تصاویری از اماکن توریستی که ثابت میکنند نباید به تبلیغ های مجازی اعتماد کنیم
به مکانی جذاب در اینستاگرام برخوردهاید و حالا آرزوی سفر به آن را در سر دارید؟ پیشاز بستن چمدان، این شاتر را ببینید و از حقیقت باخبر شوید.
گشتوگذار در اینترنت میتواند روشی شگفتانگیز برای الهام گرفتن و برنامهریزی سفر بعدی شما باشد؛ اما مراقب باشید! قرار نیست همه چیز دقیقا (یا شاید اصلا) شبیه به چیزی باشد که در اینترنت دیدهاید.
برخی از مسافران، بهویژه اینفلوئنسرها، قصد دارند ماجراجوییهای خود را به شکلی جذاب در رسانههای اجتماعی بهتصویر بکشند. این موضوع وقتی که ما درنهایت به مقصدهایی که تبلیغ کردهاند میرویم و با چیزی مواجه میشویم که انتظارش را نداشتیم، به تجربهای بسیار ناخوشایند تبدیل میشود. بهعنوان مثال گردشگران ژاپنی، بهعلت تبلیغات رؤیایی و نقش پررنگ پاریس در فرهنگشان، پس از بازدید از پایتخت فرانسه به «سندرم پاریس» دچار میشوند.
در ادامه میتوانید مکانهایی را ببینید که در اینترنت با شکوه فراوان نشان داده شدهاند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.
ساحل Railay
قصر نویشُوانشتاین
سانتورینی
آبشار Havasupai
دروازه توری شناور در میاجیما ژاپن
کازا بالیو
ونیز
چشم شیطان آلمان
پل بامبو و مزرعه برنج در تایلند
پل بروکلین
معبد هاکونه در ژاپن
منبع: خبرآنلاین