می‌دانستید سامسونگ گوشی «گلکسی جامپ» هم دارد؟

می‌دانستید سامسونگ گوشی «گلکسی جامپ» هم دارد؟

گوشی گلکسی جامپ سامسونگ در کره‌ی جنوبی به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرده است.

کد خبر : ۱۶۹۲۳۸
بازدید : ۲۰

سامسونگ گوشی‌های متنوعی را برای کسب سود بیش‌تر به بازار‌های مختلف روانه می‌کند و انتظار می‌رود که روند به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری این حجم از محصولات کند باشد.

آمار فروش سامسونگ نشان می‌دهد که استراتژی تولید انواع مختلف گوشی‌ برای طیف وسیعی از کاربران، بسیار خوب جواب داده است.

سامسونگ هم‌اکنون بزرگ‌ترین شرکت جهان در زمینه‌ی تعداد فروش گوشی‌‌ها است. سری گوشی‌‌های هوشمند گلکسی جامپ از جمله گوشی‌های نسبتاً پرفروش این شرکت هستند که به شکل انحصاری در بازار کره‌ی جنوبی عرضه می‌شوند.

سری گوشی‌های گلکسی جامپ که با همکاری شرکت مخابراتی KT در کره‌ی جنوبی معرفی شدند، در سه سال گذشته به مجموع فروش ۱٫۵ میلیون دستگاه دست یافتند.

شرکت KT این آمار را چند هفته پس از معرفی گلکسی جامپ ۳ (که در بازار‌های دیگر با نام گلکسی M44 5G شناخته می‌شود) منتشر کرد.

galaxy-jump-3-658b9536eb3279f2c0621bd8_1_11zon

گلکسی جامپ ۳

اولین نسل گوشی گلکسی جامپ در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد که به فروش ۵۰۰ هزار واحدی دست یافت؛ در حالی که میزان فروش نسل دوم این گوشی از یک میلیون دستگاه عبور کرده است.

گلسی جامپ ۲ از چینش دوربین چهارگانه بهره می‌برد که در میان افراد مسن بسیار محبوب واقع شده است. همچنین این گوشی سامسونگ با برخی از ویژگی‌های انحصاری مانند جلوگیری از فیشینگ صوتی و ریموت کنترل عرضه شد.

گلکسی جامپ ۳ ماه گذشته در کره‌ی جنوبی معرفی شد. قلب تپنده‌ی این گوشی را پردازنده‌ی قدیمی اما همچنان توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ تشکیل می‌دهد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD برای خودنمایی در بازار کره آماده می‌شود.

قیمت گوشی گلکسی جامپ ۳، حدود ۳۱۰ دلار است. این گوشی به نمایشگر ۶٫۶ اینچی از نوع LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

در قاب پشتی گلکسی جامپ ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

در بالای نمایشگر گلکسی جامپ ۳ از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید