ارتباط رایگان ماهواره‌ای با گوشی جدید هواوی

ارتباط رایگان ماهواره‌ای با گوشی جدید هواوی

سال گذشته، هواوی قابلیت ارسال پیام کوتاه از طریق ماهواره را معرفی کرد.

کد خبر : ۱۵۳۹۹۵
بازدید : ۷۹

 هواوی میت 60 پرو – Huawei Mate 60 Pro نخستین گوشی جهان است که قادر به برقراری تماس ماهواره‌ای خواهد بود. چاینا تلکام هم به همین بهانه، به خریداران این گوشی، قابلیت تماس رایگان ماهواره‌ای هدیه خواهد داد!

کمپانی مخابراتی چینی China Telecom از طرح جدیدی برای کاربران گوشی هواوی میت ۶۰ پرو خبر داده که به واسطه آن، صاحبان این گوشی می‌توانند تا پایان سال جاری میلادی به‌طور رایگان از این طریق به برقراری تماس صوتی بپردازند.

این طرح تا پایان روز ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی پابرجا خواهد بود؛ هرچند که هیچ سقف روزانه یا ماهیانه‌ای برای میزان مصرف داده از این طریق تعیین نشده است.

China Telecom که بزرگترین اپراتور کشور چین به شمار می‌رود، سرویس ماهواره‌ای Tiantong-1 را در اختیار کاربران گوشی های موبایل هواوی قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که هواوی اولین و تنها کمپانی در جهان است که قابلیت تماس ماهواره‌ای را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این قابلیت منحصربفرد، پرچمداران کنونی و آینده این کمپانی را یک سر و گردن بالاتر از رقبا و علی‌الخصوص اپل قرار داده است.

طرح جدید چاینا تله کام با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شده و کاربران زیادی را به خرید گوشی های پرچمدار اخیر هواوی ترغیب کرده است. البته برای خریداری سرویس تماس ماهواره‌ای این اپراتور نیاز به پرداخت هزینه اولیه کمی خواهد بود. این هزینه البته بر اساس تعداد دقایقی که از سرویس تماس ماهواره‌ای استفاده می‌کنید تعیین خواهد شد.

ارتباط رایگان ماهواره‌ای با گوشی جدید هواوی/ عکس

سال گذشته، هواوی قابلیت ارسال پیام کوتاه از طریق ماهواره را معرفی کرد. به‌واسطه این قابلیت، کاربران برخی پرچمداران هواوی می‌توانستند حتی در شرایطی که امکان اتصال به هیچ شبکه مخابراتی وجود نداشت، از طریق ماهواره به مخاطبین خود پیامک های اضطراری ارسال کنند.

این قابلیت به‌طور خاص در شرایط اضطراری بسیار کاربردی است؛ چرا که موقعیت کاربر را از طریق پیامک‌های ماهواره‌ای به سایرین اطلاع داده و امدادرسانی به او را تسهیل می‌کند.

این قابلیت البته در پی ۶۰ پرو حضور داشت. با این حال هواوی در میت ۶۰ پرو، پا را فراتر گذاشته و قابلیت تماس ماهواره‌ای را نیز رونمایی کرده تا به نخستین کمپانی دنیا تبدیل شود که نه صرفا قابلیت امکان ارسال پیامک، بلکه قابلیت برقراری تماس ماهواره‌ای را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

بد نیست بدانید که گوشی Huawei Mate 60 محصولی بسیار محبوب به شمار رفته و در سرتاسر جهان طرفداران فراوانی دارد. این گوشی قرار است امروز به‌طور رسمی در رویدادی رسمی رونمایی و معرفی شود. به این ترتیب باید در ساعات آینده منتظر رونمایی از یک گوشی ساختارشکن و انقلابی در دنیا باشیم که فناوری ارتباط ماهواره‌ای اپل را به یک شوخی تبدیل می‌کند!

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید