بهترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای با بازی درخشان «کیم یو جونگ»

بهترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای با بازی درخشان «کیم یو جونگ»

کیم یو جونگ که به خاطر بازی در نقش کودکی شخصیت «دونگ‌یی» شناخته شده است، حالا در 24 سالگی یکی از بااستعدادترین و پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون کره به شمار می‌رود. در اینجا فهرستی از بهترین نقش‌آفرینی‌های سینمایی او را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۱۹۳۱۳۰
بازدید : ۴۴۳۳۷

فرادید| کیم یو-جونگ بازیگر 24 سالۀ کره‌ای است که چهره و نامش در دنیای سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای روز به روز شناخته‌تر می‌شود. یو جونگ در چهار سالگی وارد دنیای بازیگری شد و به دلیل سن کم و محبوبیت فوق‌العاده‌اش به او لقب «خواهر کوچولوی ملت» را دادند.

به گزارش فرادید؛ با وجود اینکه کیم یو جونگ بیشتر به خاطر سریال‌هایش معروف شده است، اما تعداد و کیفیت فیلم‌های سینمایی او نیز با وجود سن کمش شگفت‌انگیز است. قبلا فهرستی از بهترین سریال‌هایی را معرفی کردیم که کیم یو جونگ در بزرگسالی در آن‌ها ایفای نقش کرده است. حالا در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌های سینمایی با بازی درخشان و جذاب کیم یو جونگ را آماده کرده‌ایم.

Thread of Lies

دروغ

فیلم (Thread of Lies) محصول سال 2014 موضوع مهم قلدری در مدرسه را محور داستان خود قرار داده است. شخصیت اصلی این داستان مادری است که همسرش را از دست داده و یک روز دختر 14 ساله‌اش به اسم چئون-جی بدون اینکه یادداشتی بگذارد یا دلیل روشنی برای خودکشی‌اش وجود داشته باشد، خودکشی می‌کند. او و دختر باقی‌مانده‌اش در حالی که با تاثیرات و عواقب مرگ عضو خانواده‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند، تلاش می‌کنند دلیل این اتفاق را پیدا کنند. کیم یو جونگ در این فیلم نقش همکلاسی زیبا و زورگوی چئون-جی را ایفا می‌کند.

شب هشتم

شب

شب هشتم (The 8th Night) محصول نتفلیکس یک اثر معمایی و ترسناک است که گذشته و حال را با هم ترکیب می‌کند. داستان فیلم دربارۀ هیولایی است که بیش از دو هزار سال قبل به دنیای انسان‌ها می‌آید تا ویرانی و وحشت به بار بیاورد. اما بودا این هیولا را مهار می‌کند و آن را در قالب دو شیء در دو مکان مختلف پراکنده می‌کند و دستور می‌دهد که هرگز نباید این دو شیء به هم برسند. اما در زمان حاضر، استادی که به دنبال اثبات وجود این هیولاها است، کاری می‌کند که منجر به بیدار شدن هیولا می‌شود. کیم یو جونگ در این فیلم نقش دختر جوانی را بازی می‌کند که راز بزرگی را با خود دارد.

چون دوستت دارم

چون عشق

فیلم «چون دوستت دارم» (Because I Love You) محصول سال 2017 با بازی چا ته-هیون و کیم یو-جونگ یک فیلم با چند اپیزود مختلف است که به نوعی یادآور فیلم کره‌ای «زیبایی درون» نیز هست. قهرمان این فیلم لی هیوگ است که روحش پس از یک حادثه به طور تصادفی وارد بدن افرادی می‌شود که زندگی عاشقانه و عاطفی خوبی ندارند. از آنجا که او پیش از این حادثه یک ترانه‌سرای ماهر بوده، باید از توانایی‌های خود برای بهبود بخشیدن به زندگی عاشقانۀ افرادی که وارد بدنشان شده استفاده کند. یک دانش‌آموز دبیرستانی (با بازی کیم یو-جونگ) راهنمای معنوی او در این مسیر می‌شود.

دختر قرن بیستم

قرن

در فیلم «دختر قرن بیستم» (20th Century Girl) محصول سال 2022 کیم یو-جونگ در نقش دختری به اسم نای بورا بازی می‌کند. پس از اینکه بهترین دوست او برای انجام یک جراحی حساس به خارج از کشور می‌رود، دستورالعمل‌های بسیار مشخصی را برای نای بورا به جا می‌گذارد که او باید با دقت آن‌ها را به انجام برساند. ظاهرا ماجرا از این قرار است که دوست نای بورا به پسری به نام بائک هیون-جین علاقه دارد و از بورا می‌خواهد تا در غیابش، با هیون جین طرح آشنایی بریزد. اما وقتی بورا شروع به انجام این کار می‌کند، خودش کم کم به بهترین دوست هیون-جین یعنی وون-هو علاقه‌مند می‌شود. اما وقتی دوستش برمی‌گردد، همه چیز به هم می‌ریزد زیرا نای بورا متوجه می‌شود که دستورالعمل‌ها را اشتباه درک کرده است.

تعهد

تعهد

فیلم «تعهد» (Commitment) در سال ۲۰۱۳ و در اوج محبوبیت گروه کی‌پاپ بیگ بنگ منتشر شد. در این فیلم چوی سونگ-هیون (عضو بیگ بنگ) در نقش پسری بازی می‌کند که پدرش یک مأمور مخفی معروف کره شمالی است. اما وقتی پدرش از چشم می‌افتد و کشته می‌شود، او و خواهرش (با بازی کیم یو جونگ) به یک اردوگاه کار اجباری در کره شمالی فرستاده می‌شوند. در آنجا به او پیشنهادی داده می‌شود: اگر آموزش‌های لازم را ببیند و برای مأموریتی به کره جنوبی فرستاده شود، خواهرش از اردوگاه کار نجات خواهد یافت. اما اگر او شکست بخورد، وضعیتشان ممکن است بسیار بدتر شود.

۹۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید