بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی سونگ جی هیو؛ از «جومونگ» تا «رستوران جادوگر»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی سونگ جی هیو؛ از «جومونگ» تا «رستوران جادوگر»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی سونگ جی هیو را ملاحظه می‌کنید؛ بازیگری که مخاطبان ایرانی او را بیش از هر چیز به خاطر بازی در نقش «بانو سویا» در سریال جومونگ به یاد دارند.

کد خبر : ۲۰۷۴۳۲
بازدید : ۱۲۸۲۳

فرادید| سونگ جی هیو بازیگر و مدل 43 سالۀ کره‌ای است که فعالیت حرفه‌ای‌اش را به عنوان مدل برای یک مجلۀ مد آغاز کرد و خیلی زود توانست به دنیای بازیگری راه پیدا کند. بازی در سریال‌های «روزگار شاهزاده» و «جومونگ» در سال 2006 به یک نقطۀ عطف برای حرفۀ او تبدیل شد.

به گزارش فرادید؛ سونگ جی هیو در طی سال‌های بعدی توانست نقش اصلی را در چند سریال موفق کره‌ای به دست بیاورد و همچنان یک چهرۀ شناخته شده و تاثیرگذار در صنعت سرگرمی کره به حساب می‌آید. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌ها او را ملاحظه می‌کنید.

1. روزگار شاهزاده (2006)

شاهزاده

سال 2006 سال ورود جدی سونگ جی هیو به دنیای سریال‌های کره‌ای بود؛ یک شروع باشکوه و زیبا که با سریال «روزگار شاهزاده» آغاز شد. داستان این سریال در زمان حاضر اتفاق می‌افتد اما در دنیای سریال، کشور کره هنوز به صورت سلطنتی اداره می‌شود. سونگ جی هیو در این سریال نقش دختری به اسم مین هیو رین را بازی می‌کند که آرزو دارد تبدیل به یک بالرین مشهور شود و به همین دلیل از ازدواج با شاهزادۀ کره صرف‌نظر می‌کند. اما وقتی شاهزاده تصمیم می‌گیرد با یک دختر دیگر ازدواج کند، مین هیو رین پشیمان می‌شود و تلاش می‌کند دوباره او را به دست بیاورد.

2. جومونگ (2006)

460269108_26730074603307286_1651505944737299164_n

این سریال نیازی به معرفی ندارد، به خصوص برای مخاطبان ایرانی. در واقع اغلب مخاطبان ایرانی سونگ جی هیو را به خاطر نقش معصوم و مثبتی که در این سریال داشت به خاطر دارند. او در این سریال پرمخاطب و تماشایی نقش بانو یی سویا همسر جومونگ را بازی می‌کرد. جومونگ در ابتدا تصمیم داشت با بانو سوسانو ازدواج کند اما وقتی در جنگ زخمی شد و در رودخانه افتاد، یی‌سویا او را از مرگ نجات داد و درمان کرد. در همین زمان سوسانو نیز مجبور شد با شخص دیگری ازدواج کند و بنابراین سرنوشت جومونگ و یی‌سویا به هم گره خورد. آن‌ها بعدها صاحب فرزندی به اسم یوری شدند که امپراتور بعدی گوگوریو شد.

3. فراری از چوسان (2013)

فراری

سونگ جی هیو در طول دوران کاری خود در چندین درام تاریخی حضور داشته است که یکی از آن‌ها «فراری از چوسان» است. در اینجا او نقش یک پرستار سلطنتی به نام هونگ دا این را بازی می‌کند که دستیار یک پزشک سلطنتی به اسم چوی وون (لی دونگ ووک) می‌شود. چوی وون به طور ناخواسته در یک تلاش برای ترور ولیعهد درگیر می‌شود و به همین دلیل مجبور می‌شود از قصر فرار کند. حالا او باید با کمک هونگ دا این راهی برای نشان دادن بیگناهی خود پیدا کند و علاوه بر این راهی نیز برای درمان دختر بیمار خود بیابد. این سریال با فیلم‌برداری زیبا، روایت گیرا و شخصیت‌های جذابی که دارد، شما را از ابتدا تا انتها به دنبال خود خواهد کشید.

4. زوج اورژانسی (2014)

زوج

این سریالی است که طرفداران سونگ جی هیو بدون هیچ تردیدی باید آن را تماشا کنند. داستان سریال درباره زندگی مشترک جین-هی (با بازی سونگ جی هیو) و چانگ-مین (با بازی چوی جین-هیوک) است. آن‌ها زمانی ازدواج می‌کنند که جین هی دانشجوی پزشکی است و چانگ مین در یک داروخانه کار می‌کند. ازدواج آن‌ها به تدریج به دلایل مختلف رو به سردی می‌رود و نهایتا آن‌ها از هم طلاق می‌گیرند. اما چند سال بعد به طور اتفاقی آن‌ها دوباره در بخش اورژانس یک بیمارستان با هم همکار می‌شوند. فراز و نشیب رابطۀ این دو نفر و نوع ارتباط بین آن‌ها بسیار جذاب و تماشایی از کار درآمده و بیننده را مجذوب لحظات عاطفی، خنده‌دار و شیرین خود می‌کند.

5. به عشق گوش کن (2016)

به عشق

این سریال درباره شوهری (با بازی لی سون گیون) است که معتقد است همسرش (با بازی سونگ جی هیو) قصد خیانت به او را دارد. به همین دلیل و برای محافظت از ازدواجش، او مشکلش را با افراد ناشناس در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کند و از آن‌ها می‌پرسد که چه کاری باید انجام بدهد. واقعیت این است که آنچه در این سریال می‌بینیم همیشه خوشایند نیست و می‌تواند گاهی ناامیدکننده باشد، اما همین نکته باعث می‌شود که تاثیرگذاری عاطفی سریال بیشتر باشد و بیننده را به صورت عمیق‌تری با داستان خود درگیر کند.

6. دلبر مخوف (2018)

دلبر

اگر از کمدی‌های رمانتیک با چاشنی وحشت لذت می‌برید، پس حتما این سریال برای شما جذاب خواهد بود. در این سریال، دو شخصیت اصلی که سونگ جی هیو و پارک شی هو نقش آن‌ها را بازی می‌کنند، با سرنوشتی عجیب به هم پیوند خورده‌اند؛ به این صورت که اگر یکی از آن‌ها خوش‌شانسی بیاورد، دیگری فوراً بدشانسی خواهد آورد. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که آن‌ها برای ساخت یک سریال شروع به همکاری با یکدیگر می‌کنند و اتفاقات مرموزی در اطراف آن‌ها شروع به رخ دادن می‌کند.

7. این عشق بود؟ (2020)

این عشق

سونگ جی هیو در سریال «این عشق بود؟» نقش یک مادر تنها را بازی می‌کند که یک پسر ۱۴ ساله دارد. در حالی که این سریال به مسائل و تعصباتی که والدین مجرد با آن‌ها مواجه هستند می‌پردازد، اما لحن و حال و هوای کلی داستان همچنان مفرح و دلپذیر است. چهار خواستگار ناگهان در زندگی نو ئه جونگ (با بازی سونگ جی هیو) ظاهر می‌شوند که هرکدام شخصیت‌های متفاوت و جذابی دارند و سریال به تدریج مشخص می‌کند که در نهایت چه کسی قلب نو ئه جونگ را به دست خواهد آورد.

8. رستوران جادوگر (2021)

8

تازه‌‌ترین سریال سونگ جی هیو با بقیه سریال‌های او تا حدی متفاوت است. او در اینجا نقش شخصیتی مرموز را بازی می‌کند و واقعا هم در این نقش درخشان و جذاب ظاهر می‌شود. این سریال فانتزی تنها هشت قسمت دارد و شما نه تنها از غذاهای لذیذ آن لذت خواهید برد، بلکه با داستان‌های احساسی درباره آرزوها، رویاها و فداکاری‌ها نیز روبرو خواهید شد. سونگ جی هیو در این‌جا نقش جادوگری به اسم جو هی-را را بازی می‌کند که ادارۀ یک رستوران را به عهده دارد. افرادی که از زندگی ناامید شده‌اند به این رستوران می‌آیند تا با خوردن یک غذا به آرزوهایشان برسند؛ اما آن‌ها در عوض باید روحشان را به جادوگر بفروشند.

۵۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید