فال ابجد امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402؛ فردا، شروع یک روز کاملا جدید برای شماست!

فال ابجد امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402؛ فردا، شروع یک روز کاملا جدید برای شماست!

فال ابجد امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

کد خبر : ۱۳۳۱۱۳
بازدید : ۴۷

فرداید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۵ اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ب آ

اجازه ندهید روزتان بدون رسیدگی به موقعیتی خاص، به پایان برسد. زیرا متوجه خواهید شد که با عدم رسیدگی به مشکل، در واقع پیام نادرستی را به دیگری ارسال می کنید. نظرتان درباره چند شاخه گل با یک یادداشت عذرخواهی چیست؟

اردیبهشت: ب آ آ

فردا، برای شما پر از سرگرمی است. توجه خود را بر روی کاری که می خواهید انجام دهید متمرکز کنید. اگر لازم است، مسیر اهداف و جاه طلبی های خود را تغییر دهید.

خرداد: ج آ د

اگر بیش از حد فکر نکنید و به شهودتان اجازه دهید همه چیز را به شما بگوید، احتمالا به جایی که باید باشید، خواهید رسید. هنگامی که احساس سردرگمی می کنید، بهتر است از کسی کمک بخواهید. در غیر این صورت، از ادامه مسیر خودداری کنید.

تیر: آ ب ج

حتی اگر حفظ حریم خصوصی برایتان عالی باشد، موقعیت هایی را در زندگی روزمره خواهید داشت که باید مهارت های مدیریتی خود را نشان دهید. ممکن است خود را باور نداشته باشید، اما به هر حال باید کمی رهبری و مدیریت را تمرین کنید.

مرداد: د ب آ

کاری که باید انجام دهید این است که یک قدم به عقب برگردید تا بتوانید احساسات خود را با عینیت و صداقت ارزیابی کنید. به سمت هر اقدامی که هدایت شدید، نه تنها آشفتگی را از افکارتان، بلکه از محیط فیزیکی پیرامون تان پاک کنید.

شهریور: آ د ج

فردا، باید شروع یک روز کاملا جدید برای شما باشد. شما در افسوس و ناامیدی غوطه ور شده اید. عزیزان تان دائما از شما دوری می‌ کنند، زیرا شما احساس ناامیدی را به آن ها نیز، منتقل می کنید و بر آن ها تاثیر منفی می گذارید.

مهر: آ آ د

تمایل دارید در یک نزاع شرکت کنید تا صدای احساس تان شنیده شود. اما به طور شهودی، چیزی شما را از بیان نظرتان باز می دارد. به این شهود گوش دهید زیرا این چیزی است که شما را از خطر از دست دادن آنچه دارید باز می دارد. شما خوش شانس تر از چیزی هستید که می گویند.

آبان: د د د

شروع یک کار جدید هرگز ساده نیست. ممکن است احساس کنید که کمک های لازم را دریافت نمی کنید. اما قوی باشید. همیشه اولین قدم، سخت ترین خواهد بود.

آذر: ج ب آ

به همان اندازه که به دوستان و افرادی خارج از خانواده خود نیاز دارید، از کسانی که از نظر عاطفی روی شما سرمایه گذاری کرده اند، سود بیشتری خواهید برد.

دی: ب ب ب

نباید به خاطر اقتداری که دارید، مردم را از خود دور کنید. برای خود قفسی از طلا نسازید. همیشه کاری کنید که همه افراد طرفدارتان باشند، نه اینکه از شما متنفر باشند.

بهمن: د ب د

تمایل شما به پذیرش اشتباهات، شما را در موضع قدرت قرار می دهد. این ویژگی یک رهبر واقعی است. از نشان دادن آن به دیگران نترسید؛ زیرا این کار باعث می شود مدت زمان لازم برای اصلاح این اشتباهات، به حداقل برسند.

اسفند: ب ج د

شما بیشتر نگران نیازهای دیگران هستید تا نیازهای خودتان. باید کمی قوی تر باشید. فردا، فرصتی دوباره برای شماست تا به عنوان فردی که باید به آن تبدیل شوید، برای شناخت پتانسیل های واقعی خود تلاش کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید