بهترین سریال‌های کره‌ای که در تیر و مرداد خواهیم دید

بهترین سریال‌های کره‌ای که در تیر و مرداد خواهیم دید

در اینجا فهرستی از بهترین و مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای را خواهید دید که پخش آن‌ها از اواسط تیرماه تا اواسط مردادماه آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۹۵۱۶۳
بازدید : ۱۳۸۹۳

فرادید| ماه ژوئیه 2024 برای علاقه‌مندان به سریال‌های کره‌ای ماه هیجان‌انگیزی خواهد بود. چه طرفدار عاشقانه‌های گرم باشید و چه هوس دنبال کردن رازهای مهیج یا داستان‌های فانتزی را داشته باشید، در هر صورت در این ماه می‌توانید سریال محبوب خود را پیدا کنید.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از هشت سریال مورد انتظار کره‌ای را مرور می‌کنیم که پخش آن‌ها در ماه میلادی پیش رو آغاز خواهد شد؛ از بازگشت سریال آخرالزمانی و پرمخاطب «خانۀ امن» (خانه شیرین) تا سریال‌های جدیدی مثل «قوی سرخ» و «عالیجناب».

1. قوی سرخ (Red Swan)

سرخ

تاریخ انتشار: 3 ژوئیه

بازیگران: کیم ها نئول، رین

این سریال درباره اوه وان-سو (با بازی کیم ها نئول) است؛ زنی از خانواده‌ای فقیر که با تبدیل شدن به یک گلف‌باز حرفه‌ای زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. او در اوج شهرتش توجه کیم یونگ-گوک، وارث گروه ثروتمند هوان را جلب می‌کند و با او ازدواج می‌کند تا بتواند بدهی خانواده‌اش را پرداخت کند. سال‌ها می‌گذرد و حالا وان-سو مقام مدیرعاملی یک بنیاد معروف را کسب کرده است. در این زمان، سو دو-یون (رین)، یک پلیس سابق، به عنوان بادیگارد به تیم امنیتی گروه هوان می‌پیوندد و جان وان-سو را در یک حادثه نجات می‌دهد. این اتفاق باعث نزدیک شدن دو-یون و وان-سو به یکدیگر می‌شود و در همین حال وان‌سو به تدریج به انگیزه‌های واقعی این بادیگارد برای نزدیک شدن به گروه هوان شک می‌کند.

تعداد قسمت‌ها: 10

2. حسابرس‌ها (The Auditors)

حسابرسان

تاریخ انتشار: 6 ژوئیه

بازیگران: شین ها کیون، لی جونگ ها، جین گو و جو آ-رام

در این سریال شین ها-کیون نقش شین چا-ایل را بازی می‌کند؛ رهبر یک تیم سختگیر حسابرسی در یک شرکت ساختمانی که فساد در آن به شدت ریشه دوانده است. کارمند جدید گو هان-سو (لی جونگ-ها) به تیم ملحق می‌شود به این امید که این کار سکوی پرتابی برای انتقال به خارج از کشور باشد، اما زیر نظر چا-ایل با مشکلاتی مواجه می‌شود.

همچنین یوون سو-جین (جو آ-رام)، زنی بلندپرواز که برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، به تیم می‌پیوندد. او از کودکی با هوانگ دائه-وونگ، معاون شرکت که امیدوار است روزی مدیریت کل شرکت را به دست بگیرد ارتباط دارد؛ اما این دو در محل کار تظاهر می‌کنند که یکدیگر را نمی‌شناسند.

تعداد قسمت‌ها: 12

3. شریک خوب (Good Partner)

شریک

تاریخ انتشار: 12 ژوئیه

بازیگران: جانگ نارا، نام جی هیون، کیم جون-هان و پیو جی-هون

این سریال درباره همکاری بین یک وکیل با تجربه به اسم چا اون-کیونگ (جانگ نارا) و یک وکیل تازه‌کار به اسم هان یو-ری (نام جی-هیون) است. اون-کیونگ یک وکیل طلاق با روحیۀ عمل‌گراست که اولویت را به منافع شرکت و مشتریانش می‌دهد. در حالی که او روی پرونده‌هایش کار می‌کند، طلاق قریب‌الوقوع خودش نیز بر زندگی‌اش سایه افکنده است. از سوی دیگر، یو-ری آدم ایده‌آل‌گرایی است که نمی‌تواند بی‌عدالتی را تحمل کند و این باعث می‌شود که این دو وکیل اغلب با یکدیگر به مشکل بخورند. اما به تدریج و با وجود تفاوت در روحیاتشان، آن‌ها به یک زوج قدرتمند تبدیل می‌شوند که در مواجهه با بحران‌های شخصی‌شان نیز به یکدیگر اعتماد می‌کنند.

تعداد قسمت‌ها: 16

4. خانۀ امن؛ فصل سوم (Sweet Home 3)

خانه

تاریخ انتشار: 19 ژوئیه

بازیگران: سونگ کانگ، لی جین-ووک، گو مین-سی و لی سی-یونگ

آنطور که نتفلیکس اعلام کرده، در فصل سوم و پایانی این سریال پسا-آخرالزمانی شاهد پررنگ‌تر شدن مرز بین انسان‌ها و هیولاها خواهیم بود؛ اتفاقی که در نهایت منجر به نبردی نهایی بین این دو گروه می‌شود. فصل اول این سریال در سال 2020 پخش شد. ماجرای اصلی این سریال شیوع نوعی پدیدۀ عجیب است که در آن انسان‌ها به هیولا تبدیل می‌شوند. در همین حال گروهی از بازماندگان برای بقای بشریت باید با هیولاها مبارزه کنند.

تعداد قسمت‌ها: 8

کارگردان و نویسنده: لی یونگ-بوک

5. آغوش سرندیپیتی (Serendipity’s Embrace)

سرندیپیتی

تاریخ انتشار: 22 ژوئیه

بازیگران: کیم سو-هیون، چه جونگ-هیوب، یون جی-اون و کیم دا-سوم

این سریال عاشقانه بر اساس وب‌تون «آیا این سرنوشت است؟» ساخته شده و ماجرای لی هونگ-جو (با بازی کیم سو-هیون) را روایت می‌کند؛ یک انیماتور و تهیه‌کننده که پس از یک تجربه دردناک عاطفی از عشق می‌ترسد. اما او به طور غیرمنتظره‌ای با اولین عشقش، کانگ هوو-یونگ (چه جونگ-هیوب) که حالا یک برنامه‌ریز مالی است روبرو می‌شود.

تعداد قسمت‌ها: 8

6. عالیجناب (Your Honor)

عالیجناب

تاریخ انتشار: اواخر ژوئیه 2024

بازیگران: سون هیون-جو، کیم میونگ-مین، کیم دو-هون، یون چان-یونگ و جونگ اون-چه

این سریال در واقع بازسازی یک سریال آمریکایی به همین نام است. سون هیون-جو در این سریال نقش قاضی سونگ پان-هو را بازی می‌کند؛ مردی درستکار با گذشته‌ای پاک که برای مردم یک شهر کوچک عدالت و آرامش را به ارمغان می‌آورد. اما در مقابل او، کیم گانگ-هیون (کیم میونگ-مین) قرار دارد، رهبر بی‌رحم یک باند تبهکاری که در همان شهر فعالیت می‌کند؛ اما گانگ‌هیون نیز با وجود ظاهر سردش، پدری مهربان و متعهد است. این سریال شاهد رویارویی این دو برای حفاظت از اطرافیان‌شان است.

تعداد قسمت‌ها: 10

7. بدون راه خروج؛ رولت (No Way Out: The Roulette)

رولت

تاریخ انتشار: اواخر ژوئیه 2024

بازیگران: جو جین-وونگ، یو جائه-میونگ، یئوم جونگ-آه، کیم مو-یول، لی کوانگ-سو

در این سریال جنایی و مهیج، کیم کوک-هو (یو جائه-میونگ) که یک قاتل بی‌رحم است، پس از 13 سال حبس از زندان آزاد می‌شود؛ این اتفاق خشم عمومی را برمی‌انگیزد. هنگامی که جایزه‌ای سخاوتمندانه برای سر کیم کوک-هو تعیین می‌شود، کارآگاه بک جونگ-شیک (جو جین-وونگ) مجبور است با وکیل لی سانگ-بونگ (کیم مو-یول) همکاری کند تا این قاتل را از دست مردم خشمگین که برای شکار او آماده شده‌اند نجات دهد.

تعداد قسمت‌ها: 8

8. تاروت (Tarot)

تاروت

بازیگران اصلی: جو یئو-جونگ، پارک ها-سان

تاریخ پخش: اواسط ژوئیه

این سریال رازآلود و ماورائی دربارۀ هفت نفر است که هر کدام به طور اتفاقی یک کارت تاروت پیدا می‌کنند و این کارت اتفاقات عجیب و ترسناکی را در زندگی آن‌ها رقم می‌زند. یکی از این افراد جی وو (با بازی چو یئو جئونگ) است؛ یک مادر شاغل که به تنهایی دخترش را بزرگ می‌کند. او بعد از پیدا کردن کارتی با عنوان «بازدید بابانوئل»، شاهد اتفاقات ترسناکی می‌شود که برای دخترش می‌افتد. یک نفر دیگر کیونگ ره (با بازی کو کیو پیل) است که بعد از پیدا کردن کارتی با عنوان «بازگشت به خانه»، نیمه‌های شب سوار تاکسی می‌شود و درگیر ماجرایی پر از ترس و اضطراب می‌شود.

تعداد قسمت‌ها: 7

۳۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید