چگونه سامسونگ آیفون را شکست داد؟

چگونه سامسونگ آیفون را شکست داد؟

نرخ رضایت خریداران گلکسی S24 بسیار زیاد است؛ حتی بیشتر از آیفون. این دستاوردی مهم برای سامسونگ محسوب می‌شود.

کد خبر : ۱۷۶۵۸۴
بازدید : ۳۴

نرخ رضایت کاربران سامسونگ گلکسی S24 برای اولین‌بار از آیفون پیشی گرفته است. گزارش‌های ماه گذشته نشان داده‌اند که محبوبیت آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در بین مشتریان اپل رو به کاهش است و درحال‌حاضر، مردم خرید گوشی ‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را منطقی‌تر می‌دانند.

بر اساس گزارش زومیت و با استناد به آمار جدید، سامسونگ برای اولین‌بار موفق شده است با سری گلکسی اس ۲۴ به نرخ رضایت بیشتری از گوشی آیفون دست یابد. این آمار را مؤسسه‌ی PerfectRec ثبت کرده و مبتنی‌بر نظر کاربران گوگل است. PerfectRec بررسی می‌کند که چند درصد از مشتریان سامسونگ به سری گلکسی S24 امتیاز کامل (پنج ستاره) داده‌اند.

5990658

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا به‌ترتیب به نرخ رضایت ۹۱ و ۸۸ درصدی دست یافته‌اند. نرخ رضایت مشتریان از سری اس به‌طور شگفت‌انگیزی از نسل‌های پیشین گوشی سامسونگ پیشی گرفته است.

آیفون ۱۵ پرو از محبوبیت کمتری از آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو برخوردار است و از ماه ژانویه (دی و بهمن) نرخ رضایتش کاهش درخورتوجهی یافته است.

5990657

یکی از دلایل اصلی نارضایتی مشتریان اپل از گوشی آیفون مدل ۱۵ پرو، ناامیدی از عمر باتری و طراحی دستگاه مذکور است. اکنون کمتر از یک ماه از عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۴ می‌گذرد و نظرات اولیه‌ی کاربران نشان می‌دهد که گوشی‌های جدید سامسونگ توانسته‌اند نظر افراد زیادی را جلب کنند.

این نکته را باید در نظر گرفت که گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ به‌تازگی در ژانویه (دی و بهمن) عرضه شدند و تعداد بررسی‌ها برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو بیشتر از سری اس ۲۴ سامسونگ است. درواقع، کم‌بودن تعداد بررسی کاربران برای سری اس ۲۴ ممکن است یکی از دلایل افزایش نرخ رضایت مشتریان باشد.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید