(عکس) اف جی بروزر ؛ تویوتا جذاب ترین آفرودر جهان را معرفی کرد

(عکس) اف جی بروزر ؛ تویوتا جذاب ترین آفرودر جهان را معرفی کرد

سِما ( SEMA ) یک رویداد مهم خودرویی است که از سال 1963 تا کنون در آمریکا برگزار شده و به محصولات تیونینگ و قطعات مرتبط با این حوزه اختصاص دارد.

کد خبر : ۱۵۹۷۲۷
بازدید : ۸۶۴

یکی دیگر از ویژگی های جالب اف جی بروزر به استفاده از یک اسکید پلید متحرک یا سینی جدید زیر خودرو مربوط می شود که حرکتی شبیه چرخ تانک دارد.

در صورت گیر کردن در مسیر آفرود و با فشردن یک دکمه از داخل کابین می توان آن را فعال کرد و احتمالا لندکروزر را از مانع زمینی نجات داد.

1663196_910

یکی دیگر از ویژگی های جالب اف جی بروزر به استفاده از یک اسکید پلید متحرک یا سینی جدید زیر خودرو مربوط می شود که حرکتی شبیه چرخ تانک دارد. در صورت گیر کردن در مسیر آفرود و با فشردن یک دکمه از داخل کابین می توان آن را فعال کرد و احتمالا لندکروزر را از مانع زمینی نجات داد.

1663195_678

سِما ( SEMA ) یک رویداد مهم خودرویی است که از سال 1963 تا کنون در آمریکا برگزار شده و به محصولات تیونینگ و قطعات مرتبط با این حوزه اختصاص دارد. جذاب ترین بخش نمایشگاه سما به حضور خودروهای تیونینگ مربوط می شود که رکوردهای  اسب بخار  را جابجا می کنند.

تویوتا  برای نمایشگاه سما امسال یک ترکیب برنده را آماده کرده که قطعا در این رویداد خودرویی به شدت جلب نظر خواهد کرد.  لندکروزر اف جی45 مدل 1966  که در واقع سری40 لندکروزر (1960 تا 1984) محسوب می شود، دستخوش تغییرات هیجان انگیزی شده تا پروژه خاص تویوتا برای سما 2023 باشد. این محصول  اف جی بروزر  نامگذاری شده است.

 
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تغییرات زیادی روی اف جی ایجاد شده است. استفاده از شاسی فضاکار لوله ای، رول کیج، سیستم تعلیق افتر مارکت، لاستیک های آفرودی، حضور برند حرفه ای شاکس و  Eibach  تنها بخشی از تغییرات این پروژه است.

لاستیک های 42 اینچی بی اف گودریچ نه تنها ظاهر قدرتمندی به خودرو داده اند بلکه حداکثر چسبندگی به سطح را برای اف جی بروزر ایجاد می کنند.

بیدلاک 20 اینچی نیز روی این چرخ ها نصب شده که هنگام آفرود تضمین امنیت چرخ ها را برعهده دارد. بید لاک قطعه ای فلزی و حلقه ای است که با تعداد زیادی پیچ روی رینگ ثابت می شود و باعث قفل شدن رینگ به تایر می شود. در این صورت حتی با کاهش باد چرخ ها برای عبور از برخی موانع در مسیر آفرود و شتاب گیری سریع، رینگ از داخل تایر خارجی نمی شود.

1663192_842

 
 

یکی دیگر از ویژگی های جالب این لندکروزر به استفاده از یک اسکید پلید متحرک یا سینی جدید زیر خودرو مربوط می شود که حرکتی شبیه چرخ تانک دارد. در صورت گیر کردن در مسیر آفرود و با فشردن یک دکمه از داخل کابین می توان آن را فعال کرد و احتمالا لندکروزر را از مانع زمینی نجات داد.

 

4

1663189_794

1663188_863

منبع: عصر ایران

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید