این موتورسیکلت از پیشرانه ۸ سیلندر فراری F355 استفاده می‌کند

این موتورسیکلت از پیشرانه ۸ سیلندر فراری F355 استفاده می‌کند

ساخت این موتورسیکلت بیش از ۱۰ سال به درازا کشیده و تمام مجوزهای فنی و جاده‌ای را دریافت کرده است.

کد خبر : ۱۷۰۹۳۶
بازدید : ۱۷

استفاده از موتورهای با حجم بالا در صنعت موتورسیکلت‌ها کاری نامعمول به شمار نمی‌رود اما استفاده از پیشرانه یک فراری F355 در آن، کاری است که حتی شرکت‌ها هم چندان به آن نپرداخته‌اند.

«بیرگر هنسن» از دانمارک، این محدودیت‌ها را نادیده گرفته و قلب فراری یادشده را با موتورسیکلت خود پیوند زده است.

ferrari-f355-custom-by-birger-hansen-5-767x431_4_11zon

او می‌گوید که ایده ساخت این موتورسیکلت از آنجا که شروع شده که با دوستش در حال بحث کردن بوده و ناگهان این فکر به سرش می‌زند که «چه می‌شود اگر چیزی بسازیم که کسی تا به‌حال نساخته است؟»

سرانجام به این نتیجه می‌رسند که یکی از آن دو به تهیه یک موتور فراری F355 پرداخته و دیگری آن موتور را روی یک موتورسیکلت سوار کند. مشخصا افراد و گروه‌های دوستانه مملو از این‌گونه صحبت‌ها هستند اما همه آن‌ها واقعا چیزی را که می‌گویند عملی نمی‌کنند.

ferrari-f355-custom-by-birger-hansen-4-767x431_3_11zon

هنسن می‌گوید که به بیش از ۱۰۰ قطعه مخصوص نیاز داشته که متخصصان آن‌ها را برای موتورسیکلتش ساختند. پیشرانه ایتالیایی روی یک شاسی «باس هاس» سوار شده و همان‌گونه که تصاویر آن را می‌توانید تماشا می‌کنید، با ظاهری مناسب تزئین می‌شود. البته که ساخت این موتورسیکلت کاری آسان نبوده و هنسن به مدت ۱۰ سال روی آن کار کرده است.

او در این مدت موفق شده تا مجوز تردد این موتور در جاده‌های کشور دانمارک را نیز دریافت کند؛ او برای این کار تمام فرایند دریافت تاییدیه فنی «TUV» را گذراند و موتورسیکلتش را با نام «F355» به ثبت رساند. او هزینه تمام مراحل را شخصا پرداخت کرده است.

ferrari-f355-custom-by-birger-hansen-3-767x431_2_11zon

این پروژه فردی که انجام آن معمولا توجه مردان میان‌سال سرمایه‌دار را به خود جلب می‌کند، زندگی را به دو دستان هنسن بازگردانده و کاری کرده که تا عمر دارد از سواری دست نکشد. اگر شما هم بتوانید پروژه شخصی خود را راه‌اندازی کنید، چه چیزی خواهید ساخت؟

ferrari-f355-custom-by-birger-hansen-2-767x431_1_11zon

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید