بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری و شارژدهی را بشناسید

بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری و شارژدهی را بشناسید

شیائومی به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و گجت‌ها به‌خوبی اهمیت شارژدهی و باتری را درک کرده و در سال‌های اخیر محصولاتی توانمند از این حیث روانه بازار نموده است. با این وجود حتی در میان محصولات مختلف این کمپانی نیز، برخی به ارائه شارژدهی عالی معروف هستند.

کد خبر : ۲۰۵۹۰۷
بازدید : ۱۳۵

اینجا ۷ گوشی شیائومی در کلاس‌های قیمتی و عملکردی مختلف را معرفی می‌کنیم که بهترین شارژدهی باتری را در میان هم‌رده‌های خود ارائه می‌دهند.

شارژدهی باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در خرید گوشی‌های موبایل مدرن به شمار می‌رود. گوشی‌های هوشمند امروزه به اجزای ثابت زندگی بسیاری از ما تبدیل شده‌اند و به همین دلیل دریافت بهترین عملکرد و شارژدهی از این دستگاه‌ها اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.

شیائومی به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و گجت‌ها به‌خوبی اهمیت شارژدهی و باتری را درک کرده و در سال‌های اخیر محصولاتی توانمند از این حیث روانه بازار نموده است. با این وجود حتی در میان محصولات مختلف این کمپانی نیز، برخی به ارائه شارژدهی عالی معروف هستند.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر ظرفیت باتری و شارژدهی

شیائومی در سال ۲۰۲۴ به پیشرفت‌های بزرگی هم در زمینه شارژدهی باتری و هم سرعت شارژ دست پیدا کرد؛ به‌طوری که محصولات جدید این کمپانی نه تنها توانایی ارائه شارژدهی یک یا چند روزه را دارند، بلکه قادرند در صورت خالی شدن باتری نیز با سرعتی باورنکردنی شارژ شوند.

در ادامه به معرفی ۷ گوشی مختلف شیائومی در کلاس‌های قیمتی و عملکردی مختلف می‌پردازیم که شارژدهی باتری استثنایی دارند. اگر اولویت شما در انتخاب یک گوشی موبایل شارژدهی بالای آن‌هاست احتمالا یکی از محصولات این لیست برای‌تان مناسب خواهد بود.

ردمی 13C 4G

ردمی 13 سی 4G یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های شیائومی به شمار می‌رود که با ارائه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به‌راحتی قادر است شما را به مدت یک روز همراهی کند.‌ این گوشی همچنین از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند به‌سرعت شارژ شود.

501_11zon

Redmi 13C 4G همچنین از تراشه اقتصادی هلیو G85 مدیاتک بهره برده و به یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر تشخیص عمق مجهز است که برای یک گوشی اقتصادی کاملا قابل قبول به شمار می‌رود.

ردمی 13C 5G

نسخه 5G گوشی ردمی 13C نیز همانند مدل 4G از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی شیائومی که یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های 5G بازار به شمار می‌رود شارژدهی باتری بسیار خوبی هم داشته و می‌تواند شما را حداقل یک روز همراهی کند.

502_11zon

گوشی جدید ردمی همچنین از تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک بهره برده و در مقایسه با مدل 4G اندکی قدرتمندتر به شمار می‌رود.

ردمی نوت 13 5G

503_11zon

ردمی نوت 13 5G نیز دیگر گوشی ارزشمند شیائومی از نظر شارژدهی باتری است که با بهره‌مندی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی هم عمر باتری بالایی دارد و هم به‌سرعت شارژ می‌شود. همچنین تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ به کار رفته در این گوشی نیز تا حد زیادی به ارائه شارژدهی مناسب از سوی این گوشی کمک خواهد کرد.

ردمی نوت 13

این گوشی همچنین از یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی نیز بهره برده تا توانمندی‌هایش تنها به عملکرد باتری خلاصه نشود. علاوه بر این، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی نیز آن را به یک گزینه میانرده اقتصادی برای کاربران مختلف تبدیل می‌کند.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس هم همانند محصولاتی که پیش‌تر معرفی شدند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد؛ با این تفاوت که شارژ سریع آن با توان ۱۲۰ وات انجام شده و امکان شارژ کامل دستگاه طی تنها چند دقیقه را به کاربران خواهد داد.

504_11zon

این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مدیاتک مجهز است که نه تنها عملکرد فنی بسیار خوبی دارد، بلکه فوق‌العاده بهینه بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. در کنار این قابلیت‌های فنی و باتری فوق‌العاده دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی را نیز نباید از یاد برد که عملکردی هم‌تراز پرچمداران را برای این میانرده چینی به ارمغان می‌آورد.

شیائومی 13T

همانند ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، شیائومی ۱۳ تی نیز باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را با شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی همراه کرده تا گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی باشد که هم به شارژدهی باتری گوشی‌شان اهمیت می‌دهند و هم به سرعت شارژ بالای آن.

505_11zon

این گوشی همچنین به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز بوده و در شمار قدرتمندترین دستگاه‌های حال حاضر شیائومی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به کار رفته در این گوشی نیز مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده آن را کامل می‌کند.

پوکو F6

به‌جز خانواده شیائومی و ردمی، پوکو نیز محصولاتی ارزشمند دارد که شارژدهی عالی و سرعت شارژی بالا را به‌طور همزمان به کاربران ارائه می‌دهند.‌ نمونه‌ای از این دستگاه‌ها پوکو اف ۶ است که با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قادر است حداقل یک روز کاربران را همراهی کرده و با ارائه توان شارژ ۱۲۰ واتی طی تنها چند دقیقه شارژ شود.

506_11zon

پوکو F6 همچنین در دیگر زمینه‌های سخت افزاری نیز محصولی سرآمد به شمار رفته و با استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 محصولی هم‌تراز پرچمداران روز دنیاست. علاوه بر این، صفحه نمایش OLED این گوشی نیز رزولوشنی 6.67 اینچی داشته و دوربین اصلی به کار رفته در آن نیز 50 مگاپیکسلی است.‌

پوکو اف ۶ به‌طور کلی یک گوشی گیمینگ خوش‌قیمت و خوش‌ساخت است که با ارائه طراحی جذاب، عملکرد فنی عالی و شارژدهی استثنایی پیشنهادی فوق‌العاده برای هر کاربر به شمار می‌رود.

شیائومی ۱۴ اولترا

گل سرسبد گوشی‌های پرچمدار Xiaomi نیز گوشی شیائومی ۱۴ اولترا است که در بخش شارژدهی هم درخشان و بی‌رقیب ظاهر شده است. این گوشی از یک باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که حتی در سنگین‌ترین استفاده‌ها هم قادر است طولانی‌مدت شما را همراهی کند. علاوه بر این، شارژ سریع ۹۰ واتی، شارژ بیسیم ۸۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز دیگر قابلیت‌های این گوشی هستند که آن را به محصولی همه‌فن‌حریف تبدیل می‌کنند.

507_11zon

شیائومی همچنین جدیدترین و بهترین اجزای سخت افزاری حال حاضر دنیا را نیز در پرچمدار جدیدش تعبیه کرده تا آن را به رقیبی جدی برای گوشی‌های سری گلکسی اس 24 و آیفون 15 تبدیل کند. بنابراین اگر دنبال خرید یک پرچمدار واقعی با شارژدهی بالا هستید در خرید Xiaomi 14 Ultra شک نکنید.

جمع‌بندی؛ شیائومی گوشی های متنوعی شارژدهی های عالی باتری ارائه می‌دهد

بر اساس آنچه مشاهده فرمودید شیائومی به‌خوبی توانسته گوشی‌هایی با شارژدهی استثنایی به بازار عرضه کند و در هر کلاس قیمتی و عملکردی محصولی با عملکرد عالی باتری به کاربران ارائه دهد. بنابراین چه قصد خرید یک محصول اقتصادی داشته باشید و چه یک پرچمدار تمام‌عیار با مشخصات فنی باورنکردنی، می‌توانید روی شیائومی و شارژدهی بالای گوشی‌های آن حساب باز کنید.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید