هوش مصنوعی پس‌زمینه‌ی واقعی شما را در تماس‌های تصویری مرتب می‌کند!

هوش مصنوعی پس‌زمینه‌ی واقعی شما را در تماس‌های تصویری مرتب می‌کند!

ماکروسافت ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای تماس های مایکروسافت تیمز به نام تزئین پس‌ زمینه (decorate your background) راه‌اندازی کرده است.

کد خبر : ۱۶۲۴۸۹
بازدید : ۳۱

همه ما در این وضعیت قرار گرفته‌ایم، درخواست تماس تصویری کاری و رسمی، درست زمانی که اتاقمان به هم ریخته است.

در این شرایط با استرس زیاد و به سرعت هرچه دم دست است را در کمدی جای می دهیم تا بلاخره بتوانیم به تماس پاسخ دهیم.

اما به زودی این مشکل حل می شود. ماکروسافت ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای تماس های مایکروسافت تیمز به نام تزئین پس‌ زمینه (decorate your background) راه‌اندازی کرده است.

 

1-61_6_11zon

2-59_5_11zon

همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار، از هوش مصنوعی برای مرتب کردن پس‌زمینه شما در تماس‌های ویدیویی استفاده می‌کند و البته صرفاً یک تمیزکاری سریع نیست؛ این ابزار همچنین می‌تواند تزئیناتی از جمله یک درخت کریسمس شاد یا یک گیاه سبز را در پس زمینه تماس‌های تصویری شما اضافه کند.

این ویژگی جدید توسط مایکروسافت در کنفرانس Ignite این هفته اعلام شد. مایکروسافت گفت: «تماس‌ها را با تزئین پس‌زمینه شادتر و شخصی‌تر کنید. اکنون افرادی در جلسات تصویری آنلاین می‌توانند از پس‌زمینه خلق شده در تیمز استفاده کنند تا در بهترین حالت خود ظاهر شوند، حتی اگر فضایی که در آن کار می‌کنند، بهترین وضعیت را نداشته باشد.»

3-59_4_11zon

 

 

4-59_3_11zon

این ابزار از هوش مصنوعی برای خلق پس‌زمینه‌ای استفاده می‌کند که اتاق واقعی شما را تزئین یا مرتب می‌کند. کاربران می‌توانند از بین سه گزینه: مرتب کردن (clean-up)، تجملی (fancy) و جشن (celebration)، انتخاب کنند.

همانطور که حدس می زنید، گزینه مرتب کردن به طور ظریف پس‌زمینه شما را مرتب می‌کند و اشیا را از روی زمین برمی‌دارد و اشیای حواس‌پرت‌کننده روی قفسه‌ پشت سرتان را حذف می‌کند.

گزینه تجملی، چراغ‌های درخشان و نوشیدنی هایی را به پس‌زمینه شما اضافه می‌کند.

در عین حال، گزینه جشن یک درخت کریسمس شاد و هدایایی را پشت سر شما قرار می دهد.

 

5-39_2_11zon

6-28_1_11zon

این ویژگی اوایل سال ۲۰۲۴ برای کاربران تیمز پریمیوم عرضه خواهد شد.

این خبر کمی پس از انتشار مطالعه‌ای که نشان می‌دهد پس‌زمینه شما در تماس‌های ویدیویی می‌تواند بر مخاطبتان تاثیر بگذارد، منتشر شده است. محققان دانشگاه دورهام می‌گویند افرادی که در برابر گیاهان خانگی یا قفسه کتاب می‌نشینند، قابل اعتمادتر تلقی می‌شوند. در مقابل، افرادی که از پس‌زمینه‌هایی مثل ساحل یا حیوانات استفاده می‌کنند، در موردش صلاحیتشان، تردیدهایی به وجود می آید.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید