فال ابجد امروزسه شنبه ۹ خرداد 1402؛ انتخاب همیشه با شما بوده و هست!

فال ابجد امروزسه شنبه ۹ خرداد 1402؛ انتخاب همیشه با شما بوده و هست!

فال ابجد امروزسه شنبه ۹ خرداد 1402؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.​

کد خبر : ۱۳۵۲۰۴
بازدید : ۳۱۹

فرداید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۹ خرداد ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب د ج

اکنون زمان خوش شانسی شماست. زمانی است برای ورود به قلمرویی جدید؛ برای جذب فرصت هایی که به دنبالش بوده اید. فقط یک یادآوری! دیگر نیاز نیست از موضع ترس عمل کنید یا با ترس هایتان کنار بیایید.

اردیبهشت: آ د آ

مشکل از محیط شما نیست. احساس می کنید در واقعیتی گیر افتاده اید که مانند یک سیکل معیوب، خارج شدن از آن برایتان مقدور نیست. احساس می کنید راهی برای آزادی وجود ندارد.

خرداد: ب ب آ

ذهن انسان تمایل به پیچیدگی دارد. باور به اینکه آشفتگی و هرج و مرج قریب الوقوع است، برای ذهن آسان تر از این است که باور کند چیزهای خوبی در راه است. آگاهی خود را بالا ببرید تا به هیچ وجه طعمه این باور محدود کننده نشوید.

تیر: ب د آ

 غرور خود را کنار بگذارید و به دیگران اجازه همکاری بدهید. استفاده از قدرت جمعی راز موفقیت شما خواهد بود.

مرداد: آ آ آ

هیچ پاسخ درست و غلطی وجود ندارد. این صرفا چالشی است برای شما تا با افکار خود صادق باشید و ببینید که هدف و نیت درونی شما از این اقدامات چیست.

شهریور: آ ب آ

اکنون از خود بپرسید که می خواهید بقیه عمر خود را چطور بگذرانید؟ چیزی به ما می گوید که شما به این دنیا نیامده اید که در همه چیز دوم باشید. شما باید اول باشید!

مهر: آ آ ج

انتخاب همیشه با شما بوده و هست. بنابراین، انرژی خود را به خودتان بازگردانید. شروع به تمرکز روی رشد خود کنید. کائنات در حال حاضر توانایی تجلی و خلق شما را به شما اثبات می کند.

آبان: آ ج ب

 این هفته از بی عدالتی در محل کار رنج می برید. ممکن است متوجه شوید که اطرافیان شما به روش های غیر اصولی متوسل می شوند. شما یا باید جلوی این موضوع را بگیرید، یا به خاطر حفظ صلح و آرامش، سکوت کنید.

آذر: آ ب ب

به شما توصیه می شود که از چرخه بهره وری خارج شوید و برای مدتی در خدمت خودتان باشید. توصیه می شود در چند روز آینده لیست کارهای خود را ساده و سبک کنید.

دی: ب د د

به شما توصیه می شود که از چرخه بهره وری خارج شوید و برای مدتی در خدمت خودتان باشید. توصیه می شود در چند روز آینده لیست کارهای خود را ساده و سبک کنید.

بهمن: ب آ د

سعی کنید تصمیمات آگاهانه انجام دهید تا پشیمان نشوید. بر خلاف آنچه که فکر می کنید، با وسواس عمل کردن و سختگیر بودن، در این زمان راز موفقیت شما خواهد بود.

اسفند: آ ج آ

می دانیم! کار تیمی برایتان طاقت فرساست؛ به خصوص اگر اعضای تیم با شما هم نظر نباشند. در چنین شرایطی چطور می خواهید عمل کنید که عادلانه باشد؟ آیا حاضرید به قیمت حفظ صلح و آرامش، از منافع و ارزش های شرکت دست بکشید و ساکت بمانید؟

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید