تصاویری از اماکن توریستی که ثابت می‌کنند نباید به تبلیغ های مجازی اعتماد کنیم

تصاویری از اماکن توریستی که ثابت می‌کنند نباید به تبلیغ های مجازی اعتماد کنیم

به مکانی جذاب در اینستاگرام برخورده‌اید و حالا آرزوی سفر به آن را در سر دارید؟ پیش‌از بستن چمدان، این شاتر را ببینید و از حقیقت باخبر شوید.

کد خبر : ۱۹۵۹۰۳
بازدید : ۲۶

گشت‌وگذار در اینترنت می‌تواند روشی شگفت‌انگیز برای الهام گرفتن و برنامه‌ریزی سفر بعدی شما باشد؛ اما مراقب باشید! قرار نیست همه چیز دقیقا (یا شاید اصلا) شبیه به چیزی باشد که در اینترنت دیده‌اید.

برخی از مسافران، به‌ویژه اینفلوئنسرها، قصد دارند ماجراجویی‌های خود را به شکلی جذاب در رسانه‌های اجتماعی به‌تصویر بکشند. این موضوع وقتی که ما درنهایت به مقصدهایی که تبلیغ کرده‌اند می‌رویم و با چیزی مواجه می‌شویم که انتظارش را نداشتیم، به تجربه‌ای بسیار ناخوشایند تبدیل می‌شود. به‌عنوان مثال گردشگران ژاپنی، به‌علت تبلیغات رؤیایی و نقش پررنگ پاریس در فرهنگشان، پس از بازدید از پایتخت فرانسه به «سندرم پاریس» دچار می‌شوند.

در ادامه می‌توانید مکان‌‌هایی را ببینید که در اینترنت با شکوه فراوان نشان داده شده‌اند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

 
7_11zon

ساحل Railay

8_11zon

قصر نوی‌شُوانشتاین

10_11zon

 
 
11_11zon

سانتورینی

12_11zon

 
 
13_11zon

آبشار Havasupai

14_11zon

 
16_11zon (1)

دروازه توری شناور در میاجیما ژاپن

18_11zon

کازا بالیو

19_11zon

ونیز

 
20_11zon

چشم شیطان آلمان

21_11zon

 
 
23_11zon

پل بامبو و مزرعه برنج در تایلند

25_11zon

پل بروکلین

27_11zon

معبد هاکونه در ژاپن

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید