فال ابجد امروز سه شنبه 26 فروردین 1402؛ کمی با خودت خلوت کن!

فال ابجد امروز سه شنبه 26 فروردین 1402؛ کمی با خودت خلوت کن!

فال ابجد امروز سه شنبه 26 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۳۳۲۷۷
بازدید : ۷۴

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز  ۲۶ اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب د ج

چیزهای خوب به دنبال شما هستند. حتی لحظات سخت نیز، پر از خوبی و زیبایی اند. شاید درک نکنید که یک روز سخت، چه چیزهایی را برای شما در بر دارد، اما قطعا شما را به جایی می رساند که باید بروید.

اردیبهشت: ب ج ب

آیا مخالفت ارزشش را دارد؟ در حال حاضر، شور و شوقی که نسبت به کسی دارید، بعدا می‌ تواند تبدیل به حرارتی شود که شعله‌ های یک مشاجره شدید را برافروزد.

خرداد: د ب ب

شما قلب تان را در دست تان گرفتید و حالا احساسات تان جریحه دار شده است. این شرایط در حال حاضر دردناک است، اما با گذشت زمان، بهبود خواهید یافت.

تیر: ب د د

مطمئن شوید جایی که تصمیم دارید پول تان را در آن سرمایه گذاری کنید، می‌ تواند بهترین نتایج را بدون ضرر و زیان به ارمغان بیاورد. هنگام تصمیم گیری های بزرگ، حتما با یک برنامه ریز مالی مشورت کنید

مرداد: د ب د

 دیگران ممکن است بدگویی کنند یا از روی کینه و بی دلیل، برایتان ناراحتی ایجاد کنند. امروز نباید خودتان هم بخشی از مشکل شوید. بلکه باید راه حلی پیدا کنید.

شهریور: د د د

قدرت درونی شما، یک موهبت واقعی است. تا زمانی که یک رابطه یا موقعیت شما را مجبور نکند که خود را بیش از پیش جلو ببرید، هرگز نخواهید فهمید که واقعا چقدر انعطاف پذیر هستید.

مهر: ب ب ج

امروز می تواند برای شما استرس زا باشد، اما این بدان معنا نیست که هیچ نقطه مثبتی در آن وجود نداشته باشد. اتفاقات زیادی همزمان در حال وقوع است

آبان: ب د ب

به آنچه می شنوید، خوب توجه کنید. افرادی که با شما ارتباط برقرار می کنند، همیشه همه چیز را واضح بیان نمی کنند. این به شما بستگی دارد که پس از اینکه نوع تعامل را درک کردید، منظور افراد و نحوه پاسخگویی به آن ها را نیز، درک کنید.

آذر: ب ب ب

زندگی سراسر درس هایی است که باید آموخت. ممکن است هر تجربه یا درسی که آن تجربه به زندگی شما می آورد را درک نکنید. اما حتی با فکر کردن به اتفاقاتی که رخ داده است، می توانید بینش بیشتری به دست آورید.

دی: ج د آ

شما ناخدای کشتی خود هستید. زندگی پر از تصمیم گیری هاست و حتی اگر امواج پر تلاطم زندگی، بر جهت گیری کشتی شما تاثیر بگذارد، شما همچنان می توانید کنترل را به دست بگیرید و خود را به جایی که باید برسید، هدایت کنید.

بهمن: ج ب د

ممکن است در حال حاضر فقط مواردی را ببینید که نیاز به تغییر و اصلاح دارند، اما فراموش نکنید که بخش های زیادی در زندگی شما وجود دارد که خیلی خوب پیش می روند. قدردان آن ها باشید.

اسفند: د آ ب

خلوت کردن با خود، کاری ارزشمند است. آن را دست کم نگیرید. امروز، کمی وقت گذراندن به تنهایی برای شما مفید است. می‌ توانید از این زمان برای کار بر روی برخی پروژه‌ ها یا کارهای شخصی استفاده کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید