بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای با بازی جذاب «پارک سو جون»

بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای با بازی جذاب «پارک سو جون»

در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و جذاب پارک سو جون را ملاحظه می‌کنید؛ بازیگری که به تازگی پایش به سینمای هالیوود نیز باز شده و در کنار ابرقهرمانان دنیای مارول ایفای نقش کرده است.

کد خبر : ۲۰۸۱۹۱
بازدید : ۵۱۶

فرادید| پارک سو جون بازیگر 35 سالۀ کره‌ای است که در حال حاضر یکی از موفق‌ترین و مشهورترین ستارگان صنعت سرگرمی کره است. شهرت و محبوبیت او تا حدی است که در سال 2023 سازندگان فیلم هالیوودی «مارول‌ها» او را برای بازی در نقش کوتاه «شاهزاده یان» انتخاب کردند.

به گزارش فرادید؛ پارک سو جون طی سال‌های اخیر در برخی از جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های کره‌ای جایگاه بازیگر نقش اصلی را داشته است. در اینجا برخی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌هایی را که پارک سو جون در آن‌ها ایفای نقش کرده است معرفی خواهیم کرد.

1. او زیبا بود (2015)

او زیبا

در این سریال کمدی عاشقانه، پارک سو جون نقش جی سونگ جون را بازی می‌کند. داستان حول محور دو دوست دوران کودکی می‌چرخد که هر دو در طول سال‌ها تغییرات عمیقی در ظاهر و زندگی اجتماعی خود داشته‌اند و این تغییرات بر روی نوع رابطۀ آن‌ها نیز اثر می‌گذارد. پارک سو جون در این سریال با هوانگ جونگ اوم همبازی است؛ آن‌ها در کنار هم یک زوج جذاب با روابطی پر از تنش و البته جذابیت را شکل داده‌اند.

2. رویا (2023) (فیلم سینمایی)

رویا

در این فیلم ورزشی، پارک سو جون در نقش یک فوتبالیست در کنار آی یو به ایفای نقش پرداخته است. داستان درباره یک تیم فوتبال متشکل از افراد بی‌خانمان است که یون هونگ دائه (با بازی پارک سو جون) مجبور به تمرین دادن آن‌ها می‌شود. این تیم هیچ تجربه‌ای در فوتبال ندارد و به نظر می‌رسد که کاملا بی‌انگیزه هستند. اما نوع ارتباطی که بین هونگ دائه و بازیکنان تیمش به وجود می‌آید، کم کم به همۀ آن‌ها انگیزۀ زیادی برای موفقیت می‌دهد.

3. موجود گیونگ‌سونگ (2023)

موجود

در این سریال اکشن ترسناک، پارک سو جون نقش جانگ تائه سانگ را بازی می‌کند؛ یک خبرچین ثروتمند که همراه با یک کارآگاه به دنبال کشف راز گم شدن تعداد زیادی از ساکنان شهر است. داستان این سریال در سال ۱۹۴۵، در دوران اشغال کره توسط ژاپن اتفاق می‌افتد. پارک سو جون در این سریال عملکرد برجسته‌ای ارائه می‌دهد و به ویژه نوع رابطۀ او با هان سو هی (در نقش کارآگاه) بسیار خوب از کار درآمده است.

4. هوارانگ (2016)

هوارانگ

این سریال تاریخی که داستان آن در سرزمین پادشاهی شیلا اتفاق می‌افتد، درباره گروهی از جوانان نخبۀ جنگجو موسوم به «هوارانگ» است. پارک سو جون در این سریال نقش مو میونگ را بازی می‌کند و بازی درخشان و شخصیت جذاب او یکی از نقاط قوت این سریال است. شخصیت مو میونگ مردی است که در خانواده‌ای از طبقه فقیر جامعه متولد شده اما استعدادهای فوق‌العاده و تلاشش او را به یکی از جنگجویان افسانه‌ای گروه هوارانگ تبدیل کرده است. او پس از کشته شدن یکی از دوستانش، نام او را بر روی خودش گذاشته و هویت خود را پنهان کرده است.

5. منو بکش، خلاصم کن (2015)

خلاص

در این سریال، پارک سو جون نقش او ری اون، برادر کوچکتر شخصیت اصلی را بازی می‌کند. این سریال به شخصیت چا دو هون، وارث نسل سوم یک خانواده ثروتمند می‌پردازد که از اختلال هویت تجزیه‌ای رنج می‌برد. پارک سو جون در این سریال به عنوان برادر محافظ و دلسوز، مهارت‌های بازیگری خود را به نمایش می‌گذارد.

6. دوندگان نیمه‌شب (2017) (فیلم سینمایی)

دوندگان

در این فیلم کمدی اکشن، پارک سو جون نقش پارک کی جون را بازی می‌کند که یک دانشجوی تازه‌وارد در دانشگاه پلیس است. یک شب او به همراه هم‌کلاسی‌اش هی یول (کانگ ها نیول) تصمیم می‌گیرند بیرون بروند و قدم بزنند. در پایان همان شب آن‌ها شاهد ربوده شدن یک زن جوان هستند. کی جون و هی یول سعی می‌کنند پلیس را مطلع کنند، اما با بی‌تفاوتی و کارهای اداری پیچیده مواجه می‌شوند. بنابراین دو دانشجوی پلیس تصمیم می‌گیرند قبل از اینکه خیلی دیر شود، خودشان جان زن جوان را نجات دهند.

7. منشی کیم چشه (2018)

منشی

در این سریال کمدی عاشقانه، پارک سو جون نقش لی یونگ جون را بازی می‌کند که نایب رئیس یک شرکت بزرگ است. این سریال داستان زندگی او و منشی بسیار توانای او، کیم می سو (با بازی پارک مین یونگ) را دنبال می‌کند. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که پس از نه سال خدمت فداکارانه، کیم می سو تصمیم می‌گیرد از سمت خود استعفا دهد. این تصمیم باعث می‌شود که لی یونگ جون به دنبال دلایل تصمیم او برود و در این مسیر احساسات تازه‌ای را تجربه کند.

8. کلاس ایته‌وون (2020)

کلاس

در این سریال، پارک سو جون نقش پارک سائه رو یی را بازی می‌کند که یک کارآفرین جوان است. این سریال داستان تلاش او برای انتقام از تاجری فاسد که به او و خانواده‌اش ظلم کرده است را دنبال می‌کند. پارک سو جون در این سریال عملکرد بسیار خوبی دارد و توانایی او در به تصویر کشیدن یک شخصیت پیچیده و مصمم بسیار قابل توجه است.

9. مبارزه برای راهم (2017)

راهم

در این سریال کمدی عاشقانه، پارک سو جون نقش کو دونگ مان را بازی می‌کند که یک ورزشکار سابق تکواندو است. این سریال داستان تلاش او برای رسیدن به موفقیت در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی را دنبال می‌کند. پارک سو جون در این سریال عملکرد بسیار خوبی دارد و نوع ارتباط او با همبازی‌اش کیم جی وون بسیار تماشایی و دوست‌داشتنی است.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید