فال ابجد امروز سه شنبه 14 تیر ۱۴۰۲؛ اجازه دهید حس ششمتان شما را هدایت کند!

فال ابجد امروز سه شنبه 14 تیر ۱۴۰۲؛ اجازه دهید حس ششمتان شما را هدایت کند!

فال ابجد امروز سه شنبه 14 تیر ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۴۰۴۵۲
بازدید : ۷۰۳

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز  ۱۴ تیرماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج د

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.

اردیبهشت: آ ب د

منتظر فرصت مناسب نباشید که فعالیتهای دوستان نزدیک یا خانواده‌تان را بررسی کنید. شما با مهربانی به صحبتهای دیگران گوش می‌دهید و عاقلانه واکنش نشان می‌دهید، اکنون این توانایی کمکتان می‌کند که تأثیرگذارتر باشید.

خرداد: ج د آ

اگر شما در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید، حالا این شیوه می‌تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید که به شما اجازه دهد در یک مسیر خلاقانه فعالیت کنید.

تیر: آ ج ج

فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

مرداد: ب ب د

سعی کنید که کارهایتان را به تنهایی انجام ندهید، بلکه به دیگران هم تکیه کنید. شریک شدن با دیگران باعث می‌شود که از انجام دادن این کارها لذت بیشتری هم ببرید.

شهریور: ب ب ب

 شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

مهر: ب آ د

 امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

آبان: ج د ج

اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

آذر: د د آ

ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

دی: د د ب

زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

بهمن: ج د ج

 شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

اسفند: آ آ د

اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

 
 
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید