(تصاویر) میتسوبیشی از رقیب هایلوکس رونمایی کرد؛ پیکاپی که جایش در ایران خالی است

(تصاویر) میتسوبیشی از رقیب هایلوکس رونمایی کرد؛ پیکاپی که جایش در ایران خالی است

این پیکاپ سایز متوسط با ظاهری تازه در داخل و خارج، همراه با تغییرات عمیقی وارد نسل ششم خود می‌شود.این خودرو در مدل‌های بدنه دو کابین، کابین کلاب و تک کابین با افزایش ۶۰ درصدی استحکام پیچشی در دسترس خواهد بود.

کد خبر : ۱۴۳۸۸۷
بازدید : ۹۶۹

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و تبلیغات و تیزرهای مختلف، نوبت به رونمایی پیکاپ جدید میتسوبیشی رسیده است. نام این پیکاپ سایز متوسط، ترایتون و در برخی بازارها، L۲۰۰ است.

این پیکاپ سایز متوسط با ظاهری تازه در داخل و خارج، همراه با تغییرات عمیقی وارد نسل ششم خود می‌شود.این خودرو در مدل‌های بدنه دو کابین، کابین کلاب و تک کابین با افزایش ۶۰ درصدی استحکام پیچشی در دسترس خواهد بود.

با تغییر یک ماده جدید فولادی که دارای کشش بالایی است، بدنه در مقایسه با نسل قبلی L۲۰۰ سبک‌تر می‌شود.میتسوبیشی می‌گوید، این وسیله نقلیه کاربردی اکنون بزرگتر از قبل شده است، اما افزایش وزن با استفاده از فولاد سبک‌تر به حداقل رسیده است.

16

سبک طراحی جدید محصولات میتسوبیشی در این خودرو حضور دارد.طراحی دو چراغ که در مدل‌هایی مانند اکلیپس‌کراس و اوتلندر دیده می‌شد، به این پیکاپ هم رسوخ کرده است.با توجه به استایل و طراحی نمای جلویی، با ظاهری تهاجمی و عضلانی روبه‌رو هستیم.

نسخه‌های سطح بالا دارای جلوپنجره همرنگ بدنه، همراه با روکش تیتانیومی تیره برای قسمت‌های خاصی از بدنه هستند.

17

خطوط تند و تیز و کشیده، به نمای جانبی جذابیتی بیشتر تزریق کرده است.در نمای پشتی، به رسم و سبک هر پیکاپ، با چراغ‌های عمودی روبه‌رو هستیم.در مجموع میتسوبیشی ترایتون در نمای خارجی، از طراحی نسبتا قابل قبولی برخوردار بوده و می‌تواند عاشقان پیکاپ‌های عضلانی و بزرگ را به سمت خود جذب کند.

با استفاده از یک قاب دور گلگیر و یک پله جدید اضافه شده در گوشه سپر، کاربردی بودن را بیشتر نشان می‌دهد.

18

فضای داخلی نیز به‌طور کامل به‌روزرسانی شده است.از اینکه می‌بینیم کیلومترشمار هنوز به سبک قبل آنالوگ است، کمی سورپرایز شدیم! کنترل‌های جداگانهای برای تنظیمات تهویه هوا به همراه چند کلید میانبری در زیر صفحه نمایش لمسی وجود دارد.

19

به طور کلی، داشبورد دارای یک طرح ساده و کاربردی است، دقیقاً همان چیزی که از یک خودروی کاری انتظار دارید.جابجایی بین ۲WD و ۴WD، با استفاده از کنترلر نصب شده روی کنسول وسط انجام می‌شود که در کنار آن، دکمه‌ای برای حالت‌های رانندگی نیز پیدا خواهید کرد.

20

بسته به مدل انتخابی، رقیب جدید فورد رنجر و تویوتا هایلوکس، سیستم‌های Super Select ۴WD-II و Easy Select ۴WD را ارائه می‌دهد که اولی دارای یک دیفرانسیل لغزش محدود مرکزی است که ۴۰ درصد قدرت را به جلو و ۶۰ درصد باقی‌مانده را به عقب انتقال می‌دهد.

این سیستم در حالت چهار چرخ محرک حالت‌های قابل انتخابی مانند ۲H (RWD) ،۴H (۴x۴) ،۴HLc (۴x۴ با دیفرانسیل مرکزی قفل شده) و ۴LLc (محدوده پایین با دیفرانسیل مرکزی قفل شده) را ارائه می‌دهد.حالت‌های رانندگی عادی، اکو، شن، برف، گل، شن و سنگ و... هم وجود دارد.

21

میتسوبیشی تنها به موتور دیزلی جدید اشاره کرده است؛یک پیشرانه ۲.۴ لیتری در سه نسخه ۱۴۸ اسب‌بخاری و ۳۳۰ نیوتن‌متری، ۱۸۱ اسب‌بخاری و ۴۳۰ نیوتن‌متری و قوی‌ترین آن، با ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن‌متر موجود است.این پیشرانه به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا دنده دستی متصل می‌شود.

22

برخی از تصاویر، مدل رالی را که برای شرکت در رالی کراس کانتری آسیا طراحی شده است، به تصویر می‌کشند.

تریتون یا همان L۲۰۰ جدید که در حال حاضر در تایلند به فروش می‌رسد، به تدریج در کشورهای آسه‌آن و اقیانوسیه معرفی شده و پس از آن، در اوایل سال ۲۰۲۴، برای اولین‌بار پس از ۱۲ سال در ژاپن به فروش می‌رسد.

این خودرو با حضور خود در بازار ایران، می‌توانست فضایی رقابتی با سایر پیکاپ‌های آفرودی تشکیل دهد و تشنگان آفرود و رانندگی در مسیرهای صعب‌العبور را به خود جذب کند.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید