(ویدئو) بازگشت والتر وایت از دل مرگ: شخصیت اصلی «بریکینگ بد» دوباره زنده شد!

(ویدئو) بازگشت والتر وایت از دل مرگ: شخصیت اصلی «بریکینگ بد» دوباره زنده شد!

بیش از یک دهه پس از پایان این سریال با مرگ والتر وایت، او دوباره بازگشته است؛ البته به نوعی. کرانستون بار دیگر این نقش را برای یک پیام تبلیغاتی به نمایندگی از ایالت نیومکزیکو، جایی که سریال بریکینگ بد در آن فیلمبرداری شده، بازی کرده است. این اولین باری نیست که کرانستون این نقش را برای یک تبلیغ تلویزیونی بازی می‌کند، اما قطعاً یکی از به‌یادماندنی‌ترین آنها خواهد بود.

کد خبر : ۲۱۱۶۸۳
بازدید : ۷۳

سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) محصول شبکه AMC یکی از تحسین‌شده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در تاریخ بوده که بیشتر موفقیتش را مدیون ایفای نقش والتر وایت، معلمی که به پادشاه مواد مخدر تبدیل شد، توسط برایان کرانستون است.

اکنون، بیش از یک دهه پس از پایان این سریال با مرگ والتر وایت، او دوباره بازگشته است؛ البته به نوعی. کرانستون بار دیگر این نقش را برای یک پیام تبلیغاتی به نمایندگی از ایالت نیومکزیکو، جایی که سریال بریکینگ بد در آن فیلمبرداری شده، بازی کرده است. این اولین باری نیست که کرانستون این نقش را برای یک تبلیغ تلویزیونی بازی می‌کند، اما قطعاً یکی از به‌یادماندنی‌ترین آنها خواهد بود.

این تبلیغ با عنوان «شکستن عادات بد»، در اکانت رسمی یوتیوب فرماندار نیومکزیکو، میشل لوخان گریشام به اشتراک گذاشته شده است. این تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای، کرانستون را در نقش والتر وایت نشان می‌دهد که در حال غلتاندن یک بشکه در بیابان است.

سپس مشخص می‌شود که او از این بشکه آنطور که انتظار می رود، برای حمل جسد استفاده نمی‌کند، بلکه برای جمع‌آوری زباله‌هاست! والتر وایت با له کردن لیوانی از رستوران نمادین سریال، «لوس پویوس هرمانوس» می‌گوید:

    زباله‌ها را از منطقه من دور نگه دارید.

این تبلیغ شامل چندین نشانه و ارجاع مخفی به سریال است. یکی از این نشانه ها، ظرف آبی رنگی است که ممکن است به مواد شیمیایی مختلفی که والتر وایت در سریال استفاده می‌کرد، اشاره داشته باشد. یا شاید هم به قسمت دوم فصل اول اشاره دارد که در آن والتر و همکارش، جسی پینکمن (با بازی آرون پال)، جسدی را با استفاده از هیدروفلوئوریک اسید حل می‌کنند که نتایج فاجعه‌باری را به دنبال دارد. همچنین والتر یک شلوار خاکی کثیف را در دست دارد که اشاره‌ای به نمای آغازین سریال است که او بدون شلوار در بیابان گیر افتاده بود.

برایان کرانستون قبلاً هم نقش والتر وایت را بازی کرده است

در حالی که طرفداران احتمالاً از بازگشت والتر وایت خوشحال خواهند شد، این اولین باری نیست که کرانستون از زمان پایان سریال، نقش این شخصیت را ایفا کرده است. او در چندین تبلیغ تجاری برای محصولات مختلف ظاهر شده که در هر بار نقش والتر را بازی کرده است.

شاید به یادماندنی‌ترین آنها تبلیغ «پاپ کورنرز» برای سوپربول ۲۰۲۳ باشد که کرانستون در نقش والتر وایت در کنار آرون پال که دوباره نقش جسی را ایفا کرده بود، ظاهر شد. شوخی‌های نمادین این دو، این بار بر سر یک بسته چیپس، یکی از به‌یادماندنی‌ترین تبلیغات سوپربول آن سال شد.

تعجبی ندارد که ایالت نیومکزیکو سراغ بریکینگ بد برای تبلیغ یک پیام اجتماعی رفته است. این سریال به این ایالت و شهر البوکرکی گره خورده است؛ تا جایی که در سال ۲۰۲۲ از مجسمه‌ شخصیت والتر و جسی در این شهر رونمایی شد.

بریکینگ بد همچنان بخشی نمادین از فرهنگ عامه است و منجر به ساخت اسپین‌آف بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul) شد که مانند بریکینگ بد طرفداران زیادی پیدا کرد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید