(تصاویر) همه چیز درباره MG های وارداتی در نمایشگاه خودرو شیراز

(تصاویر) همه چیز درباره MG های وارداتی در نمایشگاه خودرو شیراز

یک شرکت خصوصی در بخش واردات با سدان اسپرت MG GT، هاچ بک MG 4 و سدان MG5 در نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شد.

کد خبر : ۱۹۳۱۹۱
بازدید : ۲۳

فردا موتور در بخش واردات با سدان اسپرت MG GT، هاچ بک MG 4 و سدان MG5 و در بخش مونتاژ با کراس اوورهای SX5، فردا T5 و سدان FMC 511 و همین‌طور خودرو چندمنظوره سوبا M4 حاضر شد.

27

محصولات وارداتی برند MG  در غرفه فردا موتورز

 در دور جدید واردات خودرو شرکت فردا موتورز متولی واردات محصولات برند ام جی است و بناست تولیدات این برند را به زودی در بازار ایران عرضه کند به همین دلیل گروه فردا موتورز وارداتی های جدید خود را به نمایشگاه خودرو شیراز آورده است.

MG4  محصولی بود که در نمایشگاه خودرو شیراز به صورت رسمی توسط فردا موتورز رونمایی شد. خودرویی که لقب پرفروش ترین ام جی برقی در بازار اروپا را یدک می کشد. این خودرو در آمار فروش سال گذشته بعد از ام جی ZS مقام دومین خودروی چینی پر فروش بازار اروپا را دارد . MG4 یک خودروی هاچبک شهری است که در سگمنت C قرار می گیرد. این خودرو  در سال ۲۰۲۲ در چین و پس از آن در اروپا معرفی شد و همان ابتدا توانست توجهات زیادی به خود جلب کند.

MG4

28

29

30

31

این هاچ بک وارداتی از یک پیشرانه برقی بهره می برد. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید. باتری های MG 4 دارای ظرفیت ۶۴ کیلووات ساعت بوده و به وسیله شارژر های ۸۰۰ ولتی در مدت زمان ۱۵ دقیقه ظرفیت آنها از ۲۰ به ۸۰ درصد می رسد. این هاچ بک جذاب می تواند تنها با یک بار شارژ کامل باتری های خود مسافتی بالغ بر ۴۳۵ کیلومتر را در شرایط استاندارد طی کند.

 یکی از محبوب ترین خودرو های MG که در این نمایشگاه نیز حضور دارد MG GT است که یک سدان اسپرت است که گروه فردا موتور اولین بار در نمایشگاه اتو اکسپو تهران از آن رونمایی کرد. این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرت ۱۷۳ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.

MG GT 

32

33

34

35

36

در کنار این محصولات برند ام جی ۵ نیزدر غرفه خودرو سازی فردا حضور دارد.در بحث طراحی ظاهری این خودرو با یک سدان  ساده رو به رو هستیم که با وجود سادگی اما موجب نمی شود از آن ناامید شویم. برای این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده است که می تواند ۱۱۸ اسب بخار توان و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد. 

MG 5

37

38

39

درون کابین ام جی ۵ نیز همانند طراحی بیرونی اش نظر مثبت خریداران را جلب خواهد کرد. 

محصولات دیگر فردا موتورز مانند کراس اوور های SX5 و فردا T5 نیز در نمایشگاه خودرو شیراز حاضر بودند اما پرچم دار محصولات این شرکت که به صورت مونتاژی تولید و روانه بازار می شود سوبا M4 است که در واقع یک خودرو کاملا خانوادگی است وجز اولین MPV هایی بوده که پا به بازار ایران گذاشته است.

سوبا M4

40

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید