امکان ویرایش پیامک‌ های ارسال‌شده در اندروید!

 امکان ویرایش پیامک‌ های ارسال‌شده در اندروید!

بنا به گفته این کاربر در صورتی که در برنامه Google Message انگشت خود را بر روی یک پیام نگه دارید یک آیکون مدادی شکل در منوی بالای صفحه ظاهر می‌شود. لمس این آیکون سبب می‌شود که باکس متنی مربوط به ویرایش این پیام نمایش داده شود.

کد خبر : ۱۷۷۷۲۳
بازدید : ۱۷

چندی پیش بود که گزارشی در مورد اضافه شدن قابلیت ویرایش پیام‌های متنی در پیام‌ رسان Google Message منتشر شد. در آن زمان اطلاعات ناچیزی در مورد این قابلیت در دسترس بود اما بررسی کدهای موجود در نسخه جدید و آزمایشی این برنامه اسنادی را منتشر می‌کند که نشان می‌دهد این قابلیت به طور قطع در حال توسعه است و در آینده نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد.

مطمئناً تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده است که پس از ارسال یک پیامک متوجه شوید اشتباهی در تایپ آن صورت گرفته است. تاکنون امکان ویرایش این پیام‌های متنی وجود نداشت اما به نظر می‌رسد گوگل این روزها مشغول توسعه قابلیتی است که به کاربران پیام رسان Google Message اجازه می‌دهد حتی پس از ارسال نیز پیام‌های متنی خود را ویرایش کنند. بررسی کدهای مربوط به نسخه آزمایشی این برنامه نشان می‌دهد که این قابلیت بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بررسی صورت گرفته در کدهای نسخه جدید و آزمایشی پیام رسان Google Message نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد قابلیت ویرایش پیام‌های متنی را در دسترس کاربران آن قرار دهد.

یکی از کاربران این برنامه توانسته است با ایجاد تغییراتی در آن این قابلیت را فعال و تصاویری را از نحوه عملکرد آن منتشر کند. این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان پیام‌های متنی را حتی پس از ارسال ویرایش کرد.

57

بنا به گفته این کاربر در صورتی که در برنامه Google Message انگشت خود را بر روی یک پیام نگه دارید یک آیکون مدادی شکل در منوی بالای صفحه ظاهر می‌شود. لمس این آیکون سبب می‌شود که باکس متنی مربوط به ویرایش این پیام نمایش داده شود.

این باکس با عنوان Editing message نشان داده شده است. کاربران باید پس از ویرایش پیام دکمه Send را لمس کنند تا پیام به صورت ویرایش داده شده برای گیرنده نمایش پیدا کند.

این کاربر اعلام کرده است که Google Messages حتی قابلیت مشاهده تاریخچه پیام‌های ویرایش شده را هم در دسترس کاربران قرار داده است. در این تاریخچه پیام اصلی با عنوان Original message قابل مشاهده است و می‌توان تغییرات صورت گرفته در پیام را هم مشاهده کرد.

بررسی کدهای موجود در نسخه آزمایشی این پیام‌ رسان تایید می‌کند که امکان ویرایش هر پیام تنها 30 دقیقه پس از ارسال وجود دارد و محدودیتی در این بخش در نظر گرفته شده است.

در حالی که قابلیت ویرایش پیام‌های متنی به پیام رسان Google Messages اضافه شده است به نظر می‌رسد استفاده از آن هنوز ممکن نیست. آنطور که از شواهد پیداست گوگل این قابلیت را هنوز به مرحله اجرا نرسانده است و باید تغییراتی در سیستم ارسال و دریافت پیام صورت بگیرد.

بدون شک برای استفاده از این قابلیت باید دستگاه گیرنده نیز آن را در وضعیت فعال قرار داده باشد. کاربری که توانسته است این قابلیت را در دستگاه خود در وضعیت فعال قرار دهد اعلام کرده که متن ویرایش شده به صورت یک پیام جداگانه به دست گیرندگان رسیده است که نشان از نقص این قابلیت دارد.

این اطلاعات در حالی در دسترس قرار گرفته است که اوایل هفته جاری گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد پیام رسان Google Messages قرار است در آینده نزدیک امکان ارسال واکنش به پیام‌های دریافتی را هم در اختیار داشته باشد.

گفته می‌شود این قابلیت ظاهر و شکلی شبیه به اینستاگرام دارد. انتظار می‌رود گوگل در نسخه نهایی از این پیام‌ رسان قابلیت ویرایش پیام‌های متنی و همچنین ارسال واکنش به آن‌ها را در دسترس بخشی از کاربران قرار دهد.

منبع: عصر ترکیه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید