جهان فوتبال در شوک خونریزی مغزی یک اسطوره

جهان فوتبال در شوک خونریزی مغزی یک اسطوره

بر این اساس رسانه‌های هلندی خبر دادند دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و مدیر سابق باشگاه آژاکس در کرواسی بوده که به‌دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شده است و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

کد خبر : ۱۴۱۱۱۸
بازدید : ۱۸۳

روز جمعه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حال ادوین فان در سار دروازه بان سابق هلند و منچستریونایتد مساعد نیست.

بر این اساس رسانه‌های هلندی خبر دادند دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و مدیر سابق باشگاه آژاکس در کرواسی بوده که به‌دلیل خونریزی مغزی به بیمارستان منتقل شده است و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

پزشکان در حال مداوای این دروازه بان هستند و هنوز بیانیه‌ای از سوی بیمارستان درباره آخرین شرایط فان در سار منتشر نشده است.

پس از اینکه باشگاه آژاکس در مورد این دروازه بان اسطوره‌ای خود اطلاع‌رسانی کرد، پیام‌های حمایتی برای ادوین فن در سار سرازیر شد.

این ستاره 53 ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. او روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آنها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد اما در وضعیت پایداری قرار داشت.

خود باشگاه سپس از طرف خانواده بروزرسانی از وضعیت فان درسار را منتشر کرده است: «ادوین فان درسار فعلاً در مراقبت‌های ویژه خواهد ماند. وضعیت او پایدار است اما هنوز نگران کننده است. آژاکس این اطلاعات را از طرف آنماری فان درسار، همسر ادوین به اشتراک می‌گذارد.»

فان در سار هم در آژاکس و هم در منچستریونایتد جایگاه نمادینی دارد و با هر دو باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و همچنین 130 بازی ملی برای هلند انجام داده است.

ریو فردیناند، هم تیمی سابق او در یونایتد، از جمله کسانی بود که پیام‌های حمایت خود را منتشر کرد و در توئیتی نوشت: «ادوین یک مبارز است. فکر ما با خانواده فان درسار است.»

دیوید سیمن، دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس و آرسنال نیز نوشت: «با آرزوی بهبودی کامل و سریع برای یک انسان فوق‌العاده ادوین فان درسار، مرد بزرگ قوی بمان!»

فان درسار همچنین در یک دوره چهار ساله با فولام عالی بود و دروازه بان ذخیره او در بخشی از آن دوره، مارک کراسلی نیز پیامی منتشر کرد: «هم تیمی سابق من ادوین فان در سار. برایت دعا می‌کنم دوست من برای بهبودی سریع. یک جنتلمن واقعی و یک دروازه بان بزرگ، از کار کردن در کنار تو لذت بردم و برایم افتخار بود.»

اکانت رسمی منچستریونایتد تصویری از او را با این جمله منتشر کرد: «همه عشق و قدرت خود را برای تو می‌فرستیم، ادوین». اتحادیه فوتبال اروپا یوفا نیز نوشت: «پس از بستری شدن او در بیمارستان، افکار و بهترین آرزوهای یوفا و کل فوتبال اروپا با ادوین فان درسار و خانواده‌اش است. ما همه با تو هستیم، ادوین.»

آژاکس روز شنبه با یک بازی خانگی مقابل تیم هلندی دن‎بوس، تدارکات پیش فصل خود را آغاز کرد و قبل از شروع این بازی، بازیکنان آژاکس تی‌شرت‌های سبز رنگ با شماره یک و نام فان درسار در جلوی آن، به تن داشتند.

ادوین روز پنجشنبه، ظاهراً در یک ضیافت خانوادگی با دخترش لین و دوستانش در یک رستوران در جزیره خوار کرواسی حضور داشته است. او همچنین یک روز قبل از آن، با یک دی.جی سرشناس در کرواسی عکس گرفت و آنجا نیز حال و روحیه‌اش کاملاً خوب بود.

فان در سار در طول دوران حرفه‌ای خود علاوه بر منچستریونایتد در تیم‌های آژاکس، یوونتوس و فولام بازی کرد.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید