(عکس) تنها پیکاپ وارداتی که با استاندارهای اروپا وارد ایران شد

(عکس) تنها پیکاپ وارداتی که با استاندارهای اروپا وارد ایران شد

پیکاپ دوکابین تاگا تنها پیکاپ وارداتی است که توانسته با استاندارهای روز اروپا وارد ایران شود.

کد خبر : ۱۴۷۱۲۷
بازدید : ۸۱۵

در میان خودروهای وارداتی این روزهای بازار ایران خودرو پیکاپ دوکابین تاگا تنها محصول وارداتی است که  توانسته است با اخذ استاندارهای روز اروپا وارد ایران شده و پلاک ملی دریافت کند.

اخذ استاندارهای 85 گانه برای تولید خودروهای داخلی و گرفتن استاندار اروپایی موسوم به E-MARK از جمله شرایط تولید و یا واردات خودرو به کشور است.

این روزها برای تسهیل شرایط واردات خودرو به کشور علاوه بر استانداردهای اروپا استاندارهای چین موسوم به ccc نیز مورد قبول بوده و بنابراین برخی از خودروهای عموما چینی می توانند با ارائه این استاندار نیز وارد کشور شوند.

33

پیکاپ دو کابین تاگا که محصول مشارکت ایسوزو ژاپن و شرکت چینی چینگ لینگ موتورزاست، توسط  صنایع خودروسازی پادرا وارد کشور شده  و به عنوان اولین پیکاپ وارداتی این روزهای بازار ایران توانست با استاندارهای اروپایی (E-MARK) و نه چینی پلاک ملی دریافت کند.

مشخصات فنی

پیکاپ تاگا به یک موتور 1.8  لیتری توربو GDi با توان227  اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن مجهز است که از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی قدرت موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

البته پیکاپ کینگ لینگ تاگا در بازارهای جهانی دارای یک نسخه مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هم می باشد که ممکن است پادران موتور در آینده این  پیکاپ  را با گیربکس اتومات هم به بازار عرضه کند.

34

35

 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی  تاگا به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، دوربین ۳۶۰ درجه، صندل برقی راننده و سرنشین جلو، کروز کنترل، زیر آرنجی و شارژر USB ردیف عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی با گرمکن، رینگ آلومینیومی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، رادار خطی مجهز است.

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید