ادعای مقام سابق اطلاعات آمریکا: دولت وسایل نقلیه دست‌نخورده‌ای از بیگانگان در اختیار دارد

ادعای مقام سابق اطلاعات آمریکا: دولت وسایل نقلیه دست‌نخورده‌ای از بیگانگان در اختیار دارد

«دیوید گروش»، مقام سابق اطلاعاتی که در یک آژانس دفاعی ایالات متحده، رهبری پروژه تجزیه‌و‌تحلیل پدیده‌های غیرعادی غیرقابل‌توضیح (UAP) را برعهده داشته، ادعا کرده که ایالات متحده، چندین وسیله نقلیه که توسط عوامل غیرانسانی ساخته شده‌اند را در اختیار دارد.

کد خبر : ۱۳۶۴۷۴
بازدید : ۳۹

«جاناتان گری»، یکی از مقامات اطلاعات فعلی ایالات متحده نیز وجود «اجسام عجیب‌و‌غریب» را تأیید کرده و گفته ما تنها نیستیم!

پس از اینکه یکی از مقامات اطلاعاتی سابق ایالات متحده فاش کرد که دولت وسایل نقلیه «کاملاً یا تا حدی دست‌نخورده» از بیگانگان در اختیار دارد، از مقامات آمریکایی خواسته شد تا شواهد مربوط به یوفوها را افشا کنند.

براساس گزارش گاردین، «دیوید گروش»، مقام سابق اطلاعاتی که در یک آژانس دفاعی ایالات متحده، رهبری پروژه تجزیه‌و‌تحلیل پدیده‌های غیرعادی غیرقابل‌توضیح (UAP) را برعهده داشته، ادعا کرده که ایالات متحده، چندین وسیله نقلیه که توسط عوامل غیرانسانی ساخته شده‌اند را در اختیار دارد.

به گفته او، اطلاعات مربوط به این وسایل نقلیه به‌طور غیرقانونی از کنگره پنهان شده و زمانی که او اطلاعات محرمانه مربوط به آن‌ها را با کنگره به اشتراک گذاشته، با عمل تلافی‌جویانه مقامات دولتی مواجه شد و در ماه آوریل، پس از 14 سال فعالیت در اطلاعات آمریکا، آن را ترک کرد.

 

 

10

«جاناتان گری»، یکی از مقامات اطلاعاتی فعلی ایالات متحده نیز وجود «اجسام عجیب‌و‌غریب» را تأیید کرد و گفت «ما تنها نیستیم!» همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که گروش شخصاً این وسایل نقلیه مربوط به بیگانگان را ندیده و همچنین نمی‌داند آن‌ها ممکن است در چه مکانی نگهداری شده باشند.

بیانیه ناسا درباره شواهد وجود بیگانگان

در همین رابطه، یکی از سخنگویان ناسا در بیانیه‌ای گفت:

«یکی از اولویت‌های اصلی ناسا، جستجو حیات در سایر نقاط جهان است، اما تاکنون هیچ مدرک معتبری از حیات فرازمینی وجود نداشته و هیچ مدرکی مبنی بر فرازمینی‌بودن UPAها نیز در دسترس نیست. بااین‌حال، ناسا درحال کاوش در منظومه شمسی و فراتر از آن است تا به پاسخ‌دادن به سؤالات اساسی مربوط به آن، ازجمله اینکه آیا ما در جهان تنها هستیم یا خیر، کمک کند.»

11

گزارش‌های مربوط به این افشاگری، پس از مشاهدات موثق مختلفی که طی سال‌های گذشته توجه عموم افراد به سفینه‌های فضایی و احتمالاً بازدید بیگانگان از زمین را افزایش داده، منتشر شده است.

در اواخر سال گذشته، دولت آمریکا که باید سالانه گزارشی را درباره پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) یا همان یوفوها (UFO) به کنگره ارائه کند، اعلام کرده بود 366 گزارش جدید مربوط به UAPها در سال 2022 وجود دارد که البته حدود نیمی از این موارد احتمالاً کم‌اهمیت هستند و منشأ انسانی داشته‌اند.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید