فال ابجد امروز سه شنبه 21 فروردین ماه 1403

فال ابجد امروز سه شنبه 21 فروردین ماه 1403

فال ابجد امروز سه شنبه 21 فروردین ماه 1403؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۸۳۹۶۸
بازدید : ۲۵۳۸۱

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید ؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 21 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ د ج

قدرت خلاقیت شما از قدرتهای زمینی تغذیه می شود و موقتا شما را قادر می سازد که به هرجایی بروید! اما به چیزهای غیرممکن نیندیشید؛ درعوض در مورد تمام امکانات و احتمالات رویاپردازی کنید. برای اینکه الان هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد!

اردیبهشت: د ب آ

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید

خرداد: آ ب ج

متاسفانه دنبال راه حل گشتن و یا کمک خواستن از یک دوست بی طرف برای وساطت کردن، حتی ممکن است مشکل و کشمکشی که رو به زیاد شدن است را دوچندان کند. ولی خوشبختانه شما می توانید راه دیگر و مهم تری را در پیش بگیرید و خودتان را از همه این نگرانی ها خلاص کنید. پس مطمئنا عقب گرد کردن ساده ترین راه حل برای تمام مشکلاتتان است.

تیر: ج آ د

قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

مرداد: ب آ آ

با وجود این اگر در پایان روز شما همچنان بر انجام دادن کارهایی که مهارتهای مخصوصتان را به کار می‌گیرند تمرکز کنید، بهترین احساس را خواهید داشت.

شهریور: آ ب آ

اگرچه شما در حالیکه به تغییرات ایجاد شده در محل کارتان توجهی نمی کنید روش شما این است برای رسیدن به موفقیت هم فعال و هم منفعل بوده و همیشه سرتان را شلوغ نگه دارید.

مهر: ب ج د

علاقه شدید برای رسیدن به موفقیت شاید دلیل خوبی برای آرمانی کردن موقعیت اخیرتان نباشد. و حالا اگر واقع بینانه و نه همانطوری که دلتان می خواهد به پیرامونتان نگاه کنید، بهتر از همیشه می توانید از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.

آبان: د ب د

خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید!

آذر: ب ج آ

متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.

دی:ج ب آ

درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

بهمن: د د د

اما احتمالا شما زیاد دوست ندارید بدون اینکه بهایی پرداخت کرده باشید چیز زیادی بخواهید! ولی بهتر است قبل از اینکه فرصتهای تان را از دست داده و بعد پشیمان شوید بیشتر حد و حدود خود را بشناسید.

اسفند: آ آ د

شما بیش از اندازه به احساسات افراد دیگر توجه می کنید تا کاری کنید آنها حس بهتری داشته باشند و در نتیجه احساس شما نسبت به خودتان نیز بهتر می شود. احساس مسئولیت کردن در قبال مشکلات افراد دیگر اول از همه شما راتبدیل به یک قهرمان می کند و اما اگر بیشتر ادامه دهید بعدها بدیهی است که تبدیل به وابستگی بینتان وکشمکشهای شدید شود.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید