واکنش رسمی پلتفرم پخش کننده سریال داریوش به سکانس جنجالی سحر دولتشاهی

واکنش رسمی پلتفرم پخش کننده سریال داریوش به سکانس جنجالی سحر دولتشاهی

علی سرتیپی، مدیرعامل پلتفرم فیلم‌نت از وجود حکم قضایی برای سکانس جنجالی سریال «داریوش» ابراز بی‌اطلاعی کرده و گفته که نه ساترا با این مسئله مشکلی داشته و نه کسی در این رابطه با آنها تماس گرفته است. این واکنش رسمی در حالی انجام شده که صحنه‌های حرکات موزون سحر دولتشاهی از قسمت هفتم حذف شده و نسخه جدیدی از این قسمت بر روی پلتفرم بارگذاری شده است.

کد خبر : ۲۰۶۰۱۰
بازدید : ۱۰۱

بعد از انتشار قسمت هفتم سریال «داریوش»،  خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، از حکم قضایی برای سحر دولتشاهی و عوامل سریال برای سکانس حرکات موزون سر و گردن این بازیگر خبر داد؛ ماجرایی که علی سرتیپی، مدیرعامل پلتفرم فیلم‌نت در گفت‌وگو با فریدون جیرانی در برنامه «سی‌وپنج میلیمتری» از آن اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

سرتیپی درباره این حکم قضایی گفته: «خودمان هم نمی‌دانیم داستان چیست؟ در فضای مجازی متوجه شدیم مشکل پیدا کرده اما در صورتی که نه ساترا ایرادی گرفته بود و نه خبری در این باره شنیده بودیم.»

53

 

علی سرتیپی و فریدون جیرانی در نمایی از برنامه «35 میلی‌متری»

او از این شیوه سخت‌گیری ابراز تعجب کرده و توضیح داده: «این سکانس اصلا نه رقص بود و نه چیزی نزدیک به آن. فقط ادا درآوردن بود. ما خودمان هم تعجب کردیم که این سکانس مشکل‌ساز شده باشد. بهرحال در ارتباط هستیم و امیدواریم حل شود.» 

فریدون جیرانی هم در واکنش به صحبت‌های سرتیپی گفت :« چیزی که من دیدم ربطی به رقص نداشت و بیشتر ادا درآوردن بود اینکه در ایران ادا درآوردن تبدیل به رقص شده واقعا جای تعجب دارد.»

قسمت هفتم سریال «داریوش» بعد از طرح شکایت از سحر دولتشاهی و عوامل سریال با ممیزی روبه روشده و این قسمت بعد از تدوین مجدد و حذف واکنش‌های سحر دولتشاهی به رقص پیرمرد مجددا بر روی پلتفرم «فیلمنت» بارگذاری شده است. در نسخه جدید فقط شاهد پلان‌هایی هستیم که شخصیت «ساقی» به رقص پیرمرد لبخند می‌زند و از حرکات موزنش دیگر خبری نیست.

منبع: فیلم نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید