(تصاویر) نقاشی‌هایی باورنکردنی که مکان‌های متروکه را تغییر می‌دهند

(تصاویر) نقاشی‌هایی باورنکردنی که مکان‌های متروکه را تغییر می‌دهند

ساختمان‌های متروکه به لطف نقاشی‌های دیواری فراواقعی اسکاف جان تازه‌ای می‌گیرند.

کد خبر : ۱۸۸۶۸۹
بازدید : ۵۵۷

فرادید| ساختمان‌های متروکه به لطف نقاشی‌های دیواری فراواقعی اسکاف جان تازه‌ای می‌گیرند. این هنرمند خودآموخته‌ی فرانسوی به دنبال مکان‌های غیرمتعارف است تا با تصاویر شگفت‌انگیز خود، از حیوانات بزرگ گرفته تا شخصیت‌های کارتونی آشنا، آن‌ها را تزئین کند.

به گزارش فرادید، اگرچه درک این آثار تنها در یک عکس دشوار است، اما تمام نقاشی‌های دیواری اسکاف به صورت دوبعدی خلق شده‌اند. او با پرسپکتیو و نور و سایه، موفق شده این توهم را ایجاد کند که این چهره‌ها نه تنها روی یک سطح صاف نقاشی شده‌اند، بلکه مقابل یا روی آن ایستاده‌اند.

9

اسکاف برای اثبات این میزان از واقع‌گرایی، معمولاً کنار کارهای تمام‌شده‌ی خود عکس می‌گیرد تا تماشاگر بفهمد چه چیزی سه‌بعدی است و چه چیزی نیست. 

8

مکان‌های هنری اسکاف متفاوت هستند، اما همیشه مکان‌های نادیده گرفته‌شده‌ای مانند کارخانه، خانه و حتی استخرهای بلااستفاده هستند. وقتی او کار روی دیوارها را شروع می‌کند، دیوارها به سرعت به پورتال‌هایی برای ظهور شخصیت‌هایی در اندازه واقعی تبدیل می‌شوند. در برخی از آثار او، به نظر می‌رسد سر یک اژدها از یک غار تاریک بیرون آمده، یا یک تمساح بسیار بزرگ در حال خروج از یک گذرگاه طاقدار آتشین است. 

7

 

6

5

4

3

2

1

1

مترجم: زهرا ذوالقدر 

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید