ساخت کم ارتفاع ترین خودروی جهان توسط یوتیوبرهای ایتالیایی

ساخت کم ارتفاع ترین خودروی جهان توسط یوتیوبرهای ایتالیایی

در حالی که این خودرو لقب کم ارتفاع ترین خودروی جهان را به خود اختصاص داده است، مشخص نیست که ارتفاع پاندای برش‌خورده فیات واقعا چقدر است.

کد خبر : ۱۴۰۵۸۴
بازدید : ۲۱۲۲

ماشین ها اشکال و اندازه های مختلفی دارند، اما برخی افراد دوست دارند ماشین های خودشان را بسازند که بسیار متفاوت از آن هایی است که معمولا می بینیم. این افراد از خلاقیت و مهارت های خود برای تبدیل خودروهای معمولی به چیزی جدید و شگفت انگیز استفاده می کنند.

فیات پاندا یک خودروی کوچک و جذاب است که می توان آن را در گاراژهای بی شماری در سراسر جهان یافت. اما گروهی از یوتیوبرهای ایتالیایی در طرحی عجیب و غریب برای ساختن کم ارتفاع ترین خودروی جهان، سعی کردند ارتفاع فیات پاندا را از آن چه هست، باز هم کم تر کنند.

کم ارتفاع ترین خودروی جهان

کم ارتفاع ترین خودروی جهان

حذف موتور فیات پاندا و کار گذاشتن موتوری کوچک تر، سرعت این وسیله نقلیه را کاهش داده است و چرخ های کوچی داخل بدنه به همراه دسته هایی برای حرکت و هدایت آن استفاده می شود. برای ورود به داخل خودرو، فرد باید از پنجره عقب عبور کند و به حالتی خمیده قرار بگیرد. 

در حالی که این خودرو لقب کم ارتفاع ترین خودروی جهان را به خود اختصاص داده است، مشخص نیست که ارتفاع پاندای برش‌خورده فیات واقعا چقدر است. 

کم ارتفاع ترین خودروی جهان

آخرین رکوردهای جهانی گینس نشان می دهد که این عنوان توسط Mirai با ارتفاع ۵۵.۲ سانتی متر، ثبت شده است. این وسیله نقلیه توسط دانش آموزان و معلمان دبیرستان اوکایاما سانیو در آساکوچی ژاپن ساخته شد.

کم ارتفاع ترین خودروی جهان

تصاویر وایرال شده از فیات پاندای نصف شده، کاربران فضای مجازی را هیجان زده کرده است. 

یکی از مخاطبانی که ویدیوی تست وسیله نقلیه کارماگدون را دیده بود، گفت: «به نظر می رسد که یک بازی واقع گرایانه را می بینید که گرافیک اتومبیل آن خراب شده است.»

کم ارتفاع ترین خودروی جهان

کاربر دیگری پیشنهاد کرد: «این اتومبیل را به هالیوود بفروشید! به عنوان یک ماشین بدلکاری برای فیلم هایی که در آن واقعیت دستکاری می شود، عالی است!»

منبع: روزیاتو 

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید