عکس‌های پنهانی از شاسی‌بلند جدید «فورد»؛ تغییرات در راه است

عکس‌های پنهانی از شاسی‌بلند جدید «فورد»؛ تغییرات در راه است

جدیدترین عکس‌های جاسوسی از فورد اکسپدیشن 2025 نشان می‌دهند که این شاسی‌بلند بزرگ با تغییرات ظاهری و داخلی مهمی روبرو خواهد شد.

کد خبر : ۱۹۲۳۶۱
بازدید : ۳۶۰

فرادید| فورد اکسپدیشن 2025 با طراحی جدید داخلی و خارجی عرضه خواهد شد. عکس‌های جاسوسی اخیر که وبسایت‌های اخبار خودرو منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهند که این خودرو چراغ‌های جلو و عقب جدیدی دارد و احتمالاً دارای درب عقب دو بخشی مشابه به BMW X5 خواهد بود. همچنین، این عکس‌ها نشان‌دهنده استفاده از چرخ‌های 24 اینچی هستند که برای اولین بار در این مدل استفاده می‌شود.

به گزارش فرادید؛ این خودرو از سال 2018 بدون تغییر زیادی باقی مانده بود و آخرین به‌روزرسانی آن در سال 2022 انجام شده بود. حالا فورد تصمیم گرفته که در سال 2025 تغییرات کاملی را برای این خودرو اعمال کند.

2025-ford-expedition-watermark-03-6659dfc7cb74f

جلوی این خودرو هم طراحی جدیدی دارد و چراغ‌های جلو باریک‌تر و شیک‌تر شده‌اند. چراغ‌های جلو همچنان با نورهای C شکل احاطه شده‌اند، اما حالا آن‌ها در دو بخش جداگانه قرار دارند.

عکس‌های جدید همچنین چراغ‌های عقب به‌روزرسانی‌شده را نشان می‌دهند که بلندتر و باریک‌تر شده‌اند. اما خبر بزرگ‌تر این است که اکسپدیشن ممکن است درب عقب دو بخشی داشته باشد. این هنوز تأیید رسمی نشده، اما به نظر می‌رسد که یک چین‌خوردگی زیر پوشش استتاری خودرو نشان‌دهنده این طراحی است. اگر این شایعات درست باشند، اکسپدیشن به خودروهایی مانند BMW X5 با طراحی مشابه ملحق خواهد شد.

در داخل اکسپدیشن نیز آنطور که عکس‌ها نشان می‌دهند، یک صفحه نمایش بزرگ 48 اینچی از لینکلن ناتیلس در داشبورد قرار گرفته است. همانند ناتیلس، انتظار نمی‌رود که این صفحه نمایش لمسی باشد و از طریق صفحه نمایش کوچکتر 11.1 اینچی در وسط داشبورد کنترل می‌شود.

2025-ford-expedition-watermark-01-6659dfc97a0e8

انتظار می‌رود که اکسپدیشن همچنان با موتور 3.5 لیتری V-6 توربوشارژ دوقلو عرضه شود. مدل‌های پایه 380 اسب بخار و 470 پوند-فوت گشتاور دارند، اما مدل Limited می‌تواند این اعداد را به 400 اسب بخار و 480 پوند-فوت برساند. همچنین احتمال دارد که نسخه هیبریدی این خودرو با موتور V-6 هیبریدی با 430 اسب بخار معرفی شود.

اگرچه تاریخ دقیقی برای رونمایی اعلام نشده، اما احتمالاً اکسپدیشن 2025 را در اواخر امسال خواهیم دید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید