فال ابجد امروز شنبه 30 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ از زندگی در حال حاضر لذت ببرید!

فال ابجد امروز شنبه 30 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ از زندگی در حال حاضر لذت ببرید!

فال ابجد امروز شنبه 30 اردیبهشت ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۳۳۷۷۲
بازدید : ۳۸

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت
در ادامه، فال ابجد امروز ۳۰ اردیبهشت را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ آ

عواطف و احساسات می توانند بر شما غلبه کنند. اما وقتی کنترل آن ها را به دست می گیرید، متوجه می شوید که خیلی بیشتر از آن چیزی هستید که تاکنون فکر می کردید.

اردیبهشت: ج د ج

به نظر می رسد که بسیاری از چالش ها شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند، اما حقیقت این است که شما بدون توجه به شرایطی که در آن قرار می گیرید، انتخاب هایی دارید.

خرداد: ج ج ج

گاهی اوقات درک دیگران کار دشواری است. اما وقتی آن ها شما را ناامید یا ناراحت کنند، تازه می فهمید واقعا چه کسی هستید. آن ها آینه شما و انعکاسی از خودتان هستند. بنابراین، باعث رشد شخصی تان خواهند شد.

تیر: د د آ

شما باید حتی برای مدت زمانی کوتاه، کمی فکر کنید. زمانی را برای آرامش خود در نظر بگیرید و به خودتان اجازه دهید در مورد زندگی و آینده تان فکر کنید.

مرداد: ب آ ب

شما باید خیلی چیزها را مدیریت کنید، اما وقتی دست به کار شوید، خواهید دید که چقدر خوب از عهده تمام کارهایی که بر سر راه تان قرار می گیرد، بر می آیید.

شهریور: آ آ ج

یک پایان، دری را به روی شروعی جدید باز می کند. این امر می تواند یک تغییر تلخ و شیرین در زندگی باشد، اما اتفاقات شگفت انگیزی برای شما رخ خواهد داد.

مهر: د د د

شما یک رهبر واقعی هستید. امروز، سرعت انجام کارها به شما بستگی دارد و دیگران چشم شان به شما و کارهایی است که انجام می دهید.

آبان: ج ج ب

قلب شما جایگاه مناسبی دارد. وقتی آماده شروع یک فرآیند شوید، دیگر هیچ چیز نمی تواند شما را از رفتن به دنبال آنچه می خواهید، بازدارد.

آذر: آ آ ج

از زندگی در حال حاضر لذت ببرید، اما به یاد داشته باشید که خاطرات خوبی از گذشته نیز وجود دارد، که یک عمر آن ها را به همراه خواهید داشت. شما نمی توانید به عقب برگردید، اما می توانید با مرور آن ها مکثی کنید و لبخند بزنید.

دی: آ د ب

ممکن است یک نفر قلب شما را بشکند. درد هرگز خوشایند نیست، اما ناامیدی، دری را به روی شادی خالص باز خواهد کرد. شاید نیاز باشد او اینگونه از زندگی شما بیرون برود، زیرا وفاداری و تعهد عمیق شما به رابطه ای است که برایتان مناسب نمی باشد

بهمن: د د ج

 به طور کلی، امسال توفیق بسیار زیادی برای شما وجود دارد، که با اعتماد به نفس و عشق زیادی پشتیبانی می شود. همچنین ممکن است امسال، سالی باشد که تشکیل خانواده می دهید.

اسفند: ب د آ

عشق قوی می ماند، با این حال، شما همیشه در رابطه خود مشکلی پیدا خواهید کرد. اما یاد خواهید گرفت که با برخی از آن ها به خوبی مبارزه کنید. مدیتیشن و ورزش جزئی از برنامه روزانه شما می شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید