از پنج انیمۀ سریالی درجه‌یک و جذاب را معرفی می‌کنیم که در دو ماه نخست سال 2024 منتشر شده‌اند.

کد خبر : ۱۷۹۱۰۸
بازدید : ۱۳۶۶۵

فرادید| سال 2023 با انیمه‌هایی مثل «بلو لاک»، «خانوادۀ جاسوس»، «موبایل سوییت گاندام» و چندین انیمۀ سینمایی و سریالی دیگر، سال درخشانی برای طرفداران این ژانر بود. حالا اولین انیمه‌های سال 2024 نشان می‌دهند که احتمالا باید منتظر یک سال خوب دیگر برای انیمه‌دوستان باشیم.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین انیمه‌های منتشر شده در دو ماهۀ نخست سال 2024 را مرور خواهیم کرد.

1. بوچیگری؟! (?!Bucchigiri)

3

هیروکو اوتسومی کارگردان انیمۀ Sk8 the Infinity در سال جدید با یک سریال انیمۀ تازه به صحنه آمده است. این کمدی فانتزی درباره اراجی توموبیشی است؛ یک دانش‌آموز خجالتی که به مدرسه جدیدی پر از افراد خشن و گانگستر منتقل می‌شود. اتفاق بدتر این است که او توسط یک جن قدرتمند تسخیر می‌شود؛ این قدرت به طور ناخواسته اراجی را بین دو تا از قوی‌ترین باندهای مدرسه‌اش قرار می‌دهد. اراجی که همۀ خواسته‌اش پیدا کردن یک دوست بوده حالا در عوض به طور تصادفی به دیگران مشت می‌زند و خود را در موقعیت‌های مرگبار و خطرناکی قرار می‌دهد.

اگر به‌دنبال یک کمدی اکشن بی‌معنی با موقعیت‌های کاملا مضحک و خنده‌دار هستید، «بوچیگیری؟!» یک لذت مطلق است!

2. بنگ بریورن شجاع! (Brave Bang Bravern!)

2

مخاطبانی که سال گذشته از تماشای Mobile Suit Gundam: The Witch from Mercury لذت بردند، حتما خوشحال خواهند شد که امسال یک انیمۀ رباتی دیگر برای تماشا وجود دارد؛ انیمه‌ای که به راحتی می‌شود گفت یکی از مفرح‌ترین‌های سال 2024 خواهد بود.

این انیمه داستان دو خلبان ماشین‌های جنگی رباتی را دنبال می‌کند که در جریان یک تمرین نظامی مشترک آمریکا و ژاپن در هاوایی با هم ملاقات می‌کنند. هنگامی که پایگاه نظامی آنها توسط یک تهدید فرازمینی محاصره می‌شود، همه امیدها از دست رفته به نظر می‌رسد، تا زمانی که یک ربات انسان‌نمای غول‌پیکر به نام بریورن برای نجات آن‌ها از راه می‌رسد، اما این فقط در صورتی ممکن است که ایسامی با به عهده گرفتن خلبانی او موافقت کند. اما بریورن دقیقاً از کجا آمده است و از کجا ایسامی را می‌شناسد؟ این معما هم یکی از نکات جذاب این انیمه است.

3. رُژ متالیک (Metallic Rouge)

1

استودیوی تحسین‌شدۀ Bones که انیمیشن‌های محبوبی مانند Fullmetal Alchemist: Brotherhood، Eureka Seven، Mob Psycho 100 و My Hero Academia را ساخته، امسال بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را با این انیمۀ تازۀ علمی‌تخیلی جشن می‌گیرد.

در آینده‌ای که بشریت تمام منظومه شمسی را به دنیایی مسکونی تبدیل کرده و ربات‌های موسوم به «نئان» به آن‌ها خدمت می‌کنند، ما داستان «رژ رِدِستار» را دنبال می‌کنیم؛ یک نئان که می‌تواند خود را به ظاهر انسان دربیاورد و برای ماموریتی سری به مریخ اعزام شده است. رژ همراه با همکار خود به اسم نائومی اورثمان، با یک گروه تروریستی از اندرویدها که برای سرنگونی جامعه تلاش می‌کنند می‌جنگند.

این سریال یک جور بازگشت کامل به زیبایی‌شناسی و داستان‌گویی انیمه‌های علمی‌تخیلی قدیمی است، همراه با پیچش‌های داستانی غافلگیرکننده و فضاسازی منسجم و تخیل‌برانگیز.

4. سولو لولینگ (Solo Leveling)

4

این یکی از موردانتظارترین انیمه‌های ابتدای سال 2024 بود و از قضا وقتی که منتشر شد نشان داد که انتظارها اصلا بیهوده نبوده‌اند. این سریال با ترکیب ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز فانتزی با عناصر بازی‌های ویدیویی، برداشتی منحصر به فرد و هیجان‌انگیز از داستان یک قهرمان را به نمایش می‌گذارد که از ترس و ضعف به سمت قدرت و شجاعت گام برمی‌دارد. همه چیز این سریال درجه‌یک و گیرا است، از هیولاهای رازآلود و هولناکش گرفته تا روابط شخصیت‌ها و عمق عاطفی داستان.

5. خوشمزه در سیاه چال (Delicious in Dungeon)

5

این یکی از مفرح‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین انیمه‌های امسال است؛ با شخصیت‌های سرگرم‌کننده و داستانی متفاوت و لذت‌بخش. داستان از این قرار است که گروهی از ماجراجویان برای نجات یکی از دوستانشان به درون سیاه‌چالی پر از هیولاها قدم می‌گذارند؛ اما آن‌ها در این سفر طولانی باید چیزی برای خوردن داشته باشند در حالیکه پول زیادی هم برای خرید آذوقۀ کافی ندارند؛ بنابراین تصمیم می‌گیرند تا با خوردن هیولاهایی که می‌کشند در پول خود صرفه‌جویی کنند. این در ابتدا شاید تهوع‌آور به نظر برسد اما کم‌کم معلوم می‌شود که هیولاها خوشمزه‌تر از آن چیزی هستند که قبلا به نظر می‌رسید!

۱۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید