9 سریال جذاب کره‌ای که در آن‌ها «نفرت» به «عشق» تبدیل می‌شود

9 سریال جذاب کره‌ای که در آن‌ها «نفرت» به «عشق» تبدیل می‌شود

در اینجا فهرستی از 9 سریال جذاب کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که تغییر شکل یک رابطه از دشمنی به عشق را به تصویر کشیده‌اند.

کد خبر : ۲۰۸۰۱۴
بازدید : ۱۶۰

فرادید| داستان‌های عاشقانه یکی از موضوعات همیشگی و محبوب در سریال‌های کره‌ای هستند. اما خود ژانر عاشقانه هم می‌تواند زیرشاخه‌های زیادی داشته باشد و به شکل‌های متفاوتی روایت شود که یکی از آن‌ها شکل گرفتن روابط عاشقانه بین افرادی است که در ابتدا از هم خوششان نمی‌آید.

به گزارش فرادید؛ تبدیل دشمنی به عشق در سریال‌های کره‌ای معمولا به شکل جذابی اتفاق می‌افتد زیرا فراز و نشیب‌ها و تنش‌های جذاب و همینطور چرخش‌های غیرمنتظره در روابط آدم‌ها را به مخاطب نشان می‌دهد. در اینجا فهرستی از 9 سریال کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که چرخش یک رابطه از دشمنی به عشق را به جذابترین شکل به تصویر کشیده‌اند.

1. تو از ستاره‌ها آمدی (2013)

ستاره ها

دویو مین-جون، یک بیگانه فضایی که قرن‌هاست روی زمین زندگی می‌کند، با دختری جوان و پرشور به نام چن سون-می آشنا می‌شود. مین-جون به دلیل ظاهر جوان و جاودانه‌اش از جامعه کنونی انسان‌ها فاصله گرفته و زندگی‌ای منزوی دارد. او با گذر زمان به سون‌می علاقه‌مند می‌شود، اما تفاوت‌هایشان و خطر لو رفتن هویت بیگانه‌اش، این رابطه را با چالش‌های بزرگی روبرو می‌کند. سون‌می نیز که از گذشته خود و خانواده‌اش رنج می‌برد، در عشق مین‌جون پناهگاهی روحی می‌یابد. با این حال، با نزدیک شدن به پایان ماموریت مین‌جون روی زمین، آن‌ها مجبور می‌شوند تصمیمات سختی بگیرند.

2. کفتار (2020)

کفتار

جونگ گوم‌جا، یک وکیل بی‌رحم و بی‌باک است که برای برنده شدن در پرونده‌ها از هر ترفندی استفاده می‌کند. از طرف دیگر، یون هی‌جائه یک وکیل جوان و باهوش است که کاملا بر اساس اصول اخلاقی کار می‌کند. این دو در یک شرکت حقوقی با هم همکار می‌شوند و رقابت شدیدی بینشان شکل می‌گیرد. با گذشت زمان آن‌ها احساس می‌کنند که جذب یکدیگر شده‌اند، اما تفاوت‌هایی که دارند و رقابت شدیدی که در دنیای حرفه‌ایشان وجود دارد، نزدیک شدن آن‌ها به یکدیگر را دشوار می‌کند.

3. مرد بیگناه (2012)

مرد

کانگ مارو، مرد جوانی که به خاطر یک اتهام بی‌مورد جرمی زندانی شده، پس از آزادی تصمیم می‌گیرد از زنی که به او خیانت کرده و زندگی‌اش را نابود کرده انتقام بگیرد. او برای گرفتن انتقام تلاش می‌کند تا به دخترخوانده آن زن نزدیک شود. اما با گذشت زمان، احساسات واقعی بین او و دختر شکل می‌گیرد و او با یک دوراهی سخت روبرو می‌شود.

4. ستاره‌های دنباله‌دار (2022)

دنباله دار

اوه هان‌بیول مدیر روابط عمومی در یک آژانس سرگرمی است که در جریان کار خود با یک سوپراستار مغرور و خودخواه به اسم گونگ ته سونگ برخورد می‌کند. این دو با هم به مشکل می‌خورند و رابطه‌ای پر از تنش و جدال بینشان شکل می‌گیرد. با این حال، با گذشت زمان، آن‌ها متوجه می‌شوند که به یکدیگر نیاز دارند و به همین دلیل به تدریج به هم نزدیک‌تر می‌شوند. این سریال به بررسی روابط پیچیده بین سلبریتی‌ها و افرادی که در پشت صحنه صنعت سرگرمی کار می‌کنند می‌پردازد.

5. پسران برتر از گل (2009)

برتر

گوم جان‌دی، دختری از طبقه متوسط، به یک مدرسه خصوصی برای ثروتمندان منتقل می‌شود. در این مدرسه، او با گروهی موسوم به «اف‌4» رو به رو می‌شود که متشکل از چند پسر ثروتمند و مغرور است. لیدر این گروه، گو جون‌پئو با جان‌دی رفتار بدی دارد، اما با گذشت زمان به او علاقه‌مند می‌شود و این باعث ایجاد تنش و درگیری در بین اعضای F4 می‌شود.

6. من با یک آنتی‌فن ازدواج کردم (2021)

آنتی

لی گون‌یونگ خبرنگار جوانی است که از یک ستاره مشهور به نام هو جون بسیار متنفر است و او را به دلیل رفتارهایش سرزنش می‌کند. یک بار به طور اتفاقی آن‌ها مجبور می‌شوند در یک برنامه واقعیت‌نما (رئالیتی شو) با هم شرکت کنند. در این برنامه آن‌ها مجبورند که مدت کوتاهی را در کنار هم زندگی کنند. در طول این برنامه آن‌ها مجبور می‌شوند با گذشته خود روبرو شوند و به تدریج به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند.

7. من ربات نیستم (2017)

ربات

کیم مین‌کیو مرد ثروتمندی است که به انسان‌ها حساسیت دارد و به همین دلیل عاشق یک ربات انسان‌نما می‌شود. او فکر می‌کند که این ربات احساسات دارد و به او علاقه‌مند است. اما زمانی که مین‌کیو متوجه می‌شود که این ربات در واقع یک انسان است، با چالش‌های عاطفی بزرگی روبرو می‌شود.

8. دیوانه برای هم (2021)

دیوانه

لی مین‌کیونگ که یک زن جوان با مشکلات اعتماد به نفس است، با مردی به اسم نو هوی‌او آشنا می‌شود که یک کارآگاه خشن و عصبی است. هیچکدام از آن‌ها به دلیل مشکلات شخصی خود نمی‌توانند روابط سالمی با دیگران برقرار کنند. با این حال، با گذشت زمان، آن‌ها احساسات متفاوتی نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند.

9. عاشق اینم که ازت متنفر باشم (2023)

عاشق این

یئو می-ران یک وکیل مبتدی در یک شرکت حقوقی است که عمدتاً با افرادی از صنعت سرگرمی کار می‌کند. او علاقه‌ای به داشتن یک رابطه عاشقانه ندارد و از اینکه در هر چیزی به یک مرد ببازد متنفر است. از طرف دیگر نام گانگ-هو یک بازیگر مشهور است که به دلیل ظاهر جذاب، هوش و مهربانی خود به محبوب‌ترین بازیگر کره تبدیل شده است. او اگرچه برای بازی در فیلم‌‌های عاشقانه شناخته شده، اما در زندگی واقعی به زنان اعتماد ندارد. این دو نفر با وجود اختلافاتی که دارند به تدریج به سوی یکدیگر جذب می‌شوند و رابطه‌ای پر از جذابیت و البته تنش در بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید