5 سریال جدید کره‌ای که طرفداران «عالیجناب تسو» باید ببینند

5 سریال جدید کره‌ای که طرفداران «عالیجناب تسو» باید ببینند

در اینجا پنج مورد از تازه‌ترین سریال‌های کره‌ای با بازی کیم سونگ سو را معرفی می‌کنیم که از سال 2020 به این‌طرف پخش شده‌اند.

کد خبر : ۲۱۱۱۷۹
بازدید : ۴۶

فرادید| کیم سونگ سو بازیگر 53 سالۀ کره‌ای است که به خاطر بازی در سریال «جومونگ»، چهره‌ای کاملا آشنا برای مخاطبان ایرانی است. کیم سونگ سو در آن سریال نقش ضدقهرمان اصلی سریال یعنی «عالیجناب تسو» فرزند امپراتور گوموآ را بازی می‌کرد.

به گزارش فرادید؛ با اینکه «تسو» در آن سریال یک شخصیت ضدقهرمان بود، اما بازی پرهیجان کیم سونگ سو او را به چهره‌ای جذاب و تماشایی تبدیل کرده بود که خیلی از مخاطبان ایرانی دوست داشتند دیالوگ‌های معروفش مثل «اون جومونگ لعنتی» را که با چهرهای برافروخته و خشمگین بیان می‌شد بارها و بارها بشنوند!

با گذشت حدود 18 سال از ساخت سریال جومونگ، کیم سونگ سو همچنان یک بازیگر فعال و پرانرژی است که اگرچه معمولا در نقش‌های فرعی بازی می‌کند، اما حضورش به طور کلی رنگ و لعابی دوست‌داشتنی به سریال‌ها می‌بخشد. در اینجا تعدادی از تازه‌ترین سریال‌های او را که در 4 سال اخیر پخش شده‌اند معرفی می‌کنیم.

1. مامور تحویل (2023)

تحویل

داستان این سریالِ کمدی و ماجراجویانه دربارۀ یک راننده تاکسی (با بازی یون چان یونگ) است که کارش برآورده کردن آخرین آرزوی ارواح درگذشتگان است. کیم سونگ سو در این سریال نقش جی چانگ سوگ را بازی می‌کند که رئیس یک تیم خشن از ماموران پلیس است.

2. سه خواهر و برادر جسور (2022)

خواهر و برادر

داستان این سریال درباره کیم ته-جو (با بازی لی ها-نا)، دختر اول یک خانواده کره‌ای، و لی سانگ-جون (با بازی لیم جو-هوان)، یک ستاره معروف دنیای سرگرمی، و روابط میان آن‌ها و تلاش‌های آن‌ها برای جستجوی خوشبختی است. کیم سونگ سو در این سریال نقش شین مویونگ را بازی می‌کند که مدیر یک شرکت کوچک است و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته شیمی دریافت کرده است. او فردی مهربان است که به ندرت عصبانی می‌شود و با رویکردی منطقی به حل مشکلات می‌پردازد.

3. زیر چتر ملکه (2022)

چتر ملکه

داستان این سریال دربارۀ ملکه‌ای در دوران سلسلۀ چوسان است که قصد دارد فرزندانش را به عنوان شاهزادگانی شایسته تربیت کند؛ اما پسران او شخصیت‌هایی دردسرساز و بازیگوش دارند. به همین دلیل ملکه تصمیم می‌گیرد راه‌های عادی را کنار بگذارد و فرزندانش را به شیوه‌ای خاص و متفاوت تربیت کند. کیم سونگ سو در این سریال نقش پارک کیونگ-وو را بازی می‌کند که دوست سابق شاه لی هو بوده است. او شخصیتی درستکار دارد که پس از به تخت نشستن لی هو از قبول مناصب حکومتی خودداری کرده و زندگی در عزلت را انتخاب کرده است. اما با این حال او در جریان رویدادهای مربوط به جانشینی، به عنوان فردی کلیدی در داستان ظاهر می‌شود که توازن قدرت دربار را دستخوش تغییرات می‌کند.

4. ویترین؛ خانۀ ملکه (2021)

ویترین

داستان این سریال دربارۀ زنی به اسم هان سون جو است که به یک زن دیگر کمک می‌کند تا رابطۀ عاشقانه‌اش را پیش ببرد؛ اما او نمی‌داند که در طرف دیگر این رابطۀ عاشقانه در واقع شوهر خود او قرار دارد. کیم سونگ سو در این سریال نقش چا یونگ هون را بازی می‌کند؛ او نامزد سابق و همکلاسی قدیمی سون جو بوده و حالا یک دکتر روانپزشک است.

5. باد، ابر و باران (2020)

ابر باد

این سریال داستان توطئه‌ها و نبردهای آشکار و پنهان قدرت برای تصاحب تخت سلطنت در اواخر دوران سلسلۀ چوسان را روایت می‌کند. شخصیت‌های اصلی سریال دختر و پسری هستند که از موهبت پیشگویی وقایع آینده برخوردار هستند. آن‌ها سرنوشت شومی را برای کشورشان دیده‌اند و می‌خواهند آن را تغییر بدهند. کیم سونگ سو در این سریال نقش کیم بیونگ وون را بازی می‌کند؛ او پسر بزرگ رئیس خاندان جاندونگ کیم است که بسیاری از مناصب مهم را در اختیار دارند و قدرتشان حتی از خود پادشاه نیز بیشتر است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید