عکس های جاسوسی از مازراتی برقی؛ کواتروپورته، ۲۰۲۸ عرضه خواهد شد

عکس های جاسوسی از مازراتی برقی؛ کواتروپورته، ۲۰۲۸ عرضه خواهد شد

اساساً مازراتی با تأیید گزارش های هفته گذشته در مورد توسعه همراه با تاخیر مدل Quattroporte Folgore، راهبرد خودروهای الکتریکی خود را بیشتر روشن کرده است. اکنون اخبار رسمی حاکی است که نسخه الکتریکی این سدان برای عرضه در سال ۲۰۲۸ برنامه ریزی شده است، اما چند محصول دیگر برقی قبل از آن وارد بازار می شوند.

کد خبر : ۱۷۳۵۴۴
بازدید : ۹

مازراتی تایید کرد که Quattroporte EV در سال ۲۰۲۸ عرضه خواهد شد و این در حالی است که ۳ مدل برقی دیگر هم قبل از این سدان پرچمدار به بازار عرضه خواهند شد.

به نقل از موتور۱، اساساً مازراتی با تأیید گزارش های هفته گذشته در مورد توسعه همراه با تاخیر مدل Quattroporte Folgore، راهبرد خودروهای الکتریکی خود را بیشتر روشن کرده است. اکنون اخبار رسمی حاکی است که نسخه الکتریکی این سدان برای عرضه در سال ۲۰۲۸ برنامه ریزی شده است، اما چند محصول دیگر برقی قبل از آن وارد بازار می شوند.

2

اولین محصولی که به بازار عرضه می شود مدل GranCabrio Folgore است که اواخر امسال رونمایی می شود. تعهد این شرکت نسبت به تولید خودروهای برقی فراتر از سال ۲۰۲۴ است و نسخه بدون آلایندگی MC۲۰ در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود.

یک SUV بزرگ الکتریکی هم در سال ۲۰۲۷ و قبل از اینکه Quattroporte Folgore در سال ۲۰۲۸ وارد بازار شود، عرضه خواهد شد. مازراتی تمام این مدل ها را به عنوان خودرویی توصیف می کند که طراحی، توسعه و تولید آن ۱۰۰ درصد ایتالیایی است.

3

دیوید گراسو، مدیرعامل مازراتی می گوید: «ما با ۲ مدل نمادین در حال انجام تغییرات در برقی‌سازی خودروها هستیم و در حال حاضر نسخه های ۱۰۰درصد برقی آنها اکنون موجود است. ضمن اینکه یک مدل دیگر هم در راه است.»

4

به گفته او، ما به مشتریان خود قدرتمندترین مازراتی‌های تاریخ را ارائه می‌کنیم و مرزهای لذت رانندگی را به عصر جدیدی پیش می‌بریم.

این ۲ محصول الکتریکی که Grasso به آنها اشاره می کند GranTurismo Folgore و Grecale Folgore هستند که هر دو در حال حاضر در اتحادیه اروپا به فروش می رسند.

5

مازراتی، با حمایت Stellantis، حالا تبدیل به اولین برند لوکس ایتالیایی شده که بر توسعه و تولید خودروهای تمام الکتریکی تمرکز می کند. این شرکت ایتالیایی نیز از سال ۲۰۲۳ در Formula E شرکت کرده است.

ابتکار الکتریکی سازی این خودروساز، بخشی از برنامه استراتژیک بزرگ‌تر Stellantis Dare Forward ۲۰۳۰ است که در اول مارس ۲۰۲۲ رونمایی شد. استراتژی مورد اشاره، این برند لوکس را به عنوان یک بخش کامل در ماتریس سازمانی قرار می دهد و تضمین می کند که تمام مدل های جدید این برند دارای ویژگی الکتریکی در پیشران خواهند بود.

6

با این اوصاف، همه چیز برای مازراتی روشن به نظر نمی رسد. بنا بر گزارش ها، شرکت استلانتیس هزار کارگر خط تولید کارخانه Mirafiori این شرکت در تورین ایتالیا را از ۱۲ فوریه تا ۳ مارس به طور موقت اخراج خواهد کرد. این همان کارخانه ای است که مازراتی در آن کواتروپورته و مدل های دیگر را تولید می کند.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید