(عکس) جزئیات جالب از چراغ مطالعه هوشمند ۷۰ دلاری شیائومی

(عکس) جزئیات جالب از چراغ مطالعه هوشمند ۷۰ دلاری شیائومی

چراغ مطالعه‌ی رومیزی شیائومی با قابلیت‌هایی کاربردی و جالب توجه معرفی شد.

کد خبر : ۲۰۴۱۷۴
بازدید : ۴۵

شیائومی از چراغ مطالعه‌ی MIJIA Desktop Study Lamp Pro با قابلیت‌های کاربردی از جمله تنظیم خودکار نور و حسگر تشخیص حرکت رونمایی کرد.

چراغ مطالعه‌ی رومیزی MIJIA Pro طراحی مینیمالیستی و رنگ سفید دارد تا با سبک‌های مختلف دکوراسیون خانه‌ هماهنگ شود. این محصول از ۱۲۰ لامپ با روشنایی بیش از ۳۰۰ لوکس بهره می‌برد (هر لوکس معادل یک لومن بر متر مربع است).

2_11zon

Xiaomi

شیائومی می‌گوید چراغ مطالعه‌ی جدیدش روشنایی را به‌طور یکنواخت برای میز مطالعه‌‌ای با عرض ۱٫۲ متر ارائه می‌دهد. لامپ‌ها از طریق لنز، نور را به صورت چندلایه پخش می‌کنند تا سایه‌ها و انعکاس‌های مزاحم ایجاد نشود.

3_11zon

Xiaomi

لامپ‌های LED کوچکی که در میجیا پرو استفاده شده‌اند، دارای دمای رنگی تا ۴۰۰۰ کلوین و شاخص رنگی Ra97 هستند که برای مطالعه‌ی راحت، میزان نور آبی را کاهش می‌دهند. این محصول از استاندارد RGD برای محافظت از خطر تابش نور آبی و گواهی TUV SUD بهره می‌برد.

چراغ مطالعه‌ی میجیا پرو از فناوری نوردهی DC ارتقا‌یافته استفاده می‌کند تا راحتی بیشتری برای چشم‌ها ارائه دهد. حسگر ۲۴ گیگاهرتزی دستگاه می‌تواند با تشخیص حرکات، لامپ‌های چراغ را روشن کند. می‌توانید حالت روشنایی تطبیقی را فعال کنید تا میجیا پرو براساس تغییرات نور محیط میزان روشنایی را به‌طور خودکار تغییر دهد.

قیمت چراغ مطالعه‌ی جدید شیائومی ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) است؛ اما برای مدت محدودی با قیمت ۴۶۹ یوان (۶۶ دلار) به‌فروش می‌رسد.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید