بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2024 (تا امروز) بر اساس امتیاز IMDb

بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2024 (تا امروز) بر اساس امتیاز IMDb

این لیست شامل ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های کره‌ای است که در سال ۲۰۲۴ تاکنون منتشر شده‌اند. ملاک رتبه‌بندی سریال‌ها بر اساس امتیاز آن‌ها در وبسایت IMDb بوده است.

کد خبر : ۱۹۱۲۸۰
بازدید : ۲۵۷۸۵

فرادید| محبوبیت جهانی سریال‌های کره‌ای با داستان‌های منحصر به فرد و شخصیت‌های جذاب و همدلی‌برانگیزشان همچنان در حال افزایش است. در حالی که سال ۲۰۲۳ با سریال‌های درجه یک و پربیننده‌ای مثل «بدترین شیطان» تجربۀ فوق‌العاده‌ای از تماشای سریال را برای ما فراهم کرد، سال ۲۰۲۴ نیز شروع درخشانی داشته است.

به گزارش فرادید؛ امسال شاهد مجموعه‌ای از سریال‌های کره‌ای با بالاترین امتیاز بوده‌ایم؛ از عاشقانه‌های اقتباسی مانند «با شوهرم ازدواج کن» تا سریال‌های هیجان‌انگیز مثل «دنیای شگفت‌انگیز».

در اینجا فهرستی از ده سریال برتر کره‌ای در چند ماهۀ نخست سال 2024 را بر اساس امتیاز آن‌ها در وبسایت IMDb ملاحظه می‌کنید.

1. دونده دوست‌داشتنی Lovely Runner امتیاز ۹.۱

دونده

با بازی بیون وو-سئوک، کیم هه-یون و سونگ گون-هی

داستان: یک ستاره محبوب به نام ریو سان-جه به طور غم‌انگیزی جان خود را از دست می‌دهد. اما هوادار شماره یک او، ایم سول، به طور معجزه آسایی به گذشته سفر می‌کند تا جلوی مرگ او را بگیرد.

ژانر: فانتزی، عاشقانه، سفر در زمان

2. دنیای شگفت‌انگیز Wonderful World  امتیاز ۸.۴

دنیای

با بازی کیم نام-جو، چا اون-وو، کیم کانگ-وو و لیم سه-می

داستان: سو-هیون، استاد روانشناسی، پسرش را در یک حادثه توسط گروهی از مردان خطرناک از دست می‌دهد. وقتی قانون نمی‌تواند کمکی به او بکند، سو-هیون تصمیم می‌گیرد خودش انتقام مرگ پسرش را بگیرد.

ژانر: جنایی، رازآلود

3. ملکه اشک‌ها Queen of Tears  امتیاز ۸.۳

ملکه

با بازی کیم سو-هیون، کیم جی-وون، پارک سانگ-هون و کواک دونگ-یون

داستان: در ظاهر، هونگ هه-این، وارث گروه کوئینز، و بک هیون-وو، مدیر حقوقی گروه، زوج خوشبختی به نظر می‌رسند. اما ماجراهای پشت پرده زندگی آنها متفاوت است. با وقوع یک بحران بزرگ، این زوج مجبور می‌شوند باهم برای نجات شرکت تلاش کنند.

ژانر: درام، عاشقانه

4. فروشگاهی برای قاتلان A Shop for Killers  امتیاز ۸.۱

فروشگاه

با بازی لی دونگ-ووک، کیم هه-جون و سو هیون-وود

داستان: جونگ جی-آن پس از مرگ والدینش زیر نظر عمویش بزرگ می‌شود. با یک تماس تلفنی از پلیس که خبر از خودکشی عمویش می‌دهد، جی-آن به خانه او برمی‌گردد تا حقیقت را کشف کند. در این مسیر او با گروهی از قاتلان روبرو می‌شود که قصد کشتن او را دارند.

ژانر: هیجان‌انگیز، جنایی

5. عروسی غیرممکن Wedding Impossible  امتیاز 8.1

ازدواج

با بازی جون جونگ-سو، کیم دو-وان، مون سانگ-مین

داستان: نا آه-جئونگ و لی دو-هان دوستانی صمیمی هستند که هر دو با ازدواج مخالف هستند. اما زمانی که خانواده ثروتمند دو-هان او را مجبور به ازدواج می‌کنند، او از آه-جئونگ می‌خواهد تا نقش همسرش را بازی کند. آیا این رابطه ساختگی می‌تواند دیدگاه این دو را نسبت به عشق و تعهد تغییر دهد؟

ژانر: کمدی، عاشقانه

6. کارآگاه ارشد 1958 (Chief Detective 1958)  امتیاز 8

کارآگاه

با بازی لی جه-هون، لی دونگ-هوی، چوی وو-سونگ، یون هیون-سو

داستان: کارآگاه پارک یانگ-هان به خاطر بالاترین نرخ دستگیری مجرمان در بین همکارانش معروف است. اما زمانی که او با سه کارآگاه دیگر به نام‌های سانگ-سون، کیونگ-هوان و هو-جونگ هم‌تیمی می‌شود، یانگ-هان در تطبیق روحیات خود با آنها مشکل دارد. با گذشت زمان، او متوجه می‌شود که برای مبارزه با فساد باید با راه همکاری را در پیش بگیرد.

ژانر: جنایی، رازآلود

7. خرپول و کارآگاه Flex X Cop  امتیاز 7.9

پلیس

با بازی آن بو-هیون، پارک جی-هیون، کانگ سانگ-جون

داستان: چاین ایل-سو، فرزند یک خانوادۀ ثروتمند، به اداره پلیس می‌پیوندد و به تیم جنایات خشن که توسط افسر درستکار لی گانگ-هیون اداره می‌شود ملحق می‌شود. گانگ-هیون خیلی زود متوجه می‌شود که ایل-سو از پول و نفوذ خود برای تحقیقاتش استفاده می‌کند و از او متنفر می‌شود. با این حال، زمانی که این دو برای یک پرونده مهم با هم همکاری می‌کنند، ایل-سو برای جلب رضایت گانگ-هیون تلاش می‌کند.

ژانر: جنایی، کمدی

8. با شوهرم ازدواج کن Marry My Husband  امتیاز 7.9

با شوهر

با بازی پارک مین-یانگ، نا این-وو، لی یی-کیونگ، سونگ ها-یون

داستان: کانگ جی-وون متوجه می‌شود که شوهرش پارک مین-هوان با بهترین دوستش جونگ سو-مین رابطه دارد. جی-وون در حین رویارویی با این دو کشته می‌شود. اما با یک چرخش عجیب در وقایع، جی-وون فرصتی دوباره برای زندگی پیدا می‌کند و با بازگشت به زمان گذشته، تصمیم می‌گیرد که مین-هوان را افشا کند و او را به زندان بیندازد.

ژانر: درام، عاشقانه

9. وارث غیرممکن The Impossible Heir  امتیاز 7.9

وارث

با بازی لی جه-ووک، لی جون-یانگ، هونگ سو-زو

داستان: کانگ این-ها فرزند پنهانی رئیس یک شرکت بزرگ کره‌ای است. زمانی که او از سهم خود در تجارت محروم می‌شود، این-ها با دوست جاه‌طلب دوران کودکی‌اش، هان ته-او، برای بازپس گیری آنچه حق خودش می‌داند شریک می‌شود.

ژانر: درام، عاشقانه

10. فریفتن پادشاه Captivating the King امتیاز 7.8

فریفتن

با بازی چو جونگ-سوک، شین سه-کیونگ، پارک یه-یونگ، لی شین-یونگ

داستان: یی-این پادشاه سلسله چینگ است. او روزی با کانگ هی-سو، بازیکن ماهر بادوک (شطرنج چینی) ملاقات می‌کند و کاملاً مجذوب او می‌شود. اما یی-این نمی‌داند که هی-سو به دنبال انتقام از او به دلیل کارهای اشتباه گذشته است.

ژانر: تاریخی، عاشقانه

۴۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید