بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «هان سو-هی»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «هان سو-هی»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی هان سو-هی را ملاحظه می‌کنید؛ بازیگری که به خاطر جذابیت و استعداد فوق‌العاده‌اش توانسته در مدت نسبتا کوتاهی به یکی از ستاره‌های مشهور سینما و تلویزیون کره تبدیل شود.

کد خبر : ۲۰۷۸۵۲
بازدید : ۵۱

فرادید| هان سو-هی بازیگر 29 سالۀ کره‌ای است که در سال ۲۰۱۶ کار بازیگری خود را با حضور در یک موزیک ویدیو از گروه «شی‌نی» آغاز کرد. اما او خیلی زود توانست مراحل پیشرفت را طی کند و پس از به دست آوردن یک نقش کوچک در سریال «دنیاهای به‌هم پیوسته»، به چندین نقش مکمل و در نهایت به چند نقش اصلی در برخی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های کره‌ای سال‌های اخیر دست پیدا کرد.

به گزارش فرادید؛ در عرض همین چند سال اخیر، هان سو-هی جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر توانمند و یکی از برجسته‌ترین ستارگان صنعت سرگرمی کره تثبیت کرده است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی هان سو-هی را ملاحظه می‌کنید.

1. بی‌پایان (2019)

بی پایان

این سریال یکی از آخرین بازی‌های هان سو-هی در نقش مکمل بود و پس از این سریال او توانست جایگاه بازیگر نقش اول را در سریال‌های بعدی‌اش به دست بیاورد. این سریال فانتزی دربارۀ مردی به اسم چا مین است که پس از مرگ، با ظاهری کاملاً جدید و فرصتی دوباره به زندگی بازمی‌گردد. او همراه با عشق دوران کودکی‌اش، گو سه-یون، که او نیز به طرز مشابهی می‌میرد و با چهره‌ای جدید دوباره زنده می‌شود، تلاش می‌کنند تا معمای قتل سه-یون را حل کنند. این سریال ترکیبی از کمدی خنده‌دار و هیجان یک درام جنایی است. هان سو-هی در این سریال نقش جانگ هی-جین، نامزد مرموز چا مین را بازی می‌کند.

2. گُلِ پول (2017)

گل پول

این یکی از دو سریال کره‌ای هان سو-هی است که در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. «گل پول» داستان مردی را دنبال می‌کند که قصد دارد با رسیدن به بالاترین مقام یک شرکت مهم، از خانواده‌اش انتقام بگیرد. در این سریال هان سو-هی نقش یون سو-وون را بازی می‌کند که نامزد مخفی یکی از وارثان شرکت است.

3. شاهزاده صد روزه من (2018)

ahichni

یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌های مکمل هان سو-هی مربوط به این سریال تاریخی است. در این سریال او نقش شخصیت کیم سو-هیه را بازی می‌کند. این درام تاریخی داستان ولیعهدی را دنبال می‌کند که به‌طور اتفاقی از صخره‌ای سقوط کرده و به مدت ۱۰۰ روز حافظه خود را از دست می‌دهد. در این مدت، او با زنی جوان که مسئول اولین آژانس کارآگاهی چوسان است ملاقات می‌کند. در این سریال، هان سو-هی نقش کیم سو هیه همسر ولیعهد را بازی می‌کند که وارد رابطه‌ای با آدمکش اجیر شده توسط پدرش می‌شود.

4. موسیقی متن شماره یک (2022)

موسیقی

این سریال داستان دو دوست صمیمی به نام‌های لی اون-سو (با بازی هان سو هی) و هان سون-وو (با بازی پارک هیون سیک) را روایت می‌کند که حدود ۲۰ سال است یکدیگر را می‌شناسند. اما وقتی آن‌ها مجبور می‌شوند که به مدت دو هفته با هم زندگی کنند، ناگهان جنبه‌های جدیدی از یکدیگر را کشف می‌کنند.

5. موجود گیونگ سونگ (2023)

موجود

در سال ۲۰۲۳، هان سو-هی جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر نقش اصلی در دنیای سریال‌های کره‌ای با سریال «موجود گیونگ‌سونگ» تثبیت کرد. داستان فصل اول این سریال تاریخی و تخیلی در سال ۱۹۴۵ و در زمان اشغال کره توسط ژاپن در شهر سئول رخ می‌دهد. هان سو-هی در این سریال نقش یون چه-اوک را بازی می‌کند که متخصص پیدا کردن افراد گمشده است؛ او به همراه صاحب یک مغازه گروفروشی (با بازی پارک سئو جون) برای پیدا کردن برخی افراد تلاش می‌کنند و در این مسیر به راز یک موجود عجیب و خطرناک پی می‌برند. در فصل دوم این سریال نیز هان سو هی دوباره همین نقش را بازی می‌کند، اما این بار خود را در سئول امروزی می‌بیند و نه در سال 1945.

6. با وجود اینکه می‌دانم (2021)

با وجود اینکه

این سریال داستان زنی به اسم یو نا-بی است که دیگر به عشق باور ندارد اما به طور اتفاقی با پارک جه-اون آشنا می‌شود؛ پارک جه-اون نیز مرد جوانی است که تمایلی به تعهد عاشقانه ندارد. با اینکه هر دوی آنها سعی می‌کنند از عشق دوری کنند، اما ارتباط‌شان به تدریج به جایی می‌رسد که دیگر نمی‌توانند از هم دور بمانند. بازی خوب هان سو-هی در نقش یو نا-بی نقش مهمی در موفقیت این سریال داشته است.

7. دنیای متاهلی (2020)

دنیای متاهلی

سریالی که هان سو-هی برای اولین بار در آن یک نقش اصلی را بازی کرد، «دنیای متأهلی» محصول ۲۰۲۰ بود. این سریال داستان یک پزشک ماهر و همسرش را که علاقمند به کارگردانی است دنبال می‌کند. هان سو-هی در این سریال نقش دختری به اسم یو دا-کیونگ را بازی می‌کند که ارتباط مخفیانه‌اش با دکتر باعث فروپاشی زندگی خانوادگی آن‌ها می‌شود. بازی حساب‌شده هان سو-هی در نقش معشوقه جوان، جذابیت خاصی به این درام خانوادگی بخشیده است.

8. نام من (2021)

نام من

در این سریال مهیج کره‌ای، هان سو-هی نقش یون جی-وو را بازی می‌کند؛ زنی جوان که به دنبال انتقام به خاطر مرگ ناگهانی پدرش است. او به همین دلیل به یک باند محلی قاچاق مواد مخدر می‌پیوندد و به عنوان جاسوس آنها در نیروی پلیس فعالیت می‌کند. اما رشته دروغ‌های یون جی-وو نمی‌تواند همیشه او را محافظت کند. این یکی از بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ای هان سو-هی تا به امروز بوده است. او در این سریال احساس خشم و کینه را به شکل بی‌نقصی به تصویر کشیده است.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید