بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «نام جی هیون»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «نام جی هیون»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب نام جی هیون را ملاحظه می‌کنید. بازیگری که از 9 سالگی تا 29 سالگی حضوری ماندگار و درخشان در دنیای فیلم و سریال کره داشته است.

کد خبر : ۲۰۹۹۰۶
بازدید : ۸۳

فرادید| در سریال «همکار خوب» که به تازگی پخش آن به پایان رسیده است، یکی از تازه‌ترین درخشش‌های نام جی-هیون را در دنیای سریال‌های کره‌ای شاهد بودیم. او در این سریال نقش یک وکیل جوان و باهوش را بازی می‌کرد که هیچ چیز به اندازۀ عدالت و درستی برایش اهمیت نداشت. بازی درخشان او در کنار جانگ نارا باعث شد مخاطبان زیادی مجذوب این سریال شوند.

به گزارش فرادید؛ نام جی هیون بازیگر 29 سالۀ کره‌ای است که بازیگری را از سنین کودکی آغاز کرد و به دلیل استعداد و توانمندی خود توانست در نوجوانی و بزرگسالی نیز حضور پررنگ و تحسین‌شده‌ای در صنعت سرگرمی کره داشته باشد. در اینجا فهرستی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین سریال‌های او را ملاحظه می‌کنید.

1. ملکه سوندوک (2009)

1

داستان این سریال دربارۀ شاهدختی به نام دئوکمان است که در هنگام تولد به دلیل یک پیشگویی به مرگ محکوم می‌شود اما یک خدمتکار او را نجات می‌دهد و او را به بیرون از قصر می‌برد. دئوکمان سال‌ها بعد از تبار و هویت خود مطلع می‌شود و تصمیم می‌گیرد به قصر برگردد و جایگاه خود را به عنوان ملکه پس بگیرد. او نهایتا به جایگاهی که می‌خواهد می‌رسد و با عنوان رسمی «ملکه سوندوک» به اولین حاکم زن سرزمین شیلا تبدیل می‌شود. نام جی هیون که در زمان ساخت این سریال 14 سال سن داشت، نقش نوجوانی شاهدخت دئوکمان را بازی می‌کرد.

2. لوئی؛ پادشاهِ خرید (2016)

خرید

این سریال داستان یک ارتباط عاشقانه بین یک پسر ثروتمند به اسم کانگ جی-سونگ و دختری روستایی به اسم کو بوک-شیل است. کانگ جی سونگ که به نام لوئی هم شناخته می‌شود پسر ولخرجی بوده که حالا حافظه‌اش را از دست داده و کو بوک-شیل هم دختری ساده با قلبی مانند فرشته است. لوئی پس از ملاقات با کو بوک-شیل، معنی واقعی عشق را یاد می‌گیرد و می‌فهمد که چیزهای ارزشمندی در دنیا وجود دارند که با پول نمی‌شود آن‌ها را به دست آورد. نام جی هیون در این سریال نقش بوک-شیل را بازی می‌کند که گرچه از بسیاری از مسائل زندگی شهری سر در نمی‌آورد اما سریع و چابک است و به خوبی با موقعیت‌ها سازگار می‌شود.

3. شریک مشکوک (2017)

شریک

نام جی هیون در این سریال نقش یک کارآموز حقوق به اسم یون بونگ هی را بازی می‌کند که در دفتر دادستانی به نام نو جی ووک (با بازی جی چانگ ووک) کار می‌کند. ماجرا از جایی جالب و پیچیده می‌شود که یک قتل اتفاق می‌افتد و بونگ هی به اشتباه به عنوان متهم شناخته می‌شود. حالا نو جی ووک باید تمام تلاشش را برای نجات دستیارش از این اتهام انجام بدهد.

4. شاهزادۀ 100 روزه من (2018)

شاهزاده

این سریال کمدی-عاشقانۀ تاریخی داستان ولیعهدی را دنبال می‌کند که به‌طور اتفاقی از صخره‌ای سقوط کرده و به مدت ۱۰۰ روز حافظه خود را از دست می‌دهد. در این مدت او با زنی جوان به اسم یون هونگ شیم که مسئول اولین آژانس کارآگاهی چوسان است ملاقات می‌کند. از قضا این زن جوان هم تباری اشرافی دارد که آن را از مردم روستا مخفی کرده و فقط پدرخوانده‌اش از این موضوع خبر دارد. نام جی هیون در این سریال نقش یون هونگ شیم را بازی می‌کند.

5. 365؛ سال را تکرار کن (2020)

تکرار

نام جی هیون در این سریال نقش شین گا-هیون را بازی می‌کند که یک نویسنده موفق داستان‌های کمیک است. او مجموعه محبوب خود را با عنوان «قاتل پنهان» در 3 سال گذشته منتشر کرده است. اما یک روزی او دچار حادثه‌ای ناگهانی می‌شود که زندگی او را به جهنم تبدیل می‌کند. در این زمان، او یک پیشنهاد مرموز برای بازگشت به یک سال قبل را دریافت می‌کند. او این پیشنهاد را قبول می‌کند ولی وقتی به یک سال قبل برمی‌گردد درگیر پروندۀ رازآلودی می‌شود که برخی افراد دیگر هم که به گذشته سفر کرده‌اند در آن درگیر هستند.

6. های کوکی (2023)

کوکی

نام جی هیون در این سریال نقش چوی سو یون را بازی می‌کند؛ یک کارگر غیررسمی کارخانه که سرپرستی خواهر کوچکترش مین-یونگ را به عهده دارد. مین یونگ در یک دبیرستان مخصوص نخبگان درس می‌خواند اما یک روز در اثر حادثه‌ای مرموز به کما می‌رود. پس از اینکه مین-یونگ دچار حادثه می‌شود، چوی سو یون تحت هویتی جدید و با نام لی اون-سو وارد دبیرستان جون‌هان شود تا علت حادثه‌ای را که برای خواهرش پیش آمده و کسی را که مسئول این اتفاق است پیدا کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید