بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سئو هیون جین»؛ از «دختر امپراتور» تا «دمای عشق»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سئو هیون جین»؛ از «دختر امپراتور» تا «دمای عشق»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی سئو هیون جین را ملاحظه می‌کنید؛ بازیگری که با سیمای جذاب و توانایی بازیگری خود در سال‌های اخیر یکی از ستاره‌های صنعت سرگرمی کره بوده است.

کد خبر : ۲۱۰۲۲۸
بازدید : ۶۱

فرادید| سئو هیون جین بازیگر و خوانندۀ 39 سالۀ کره‌ای است که از سال 2006 با حضور در یک تئاتر موزیکال وارد عرصۀ بازیگری شد. حضور او در طی سال‌های بعد در سریال‌هایی مثل «دمای عشق» و «دختر امپراتور» توانایی بازیگری او را در ژانرها و نقش‌های گوناگون به اثبات رساند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی گزیده از بهترین سریال‌هایی را که او در آن‌ها ایفای نقش کرده ملاحظه می‌کنید.

1. جشن خدایان (2012)

جشن

داستان این سریال بر محور یک رستوران سنتی در کره می‌چرخد که در طی چند نسل بهترین غذاهای سنتی را به مشتریانش ارائه کرده است. سئو هیون جین در این سریال نقش ها این-جو را بازی می‌کند؛ دختری که مادرش مدیریت رستوران را به عهده دارد. زمانی که مادر او تصمیم می‌گیرد دختری روستایی به اسم گو جون یونگ را به عنوان جانشین خود انتخاب کند، ها این-جو تلاش می‌کند تا خودش را به عنوان یک آشپز درجه‌یک به اثبات برساند تا بتواند جای مادرش را بگیرد.

2. آقای اوه وارد می‌شود (Here Comes Mr. Oh) (2012)

آقای اوه

این سریال داستان دو مرد بسیار متفاوت را روایت می‌کند که به تازگی با دو خواهر ازدواج کرده‌اند. یکی از آن‌ها جا-ریونگ است؛ یک فرد خوش‌مشرب با قلبی پاک که صادقانه به همسرش گونگ-جو وفادار است؛ اما مرد دیگر که جین یونگ-سئوک نام دارد، به دلیل ثروت خانواده همسرش با او ازدواج کرده و اکنون در حال توطئه برای سرقت املاک آنها است. حالا جا-ریونگ باید در برابر باجناق حریص و حیله‌گر خود بایستد تا خانواده همسرش را از ورشکستگی نجات دهد. سئو هیون جین در این سریال نقش نا جین-جو همسر جین یونگ سئوک را بازی می‌کند.

3. دختر امپراتور (2013)

دختر

این سریال داستان دو خواهر ناتنی است که پدر یکی از آن‌ها یک مرد عادی است و پدر دیگری یک پادشاه است. پس از اینکه آن‌ها سال‌ها به دور از قصر و در میان مردم عادی زندگی می‌کنند، دختر بزرگتر متوجه هویت خودش می‌شود و تصمیم می‌گیرد جایگاه خود را به عوان دختر پادشاه پس بگیرد. اما دختر دیگر که سئو هیون جین نقشش را بازی می‌کند، به طور اتفاقی با پسر پادشاه برخورد می‌کند و به او علاقمند می‌شود.

4. دمای عشق (2017)

دمای

هیون-سو (با بازی سئو هیون-جین) یک نویسنده مشتاق سریال‌های درام است. او از «جین» به عنوان نام کاربری خود استفاده می‌کند و شروع به چت با شخصی با نام کاربری «سوپ خوب» به صورت آنلاین می‌کند. «سوپ خوب» در دنیای واقعی جونگ-سون نام دارد و آرزویش این است که یک سرآشپز غذاهای فرانسوی شود. آنها به تدریج به یکدیگر علاقمند می‌شوند و تصمیم می‌گیرند خارج از دنیای آنلاین با هم ملاقات کنند.

5. سگ سیاه؛ معلم بودن (2019)

سگ سیاه

سئو هیون-جین در این سریال نقش گو ها-نول را بازی می‌کند که به عنوان یک معلم موقت در یک مدرسه خصوصی مشغول به کار می‌شود، اما با چالش‌های زیادی در شغل جدید خود مواجه می‌شود. با این حال، او مصمم است تا بهترین تلاش خود را انجام دهد و به دانش‌آموزانش کمک کند تا با سختی‌ها و چالش‌های مختلفی که در محیط رقابتی شدید مدرسه خصوصی وجود دارد، مقابله کنند.

6. چرا او؟ (2022)

چرا

او سو-جائه (با بازی سئو هیون-جین) یک وکیل با استعداد است که در بهترین شرکت حقوقی در کره جنوبی کار می‌کند. او میل شدیدی برای برنده شدن پرونده‌ها دارد و از اصول خودخواهانه‌ای در کارش پیروی می‌کند. اما او یک بار درگیر یک پرونده دشوار می‌شود که سرانجام به تنزل رتبۀ او منجر می‌شود. پس از این او مجبور می‌شود به عنوان یک استاد مدعو در دانشکده حقوق به تدریس مشغول شود؛ در آنجا او با دانشجویی به نام گوانگ چان آشنا می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید