بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «لی تائه ری»؛ از «افسانه خورشید و ماه» تا «افسانه نُه‌دم»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «لی تائه ری»؛ از «افسانه خورشید و ماه» تا «افسانه نُه‌دم»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که لی تائه ری، بازیگر خوش‌سیما و محبوب سریال «افسانۀ خورشید و ماه» در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

کد خبر : ۲۰۹۱۸۱
بازدید : ۸۷۴۰

فرادید| لی تائه‌ ری بازیگر 31 سالۀ کره‌ای است که از کودکی وارد دنیای بازیگری شد و نخستین نقشش را در 5 سالگی در سریال کمدی «کلینیک سونگ‌پونگ» بازی کرد. طی سال‌های بعدی حضور او در دنیای سریال‌های کره‌ای ادامه یافت و پررنگ‌تر شد. نقطۀ عطف فعالیت او بازی در سریال «افسانۀ خورشید و ماه» در سال 2012 بود که باعث شهرت و محبوبیت بیشتر او شد.

به گزارش فرادید؛ در طول بیش از یک دهۀ اخیر لی تائه ری در چندین سریال پرمخاطب کره‌ای به عنوان یکی از بازیگران نقش مکلمل حضور داشته و به واسطۀ شادابی چهره و طراوتی که در نوع بازی‌اش وجود دارد، مخاطبان را مجذوب خود کرده است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور این بازیگر محبوب را ملاحظه می‌کنید.

1. افسانۀ خورشید و ماه (2012)

افسانه

این سریال روایت ماجرای عاشقانۀ پادشاه لی هوان و دختری به اسم یئون وو و فراز و نشیب‌های این عشق است. لی تائه ری در این سریال نقش دوران نوجوانی شاهزاده یانگ‌میونگ برادر ناتنی لی هوان را بازی می‌کند که اگرچه از لی هوان بزرگتر است اما چون مادرش نسبی اشرافی ندارد نمی‌تواند ولیعهد شود. علاوه بر این او نیز عاشق یئون‌وو است و باید میان پی‌گیری این احساس عاشقانه و علاقه‌ای که به برادرش دارد یکی را انتخاب کند.

2. زیبایی درون (2018)

زیبایی درون

این سریال داستان عشق عجیب و غریبی است که در یک طرف آن یک زن بازیگر قرار دارد که به دلیلی مرموز هر ماه چهره‌اش تغییر می‌کند و در طرف دیگر مدیر یک کمپانی هواپیمایی به اسم سو دو جائه قرار دارد که به علت یک بیماری نادر، توانایی تشخیص چهرۀ افراد را ندارد! لی تائه ری در این سریال نقش منشی سو دو جائه را بازی می‌کند. او آدم رک‌گویی است که شاید با حرف‌هایش گاهی دیگران را آزار بدهد اما وفاداری بی‌نظیری به سو دو جائه دارد و یکی از معدود افرادی است که از بیماری او خبر دارند.

3. تو فوق‌العاده‌ای (2019)

تو فوق

این سریال فانتزی و جذاب داستان دختری است که یک روز می‌فهمد تمام هویت و وجودش چیزی جز یک شخصیت داستانی فرعی در یک کتاب قصه به اسم «راز» نیست. او تصمیم می‌گیرد سرنوشتش را بر خلاف آنچه که نویسندۀ کتاب نوشته است تغییر بدهد و در این مسیر یک ماجرای عاشقانه نیز در مسیرش قرار می‌گیرد. لی تائه ری در این سریال نقش یکی دیگر از شخصیت‌های داستان «راز» است که به عنوان آشپز در یک کافه‌تریا کار می‌کند. او در عین حال شخصیت مرموزی دارد و به نظر می‌رسد بیشتر از دیگران دربارۀ دنیای قصه‌ای که در آن زندگی می‌کنند می‌داند.

4. افسانۀ نه‌دم (2020)

نه دم

این سریال داستان یک موجود افسانه‌ای هزارساله به نام گومیهو را دنبال می‌کند که حالا در دنیای آدم‌ها ساکن شده و به صورت مخفیانه با موجوداتی که دنیای انسان‌ها را تهدید می‌کنند مبارزه می‌کند. لی تائه ری در این سریال نقش یک موجود ماورائی شرور به اسم ایموگی را بازی می‌کند؛ یک جانور مارمانند که شکل انسانی به خودش گرفته و قدرت خواندن ذهن دیگران را نیز دارد.

5. مقدر شده با تو (2023)

مقدر

این سریال داستان عشقی است که بر محور یک کتاب نفرین‌شده شکل می‌گیرد؛ وقتی کتاب به صورت اتفاقی به دست دختری به اسم لی هونگ جو قرار می‌گیرد، وکیل موفقی به اسم جانگ شین یو که در اثر یک نفرین قدیمی بیمار شده، به کمک لی هونگ جو نیاز پیدا می‌کند. لی تائه ری در این سریال نقش بهترین دوست شین یو را بازی می‌کند که خودش هم یک وکیل است.

۵۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید