واکنش مدیرعامل فولاد به مذاکره با یحیی و ربیعی:

یحیی اسطوره مربیگری ایران است؛ او را می خواهیم

یحیی اسطوره مربیگری ایران است؛ او را می خواهیم

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه یحیی گل‌محمدی در بازی قبلی فولاد در ورزشگاه تشویق شد و آیا با او مذاکره‌ای شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تمام گزینه‌های ما برای انتخاب سرمربی داخلی هستند. آقای گل محمدی یکی از اسطوره‌های مربیگری در ایران است که جام‌های زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و همه خواهان جذب او هستند.

کد خبر : ۱۷۶۹۳۸
بازدید : ۱۱

مدیرعامل فولاد گفت ما هم مثل همه تیم ها خواهان جذب یحیی گل محمدی هستیم. او البته گفت که قرارداد سرمربی آینده فولاد دو سال و نیمه خواهد بود.

با گذشت چند روز از فسخ قرارداد ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی با فولاد خوزستان، این باشگاه هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده است. در چنین شرایطی مسئولان فولاد به دنبال انتخاب جایگزین مارتینز هستند و قرار است طی دو روز آینده به جمع‌بندی و انتخاب برسند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت وگویی که دیشب با برنامه شب‌های فوتبالی داشت، در این باره عنوان کرد: اکنون همه باید به فولاد ریشه دار کمک کنیم تا به روزهای اوجش برگردد. فولاد چالش‌های زیادی را پشت سر گذرانده و جایگاه آن، این جای جدول نیست. تلاش ما این است که فولاد امسال به یک جایگاه حداقلی برسد. آینده نگری ما این است که این فصل فولاد در یک رتبه تک رقمی قرار بگیرد.

او ادامه داد: اکنون به دنبال این نیستیم که باری به هر جهت یک سرمربی را بیاوریم و کار کنیم. اکنون دغدغه مسئولان شرکت و باشگاه و نیز مسئولان استان خوزستان این است که فولاد از این تنش خارج شود.

مدیرعامل فولاد همچنین گفت: من به دنبال این هستم که یک سرمربی خوب و تراز اول برای تیم فولاد، تا دو روز آینده جذب کنیم و با او قرارداد دو و نیم ساله بسته شود تا در این مدت بتوانیم فولاد را به شرایط خوبش برگردانیم و شاهد حضور بازیکنان خوزستانی در تیم فولاد باشیم.

رضاییان درباره اینکه یحیی گل‌محمدی در بازی قبلی فولاد در ورزشگاه تشویق شد و آیا با او مذاکره‌ای شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تمام گزینه‌های ما برای انتخاب سرمربی داخلی هستند. آقای گل محمدی یکی از اسطوره‌های مربیگری در ایران است که جام‌های زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و همه خواهان جذب او هستند.

مدیرعامل فولاد افزود: درباره انتخاب سرمربی تا فردا عصر به جمع‌بندی خواهیم رسید. شبانه روز در حال تلاش برای انتخاب سرمربی هستیم و شب گذشته تا ۴ بامداد فردا در جلسه بودیم. به هر حال می‌خواهیم در کوتاه‌ترین زمان بهترین فرد را برای مربیگری در فولاد انتخاب کنیم.

رضاییان در پاسخ به این پرسش که آیا روز شنبه با مدیران ذوب آهن برای جذب محمد ربیعی جلسه‌ای دارند، افزود: من دوست ندارم نامی از فردی و باشگاهی ببرم، اما بله، با برخی باشگاه‌ها صحبت می‌کنیم تا بتوانیم سرمربیان آنها را جذب کنیم.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید