فال ابجد امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402؛ به برنامه خود پایبند باشید و فقط اقدام کنید!

فال ابجد امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402؛ به برنامه خود پایبند باشید و فقط اقدام کنید!

فال ابجد امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۳۳۵۰۸
بازدید : ۱۲

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۸ اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ج ج

برنامه ای بسازید که به شما در رسیدن به اهداف تان کمک می کند و شما را قادر می سازد که زندگی رویایی خود را داشته باشید. همه ما گاهی روزهای بدی را پشت سر گذاشته ایم، اما فقط کافیست اهداف خود را در ذهن داشته باشید، به برنامه خود پایبند باشید و فقط اقدام کنید.

اردیبهشت: آ ج ب

مراقبت از خود بسیار مهم است. برای رسیدن به اهداف تان باید به خوبی از خودتان مراقبت کنید. مراقبت نکردن از خود، به این معنی است که شما در بهترین حالت خودتان نیستید. و بهترین خود نبودن، دستیابی به زندگی رویایی تان را سخت تر کرده، و شما را فرسوده خواهد کرد.

خرداد: آ د ج

هرچه بیشتر انگیزه و الهام بگیرید، بیشتر می توانید رویاهایتان را دنبال کنید و برای رسیدن به هدف بزرگ تان تلاش کنید. میان کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید، تعادل برقرار کنید.

تیر: ج ج د

اوضاع گاهی بد خواهد شد. شما باید بپذیرید که این بخشی از زندگی همه است. ممکن است به نظر برسد که زندگی برخی افراد کاملا عالی و بی نقص است؛ اما آن ها فقط جنبه های کوچکی از زندگی خود را به شما نشان می دهند!

مرداد: د ب ب

به کاری که انجام می دهید ادامه دهید. به رویاپردازی ادامه دهید و به یاد داشته باشید که همیشه افرادی هستند که به شما می گویند: «تو دیوانه ای. امکان ندارد موفق شوی!» به آن ها گوش ندهید! هرگز اجازه ندهید کسی یا چیزی شما را از رسیدن به آنچه می خواهید و زندگی کردن به سبکی که همیشه آرزویش را داشتید، باز دارد.

شهریور: ب ب ج

پذیرای فرصت‌ های جدیدی باشید که شاید هرگز پیش‌ بینی نکرده‌ اید. این فرصت ها می توانند شما را به سمتی ببرند که حتی بهتر از آنچه در ذهن داشتید، باشد. چشم انداز و برنامه های شما ممکن است کمی تغییر کنند، اما این چیزی است که کل سفر را هیجان انگیزتر و منحصر به فردتر می کند.

مهر: آ ب ب

همیشه داشتن چشم اندازی در مورد آنچه می خواهید به دست آورید بسیار مهم است. آن را ایجاد کنید، بنویسید، یا در جایی نگه دارید که هر روز جلوی چشم تان باشد تا مقصد نهایی را به شما یادآوری کند. سپس گام های کوچک را بردارید و پایدار بمانید. مصمم باشید و خود را مقایسه نکنید. از سفر خود لذت ببرید و چشم انداز خود را در طول مسیر در ذهن داشته باشید.

آبان: د د ج

شما نمی توانید خوبی را بدون بدی داشته باشید. اما نحوه برخورد با موقعیت‌ های نه چندان خوب، تفاوت بین پسرفت و پیشرفت را مشخص می کند. اگر این چالش ها را فرصتی برای یادگیری و رشد بدانید، تنها خوبی از آن ها حاصل می شود. هر فرد موفقی که یک زندگی رویایی دارد، در زندگی اش چالش ها و عقب گردهایی داشته است.

آذر: ب ب د

این طبیعت انسان است که مقایسه کند. ما می خواهیم ببینیم چه چیزی ممکن است و چه چیزی می توانیم به دست آوریم. اما اگر این کار را درست انجام ندهید، خودکشی محض است! این کار روحیه، خلاقیت و پتانسیل های شما را می کشد.

دی: د آ ج

ما از بسیاری جهات، بدترین دشمن و منتقد خودمان هستیم! این یک نبرد دائمی است که باید در آن بجنگیم. اما نبرد، گاهی اوقات به رشد ما نیز کمک می کند. وقتی یاد بگیریم که چطور باید با آن منتقد کوچک درون مان رفتار کنیم، قوی تر شده، و یک قدم به زندگی رویایی مان نزدیک تر می شویم.

بهمن: ج ج آ

برای جلوگیری از فرسودگی، کارهایی را انجام دهید که با شغل شما مرتبط نیست. به عنوان مثال، مطالعه کنید، نقاشی بکشید، تمرین یوگا انجام دهید و یا در طبیعت وقت بگذرانید. همه این ها به شما کمک می کند تا دوباره شارژ شوید و انگیزه بگیرید.

اسفند: د د د

با در نظر گرفتن هدف خود، گام به گام کارهایی را که برای رسیدن به آن ها باید انجام دهید، ترسیم کنید. تقسیم کردن هدفی بزرگ به اهدافی کوچک تر، باعث می شود رویای بزرگ شما دست یافتنی تر به نظر برسد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید