چراغ قوه حیرت‌انگیز با نور ۱۰۰ چراغ خودرو؛ یک ابزار حرفه‌ای جدید با طراحی چندمنظوره

چراغ قوه حیرت‌انگیز با نور ۱۰۰ چراغ خودرو؛ یک ابزار حرفه‌ای جدید با طراحی چندمنظوره

چراغ قوه ایمالنت ام‌اس ۳۲ (IMALENT MS۳۲) درخشان‌ترین چراغ‌قوه‌ای است که تا کنون ساخته شده است.

کد خبر : ۱۶۸۳۹۶
بازدید : ۴۱۴۶

چراغ‌قوه ایمالنت ام‌اس ۳۲ (IMALENT MS۳۲) یک چراغ‌قوه حیرت‌انگیز است. این چراغ‌قوه با روشنایی ۲۰۰ هزار لومن، استانداردهای ابزار قابل حمل برای روشنایی را جابه‌جا کرده است. از ویژگی‌های این چراغ قوه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

روشنایی بی‌نظیر

ویژگی اصلی Iیمالنت ام‌اس ۳۲ روشنایی استثنایی آن است که می‌تواند به اندازه بیش از ۱۰۰ چراغ خودرو محیط اطراف را روشن کند. این چراغ قوه با ۳۲ قطعه ال‌ای‌دی نسل ۲ آمریکایی CREE XHP۷۰، چراغ‌ قوه‌ای نوآورانه به حساب می‌آید. این چراغ قوه نه تنها یک ابزار، بلکه یک چراغ راهنمای ایده‌آل برای مجموعه‌ای از برنامه‌های حرفه‌ای و ماجراجویی در فضای باز است.

صفحه نمایش اولِد (OLED) هوشمند

این چراغ قوه برای بهبود تجربه کاربر شامل یک نمایشگر اولِد هوشمند است که اطلاعات بلادرنگی در مورد حالت، زمان اجرا، ولتاژ باتری و میزان شارژ ارائه می‌دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ابزار روشنایی خود را مدیریت کنند.

شارژ سریع

بسته باتری قابل تعویض Iیمالنت ام‌اس ۳۲ که به شارژر فوق سریع تایپ سی PD۱۰۰W مجهز شده است، تنها در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. این قابلیت شارژ سریع ام‌اس ۳۲ را به یک همراه قابل اعتماد برای فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز تبدیل می‌کند.

طراحی چند منظوره

طراحی سوئیچ دوگانه، قابلیت استفاده را به ویژه در شرایط چالش برانگیز افزایش می‌دهد. همچنین در قالب یک پاوربانک به کاربران این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های دیگر را هم در طول ماجراجویی در فضای باز شارژ کنند. Iیمالنت ام‌اس ۳۲ نه تنها یک چراغ قوه بلکه یک ابزار چند منظوره برای کارهای مختلف است.

سیستم خنک‌کننده پیشرفته

سیستم خنک کننده پیشرفته‌ این چراغ قوه، حداکثر عملکرد را در هر شرایطی تضمین می‌کند. این ویژگی برای حفظ طول عمر چراغ قوه در طول استفاده طولانی بسیار حیاتی است و آن را به همراهی مطمئن در مواقع حساس تبدیل می‌کند.

ساخت بادوام

ام‌اس ۳۲ از آلیاژ آلومینیوم ایرواسپیس ساخته شده است و برای مقاومت در برابر شرایط دشوار آماده است. با شیشه‌های معدنی بسیار شفاف و ضد آب استاندارد آی‌پی ۵۶، در برابر عناصر مختلف از خود انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد و دوام آن را در شرایط محیطی مختلف تضمین می‌کند.

عملکرد حرفه‌ای

ام‌اس ۳۲ که برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده است، کاربردهای مختلفی از امنیت و اجرای قانون گرفته تا بازرسی‌های صنعتی و عملیات جستجو و نجات دارد. درخشندگی باورنکردنی و امکان استفاده در مسافت‌های طولانی آن را به ابزاری ارزشمند در نظارت بر مناطق وسیع، امنیت دام و بازرسی خطوط لوله نفت و گاز تبدیل کرده است.

منبع: همشهری

۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید