بهترین سریال‌های «تخیلی» سال 2024 که نباید از دست بدهید

بهترین سریال‌های «تخیلی» سال 2024 که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از بهترین و موردانتظارترین سریال‌های تخیلی سال 2024 را ملاحظه خواهید کرد.

کد خبر : ۱۸۲۲۵۵
بازدید : ۶۰۶۱

فرادید| وقتی صحبت از سریال‌های تخیلی به میان بیاید، سال 2024 حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت! از سفرهای فضایی و حماسه‌های ابرقهرمانی گرفته تا ماجراهای کارآگاهی رازآلود و خیال‌انگیز؛ امسال باید منتظر شگفتی‌های زیادی باشیم.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین و موردانتظارترین سریال‌های تخیلی سال 2024 را ملاحظه خواهید کرد.

1. مشکل سه بدن (3 Body Problem)

5

این سریال هشت قسمتی بر اساس رمانی علمی‌تخیلی و پیچیده به همین نام ساخته شده است. داستان سریال در پس‌زمینۀ دوران انقلاب فرهنگی چین اتفاق می‌افتد. یک پروژۀ نظامی سری سیگنال‌هایی به فضا می‌فرستد تا با بیگانگان ارتباط برقرار کند. یک تمدن در حال زوال فضایی، این سیگنال‌ها را دریافت می‌کند و تصمیم می‌گیرد به زمین حمله کند. بر روی زمین عده‌ای تصمیم می‌گیرند که به بیگانگان برای تصرف زمین کمک کنند و عده‌ای نیز تصمیم به جنگ دارند.

2. Fallout

4

در آینده و در یک دنیای پساآخرالزمانی که به واسطۀ یک فاجعۀ هسته‌‌ای شکل گرفته است، شهروندان باید در پناهگاه‌های زیرزمینی زندگی کنند تا از رادیواکتیو، موجودات جهش یافته و راهزنان در امان بمانند.

3. کارآگاهان مردۀ جوان (Dead Boy Detectives)

3

چارلز رولند و ادوین پین دو نوجوان هستند که تصمیم می‌گیرند به جای ورود به زندگی پس از مرگ، روی زمین بمانند تا کارآگاهانی شوند که در مورد جنایات ماوراء طبیعی تحقیق می‌کنند.

هشت اپیزود این سریال، پسران کارآگاه را در حال حل پرونده‌های مختلف از فانوس دریایی تا دو اژدهای مرده نشان خواهد داد.

4. جنگ ستارگان؛ متصدی (The Acolyte)

1

این اسپین آف تازۀ جنگ ستارگان، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است که به گفته لوکاس فیلم، بینندگان را به تماشای «کهکشانی از اسرار پنهان و قدرت‌های نوظهور تاریک» خواهد برد.

5. تلماسه؛ پیشگویی (Dune: Prophecy)

2

دنیای تلماسه فرانک هربرت در حال گسترش بیشتر است و با یک سریال تلویزیونی ادامه خواهد یافت. این سریال بر گروه بنی‌جزریت متمرکز خواهد شد. آن‌ها یک گروه خواهرخواندگی نیرومند با توانایی‌های فوق بشری هستند. ظاهرا این سریال ماجرای تاسیس این فرقه به دست الیا هارکونن و تولا هارکونن را دنبال می‌کند.

۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید