خوشمزه‌ترین لیست غذای ساده برای نهار یا شام؛ میتونی همین الان بپزی!

خوشمزه‌ترین لیست غذای ساده برای نهار یا شام؛ میتونی همین الان بپزی!

برای همه ما پیش آمده که بخواهیم در فرصتی کم، با کمک طرز تهیه غذای ساده یک وعده غذایی خوشمزه را برای خانواده مهیا کنیم، اینجاست که یک پیشنهاد خوب و البته با مواد غذایی ساده و در دسترس، کاربردی خواهد بود.

کد خبر : ۱۶۷۴۹۸
بازدید : ۶۱۷۹

برای همه ما پیش آمده که بخواهیم در فرصتی کم با کمک طرز تهیه غذای ساده یک وعده غذایی خوشمزه را برای خانواده مهیا کنیم، اینجاست که یک پیشنهاد خوب و البته با مواد غذایی ساده و در دسترس، کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید تا سلکشنی از لیست بلند بالای غذاهای راحت و سریع را برای انتخابی بهتر باهم مرور کنیم.

سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی یک ترکیب خوشمزه از ماکارونی، مرغ، سبزیجات تازه و سس مایونز است که میتوان آن را به عنوان پیشنهاد غذای سریع و راحت در نظر گرفت.

کوکو سبزی

در میان غذاهای ایرانی ساده، کوکو سبزی یکی از بهترین غذاهاست که از ترکیب سبزیجات مختلف، تخم‌مرغ و ادویه‌های خاص ساخته می‌شود و طعم متفاوت و خوشمزه‌ای دارد.

4568721

شامی کباب

شامی کباب یک غذای اصیل ایرانی است که از گوشت چرخ‌کرده، سیب زمینی و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود و به عنوان هر دو مدل غذای نونی و غذای برنجی میتوان آن را سرو کرد.

سالاد الویه

سالاد الویه یک ترکیب خوشمزه از خیارشور، گوشت مرغ یا کالباس، سس الویه و دیگر مواد لازم سالاد الویه است که کمتر کسی لذت خوردن این غذای راحت را تجربه نکرده است.

کباب تابه‌ای

کباب تابه‌ای یک غذای خوشمزه با گوشت چرخ کرده است که از گوشت، سبزیجات و ادویه‌های متنوع تهیه می‌شود و اغلب بدون روغن در تابه پخته می‌شود. طعم خاص این کباب باعث محبوبیت آن شده است.

خوراک مرغ

خوراک مرغ یک غذای پرطرفدار است که از ترکیب مرغ با مواد غذایی مختلف تهیه می‌شود. طعم لذیذ و تغذیه‌ای خوراک مرغ آن را به گزینه مناسبی به عنوان غذای ساده برای ناهار یا شام می‌کند.

کلم پلو

کلم پلو یک غذای ایرانی سنتی است که از ترکیب برنج، کلم، گوشت چرخ‌کرده یا قطعات گوشت، زردچوبه و ادویه‌های دیگر تهیه می‌شود. برنج و کلم به همراه گوشت به دقت پخته می‌شوند تا یک پلو خوشمزه و مغذی به وجود بیاید. این غذا معمولاً با ماست یا مخلفات دیگر سرو می‌شود.

کشک بادمجان

اگر عاشق منوی غذا با بادمجان هستید، حتما کشک بادمجون را به راحتی از این منو انتخاب می‌کنید. غذایی ساده که از بادمجان پخته شده، کشک و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود و طعم خاص دارد.

4567724

دم پختک شیرازی

دم پختک شیرازی یکی از غذاهای ساده و مقوی است که می‌توانید به سرعت و به راحتی برای وعده نهار یا شام طبخ کنید. این غذای سریع و ساده با استفاده از مواد اولیه ارزان و در دسترس در دسترس تهیه می شود.

اگر تصمیم دارید یک شام بدون گوشت درست کنید، دم پختک و سایر غذاهای ترکیبی مشابه که امکان اضافه و کم کردن مواد اولیه به سبک دلخواه شما را فراهم می‌کنند، گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

منبع: همشهری

۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید