(عکس) کپی هوشمندانه و تازه چینیها از تویوتا و مرسدس بنز!
iCar v ۲۳ با در نظر گرفتن ویژگیهای آفرودی طراحی شده و گزینههای دیفرانسیل عقب تک موتوره و چهار چرخ محرک دو موتوره را ارائه میدهد. بستههای باتری این خودرو توسط CATL تامین میشوند و بردی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر را ارائه میدهند. در حال حاضر جزئیات دقیق پیشرانه و باتری اعلام نشده است.
چری از جدیدترین مدل خود به نام iCar V ۲۳ در چین رونمایی کرد. این خودرو اولین مدلی است که به طور مشترک توسط چری و Zhimi Technology، یکی از شرکتهای زیرمجموعه شیائومی توسعه یافته و دومین مدل تولید انبوه سری iCar پس از iCar ۰۳ به حساب میآید.
Zhimi Technology سال ۲۰۱۴ به عنوان یک شرکت سخت افزاری که لوازم هوشمند را طراحی و خلق میکند، تاسیس شد. امروزه تیم تحقیقاتی شیائومی در بسیاری از موقعیتهای اصلی چری نفوذ کرده است. تیم Zhimi مسئول تعریف، برنامهریزی و مهندسی محصول است، در حالی که چری مسئولیت تولید، زنجیره تامین، فروش، تحویل و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد. هر دو طرف به تولید محصولات بیشتر با استفاده از این مدل همکاری ادامه خواهند داد و قصد دارند شش تا هشت خودرو را در سه سال آینده عرضه کنند.
iCar v ۲۳ با در نظر گرفتن ویژگیهای آفرودی طراحی شده و گزینههای دیفرانسیل عقب تک موتوره و چهار چرخ محرک دو موتوره را ارائه میدهد. بستههای باتری این خودرو توسط CATL تامین میشوند و بردی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر را ارائه میدهند. در حال حاضر جزئیات دقیق پیشرانه و باتری اعلام نشده است.
طراحی خودرو باتوجه آفرودی بودن، جعبهای شکل است. نمای جلویی خودرو شباهت بسیاری به تویوتا FJ کروزر داشته و شامل چراغهای گرد، کاپوت جلویی برجسته و گلگیرهای برآمده است. در نمای جانبی، ترکیب کوچک و جعبهای بودن خودرو جذابیت زیادی به آن بخشیده است.
نمای پشتی چری iCar v ۲۳ بسیار شبیه به مرسدس بنز G کلاس طراحی شده و ظاهری آیندهنگرانه دارد. دستگیرههای مخفی دربها، رکاب و رینگهای پنج پره ۱۹ یا ۲۱ اینچی از ویژگیهای ظاهری این خودرو محسوب میشوند.
فضای داخلی از بسیاری از عناصر هندسی مانند دریچههای تهویه مطبوع مستطیلی و کنترلرهای چرخشی زیر نمایشگر مرکزی، همراه با پس زمینه دو رنگ استفاده میکند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته L ۲+ در این خودرو حضور خواهد داشت.
منبع: فرارو