(تصاویر) عجیب ترین شاسی بلند لکسس وارد بازار می شود!

(تصاویر) عجیب ترین شاسی بلند لکسس وارد بازار می شود!

لکسس جی اکس 2024 از شاسی نردبانی، سیستم تعلیق دوجناقی در محور جلو و مالتی لینک در محور عقب استفاده می کند.

کد خبر : ۱۳۶۶۰۹
بازدید : ۱۱۲

 لکسس با معرفی شاسی بلند جی اکس مدل 2024، مخاطبان خود را کاملا غافلگیر کرد. جی اکس جدید در واقع دریچه ای برای ورود این خودرو به نسل سوم خود است که در سال 2010 معرفی شده بود.

رویکرد لکسس در طراحی این محصول با سابقه ای که از نمونه های قبلی سراغ داریم کاملا متفاوت و البته جسورانه بوده است. اینجا بیشتر از آنکه حس لوکس به مخاطب انتقال یابد، با یک آفرودر جدی روبرو می شویم که آماده ماجراجویی در بیراهه نوردی است.

لکسس جی اکس 2024 از شاسی نردبانی، سیستم تعلیق دوجناقی در محور جلو و مالتی لینک در محور عقب استفاده می کند. فرمان خودکار الکترونیک در شاسی بلند جدید لکسس بروزرسانی شده و براساس ادعای این کمپانی، در مسیرهای ناهموار و شرایط آفرود فرمان پذیری بسیار بهتری را به نمایش می گذارد.

سیستم تعلیق تطبیقی با کمک فنرهای فعال به عنوان آپشن پیش روی مشتریان لکسس قرار خواهد گرفت:
 
 

لکسس جی اکس 2024

لکسس جی اکس 2024

لکسس جی اکس 2024

لکسس جی اکس 2024

لکسس جی اکس 2024

در حال حاضر تنها آپشن تایید شده در بخش پیشرانه مربوط به تریم جی اکس 550 می شود. تپنده 6 سیلندر توربودوقلو 3.4 لیتری با 349 اسب بخار خروجی و گشتاور 649 نیوتن متر که با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. شاخص یدک کشی این لکسس نیز عدد 3629 کیلوگرم را نشان می دهد.

سامانه تمام چرخ محرک فعال و دیفرانسیل ال اس دی از ویژگی های جذاب این مدل برای علاقه مندان به آفرود محسوب می شوند.

عجیب ترین شاسی بلند لکسس وارد بازار می شود! (+عکس)

لکسس در نظر دارد تریم هیبریدی جی اکس را نیز در آینده معرفی کند.

خریداران آفرودر جدید لکسس برای بدنه 11 رنگ متنوع را پیش روی خود دارند. رینگ های آلومینیومی 18 اینچی با لاستیک های 33 اینچی به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده است. در تریم های بالاتر رینگ های 20 و 22 اینچی ارائه می شوند.

به رغم ظاهر جان سخت آفرودی، داخل کابین شرایط لوکسی را مشاهده می کنیم که با فناورانه هایی مانند نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، نمایشگر 14 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نمایشگر هداپ و... همراه شده است.

جانمایی صندلی ها نیز در 2 حالت برای لکسس جی اکس در نظر گرفته شده است. تریم 6 صندلی که ردیف دوم صندلی های کاپیتانی دارد و تریم 7 صندلی که ردیف دوم صندلی نیمکتی خواهد داشت.

گرم کن و تهویه صندلی ها برای دریف اول آپشن استاندارد و گرم کن برای ردیف دوم به عنوان آپشن با هزینه اضافه در نظر گرفته شده است.

 

قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است.

سال گذشته، لکسس برابر با 29945 دستگاه شاسی بلند جی اکس را تحویل مشتریان خود دارد که در مقایسه با سال 2021 با 32509 دستگاه حدود 8 درصد کاهش را نشان می دهد. حال لکسس با معرفی نسل جدید و تغییرات طراحی/فنی تلاش دارد تا موفقیت فروش این محصول را تضمین کند.

 

لکسس جی اکس 2024 کابین

لکسس جی اکس 2024 کابین

لکسس جی اکس 2024 کابین

لکسس جی اکس 2024 کابین

لکسس جی اکس 2024 کابین

لکسس جی اکس 2024 کابین

لکسس جی اکس 2024 کابین

منبع: عصر ایران

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید