فال ابجد امروز یکشنبه 7 خرداد ۱۴۰۲؛ خود را به باد تغییر بسپارید!

فال ابجد امروز یکشنبه 7 خرداد ۱۴۰۲؛  خود را به باد تغییر بسپارید!

فال ابجد امروز یکشنبه 7 خرداد ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.خانه

کد خبر : ۱۳۴۸۹۴
بازدید : ۱۲

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۷ خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ا ج

سعی کنید ببخشید. خودتان و گذشته تان را ببخشید. خرد شما در گذشته همانقدر بوده و کارهایی را که فکر می کردید درست است، انجام داده اید. اکنون بیشتر می دانید. با سایه های خود روبرو شده اید و بارها نور را به آن ها تابانده اید.

اردیبهشت: ج ج آ

اگر قرار باشد هر بار که زمین می خوریم تسلیم شویم، هرگز به جایی نمی رسیم. وقت آن است که قدرت خود را بازیابید. به عنوان یک بازیکن فعال در بازی زندگی ظاهر شوید و با همکاری نیروهای الهی، معجزه بیافرینید.

خرداد: د ج ب

تنها کاری که می توانید انجام دهید، این است که فرکانس انرژی خود را بالا نگه دارید و صبر و شکیبایی را تمرین کنید. ایمان داشته باشید که آنچه از آن شماست، در بهترین زمان راه خودش را به سوی شما خواهد یافت.

تیر: ج ج ب

هنگامی که صحبت از تحرک و ورزش می شود، تعادل و میانه روی را در پیش بگیرید. راهی برای به چالش کشیدن خود کنید، بدون اینکه خودتان را زیاد تحت فشار قرار دهید.

مرداد: د ب د

به خودتان لطفی کنید و مقاومت را کنار بگذارید و این وضعیت را به خوبی تشخیص دهید. ایجاد تغییراتی که بیشترین فایده را برای شما دارد و به خیر و صلاح شماست، کار آسانی نیست، اما تنها کاری است که در این لحظه از شما خواسته می شود.

شهریور: آ د ج

از موقعیت های سمی به سرعت خارج شوید. یاد بگیرید که برای زمان و انرژی خود ارزش قائل شوید. این تنها کاری است که در این لحظه از شما خواسته می شود.

مهر: آ آ آ

شما یک انتخاب دارید: یا می توانید تسلیم ترس تان شوید، یا به سمت آن مقصد ناشناخته قدم بردارید. توصیه می شود گزینه دوم را انتخاب کنید و از این فرصت برای حرکتی متفاوت، رشدی متفاوت و ملاقات با نسخه جدیدی از خودتان استفاده کنید.

آبان: د آ د

اگر چیزی وجود دارد که احساس می کنید در سطح روح باید انجام دهید، این ارتباط را کشف کنید. زندگی تضمینی ندارد. این همان چیزی است که هر تجربه ای را ارزشمندتر می کند.

آذر: ج ب د

از شما می خواهیم در آینه به خودتان نگاهی دقیق و طولانی بیاندازید، تا الگوهای اشتباهی که دائما تکرارشان می کنید و با آن ها به خودتان خیانت می کنید را مشاهده نمایید.

دی: ب د ج

خود را به باد تغییر بسپارید تا شما را به زیباترین مکان ها ببرد. و مهم تر از آن، خود را پاکسازی کنید تا به جسورترین و درخشان ترین نسخه خودتان تبدیل شوید.

بهمن: ج آ د

در مورد تعهدات شغلی و حرفه ای، مسیرهای پر پیچ و خم را انتخاب نکنید. هرچه در این زمان به اهداف خود متعهدتر باشید، بهتری می توانید امپراتوری خود را گسترش دهید.

اسفند: ب ب آ

به خاطر داشته باشید که اشتباه کردن و درس گرفتن از آن اشتباهات، بخشی از قانون بازی است که به شما کمک می کند تا از هر شرایطی عبور کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید