فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت 1402؛ اکنون زمان تسلیم شدن نیست

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت 1402؛ اکنون زمان تسلیم شدن نیست

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت 1402؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

کد خبر : ۱۳۳۳۳۶
بازدید : ۱۳

فرداید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۷ اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:
فروردین: ب د ج

مهم نیست اکنون در کجا قرار دارید و شرایط چگونه است. در هر شرایطی که باشید، باز هم چیزی برای خوشبین بودن وجود دارد. در هر چیزی و هر زمانی، به دنبال معجزه باشید. معجزات زیادی در اطراف شما وجود دارد.

اردیبهشت: آ د آ

شما موفق شدید! دیگران شاید مشکلاتی بیافرینند که تاثیرات منفی بر شما بگذارد. اما شما از هر مشکلی فراتر خواهید رفت، زیرا ذهنیت درستی دارید.

خرداد: ب ب آ

تقریبا به خط پایان نزدیک شده اید! اکنون زمان تسلیم شدن نیست؛ حتی اگر مسائل مالی به شما فشار می آورد و نمی دانید چطور باید از پس مخارج خود برآیید. شما فردی خلاق هستید و می توانید راه چاره ای بیابید.

تیر: ب د آ

نگرانی شما را به جایی نمی رساند. سعی کنید نگرانی و توجهات خاص را کنار بگذارید و به جای آن، بر روی چیزهایی تمرکز کنید که بر آن ها کنترل دارید.

مرداد: آ آ آ

زمان می برد تا همه چیز دوباره مثل قبل شود. بعد از دوران همه گیری، کم کم دوباره آداب و رسوم گذشته در حال بازگشت است. کافیست روزنامه ها را مطالعه کنید تا ببینید در جهان چه اتفاقاتی دارد رخ می دهد.

شهریور: آ ب آ

به رویاهایتان توجه کنید. رویاها می توانند سمبل باشند و به شما بینشی نسبت به خودتان و شرایط تان بدهند. آن ها را روی کاغذ بنویسید و مدام بخوانید و درباره شان فکر کنید.

مهر: آ آ ج

هنوز چیزهای ناشناخته زیادی باقی مانده است. باید منتظر بمانید تا آن ها وارد زندگی تان شوند. این انتظار و مدیریت تغییراتی که به دلیل وقایع غیر منتظره در برنامه هایتان به وجود می آید، می تواند استرس شما را افزایش دهد. اما آرام بمانید.

آبان: آ ج ب

اگرچه گاهی خاطرات یک عشق قدیمی ممکن است قلب تان را به درد بیاورد، اما شما فرصت دارید تا با کسی که واقعا مناسب شماست، خاطرات جدید بسازید و زندگی تان را با او پر از لحظات مثبت کنید.

آذر: آ ب ب

اتفاق بالاخره می افتد. به جای اینکه بابت هر اتفاقی، انگشت اتهام را به سمت دیگران نشانه بروید، فکر کنید و ببینید چطور می توانید مشکل را حل کنید.

دی: ب د د

سعی کنید امروز چیزی خلق کنید. سعی کنید به دیگران هدیه بدهید و چه بهتر که آن هدیه را به جای خرید از مغازه، خودتان با دستان و خلاقیت خودتان بسازید!

بهمن: ب آ د

شما برای فصل بعدی زندگی خود آماده هستید. در سال جدید، تصمیم گرفته اید که نگاه خود را به آینده معطوف کنید. اما هر چقدر هم که سخت باشد، باید در لحظه بمانید، زیرا زمان حال نیز ارزشمند است.
اسفند: آ ج آ

چیزی عالی در انتظار شماست. زندگی به روش خودش، درست در زمانی که انتظارش را ندارید، به سمت بهتر شدن حرکت می کند. خوشبین بمانید و امید را در دل خود حفظ کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید